מאמי, אין לי אקסים: הסלבס שהשמידו זכר לזוגיות ישנה. צילומים מאינסטגרם

מאמי, אין לי אקסים: הסלבס שהשמידו זכר לזוגיות ישנה

אם זה כבר לא שם - זה לא קיים? לא אצלנו! לא מעט זוגות מפורסמים מעולם הבידור דאגו להשמיד כל זכר ברשתות שלהם לאקסים ולאקסיות - קבלו את המיטב שלנו!

סלינה גומז נפרדה מדה וויקנד ונצפתה מתנשקת עם ג'סטין ביבר, טום אביב וגל גברעם נחקרו במשטרה, מרגי נפרד מבת הזוג שליוותה אותו ב"הכוכב הבא" והחל בזוגיות עם נועה קירל וג'יגיי חדיד וזאין מאליק בלבלו אותנו, השמידו וחזרו: כל הסיפורים הדרמטיים שגרמו לאקסים לעשות 'אנפולו' ולמחוק את התמונות המשותפות. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טום אביב וגל גברעם 

אחרי שהזוגיות של טום אביב (32) וגל גברעם (19) ספגה ביקורות רבות בשל פער הגילאים, גם הפרידה גרמה ללא מעט רעש. השניים נפרדו לא בטוב, אם נאמר זאת בעדינות, ואפילו נקלעו לריב מרעיש באירוע מתוקשר - מה שהוביל את גברעם להגיש על השף תלונה במשטרה בשל איומים. אלא שבחקירה, אמר אביב למשטרה כי גברעם היא זו שבעצם מאיימת עליו. אם כל זה לא מספיק, אז כוכבת הרשת עשתה המון לייבים באינסטגרם שלה בתקופת הקורונה ודיברה עליו שם עשרות פעמים (ולרוב לא לטובה). ובכן, לאור כל הוויכוחים והריבים המתוקשרים של השניים - ברור לכם שהעוקב ירד והתמונות נמחקו, כן?

© צילום מסך מאינסטגרם

זאין מאליק וג'יג'י חדיד 

אמנם עכשיו הזוג מצפה לבת בכורה, אך המון דברים קרו לפני הבשורה המשמחת. ג'יג'י חדיד וזאין מאליק כבר הצליחו לבלבל אותנו עם כל הפעמים שהם נפרדו וחזרו, אך עכשיו לאור הבת המשותפת שתגיע בעוד מספר חודשים, אנחנו מקווים שהקשר יישאר יציב ואמיתי. אבל רגע, לפני שאנחנו מתרגשים מהצעד הנוסף בזוגיות שלהם, אנחנו רוצים לחזור רגע אחורה ולספר לכם שכאשר השניים נפרדו - מאליק עשה אנפולו לחדיד ואפילו לאמא שלה (!) אך חדיד ואמה דווקא השאירו את העוקב. כמו כן, עד היום, על אף הילדה שבדרך, אין לו אף תמונה משותפת איתה באינסטגרם שלו, ולחדיד דווקא יש בשפע. 

מצפים לבת בכורה © צילום מסך מאינסטגרם

נאיה פדרמן ועומר חזן 

אמנם הרבה מים עברו בנהר מאז, אך האם אתם זוכרים את מערכת היחסים המתוקה שניהלו נאיה פדרמן ועומר חזן? מאז שניהם התקדמו הלאה ונמצאים במערכות זוגיות יציבות ופוטוגניות אחרות, וזה מה שהוביל גם לשחקן וגם לשחקנית להוריד עוקב אחד מהשנייה, ולמחוק את התמונות המשותפות והזכרונות הישנים. פדרמן נמצאת כיום בזוגיות עם בחור אנונימי בשם דוד וויצמן, וגם חזן עבר הלאה והחל לנהל מערכת יחסים יציבה עם הרקדנית ליהיא פרויד. אנחנו מאחלים בהצלחה לשני הזוגות הצעירים והאוהבים!

עברו הלאה. © אינסטגרם

חן פינצ'וק ויהונתן מרגי 

אוקיי, אל תגידו שאתם לא זוכרים את בת הזוג שליוותה את יהונתן מרגי בזמן השתתפותו בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון"! טוב, אם שכחתם, אז אנחנו כאן כדי להזכיר לכם - מרגי ניהל מערכת יחסים עם בחורה בשם חן פינצ'וק, בת גילו, עוד זמן רב לפני שהתפרסם. זמן קצר מאוד לאחר התכנית השניים נפרדו, אך מהר מאוד, הזמר החל לצאת עם מי שאתם כבר מכירים - נועה קירל. כזכור, גם הזמרת הייתה לאחר פרידה טרייה מהדוגמן והאקס המיתולוגי, ברק שמיר. הפאוור קאפל האהוב עלינו התאהב בזמן החזרות לפסטיגל, ומאז הם בלתי נפרדים. אך מה שאנחנו רוצים לחדש לכם, זה שפינצ'וק, האקסית של מרגי (שכבר בזוגיות חדשה), דאגה למחוק ולהשמיד מהאינסטגרם שלה את התמונות הזוגיות עם הזמר, ואילו מרגי לא טרח לעשות זאת והתמונות עדיין קיימות בפיד האינסטגרם שלו! לגבי העוקב - עשינו בדיקה קטנה והשניים הורידו את העוקב אחד מהשני, אך גילינו שמי שעוקב אחרי האקסית הוא החבר הטוב של מרגי - עדן מאירי. מפתיע! 

מרגי לצד האקסית
מרגי לצד האקסית © אינסטגרם

דה וויקנד וסלינה גומז 

גם מאחורי הזוגיות של דה וויקנד וסלינה גומז מסתתרות שערוריות רבות. גומז ודה וויקנד ניהלו מערכת יחסים בת 10 חודשים בלבד, שהסתיימה בגומז שנצפתה מתנשקת עם האקס המיתולוגי - ביבר. אכן, כואב. גומז הייתה הראשונה להוריד עוקב מדה וויקנד ולאחר מכן, גם הוא החזיר באנפולו. חיטטנו קצת באינסטגרם של גומז ומצאנו סלפי של השניים, אך לעומת זאת - כנראה שלדה וויקנד כאב קצת יותר מהפרידה (ובצדק), כי אצלו אין שום זכר לתמונות הזוגיות שלהם! 

מערכות היחסים של גומז לא יורדות מהכותרות © אינסטגרם

ג'סטין ביבר וסלינה גומז

אם כבר בסלינה גומז עסקינן - האקסים המיתולוגיים, גומז וביבר - פשוט תמיד ישארו בכותרות. גם החתונה של הזמר עם היילי בולדווין לא גרמה למעריצים להבין שהשניים עברו הלאה. בין כל אינספור הסיפורים, הבעיות והרכילויות שקרו בהקשר לזוגיות שהתפרקה - האם אתם זוכרים את התמונה שגומז העלתה דאז, אי שם כשהם עוד היו ביחד - שבה כתבה גומז: "1 במרץ 1994, נולד מישהו שאני מכירה, שבמקרה הוא סופר מגניב. בום"? אז כן, מדובר בתאריך יום הולדתו של ביבר, ומה שמעניין הוא שהכוכבת החליטה רק ביולי בשנה שעברה למחוק את אותו הפוסט. אז אמנם את הפוסט היא מחקה, אבל מזל שיש לכם את פרוגי - כי חיפשנו וחיפשנו - עד שאיתרנו צילום מסך וישן מהפוסט המדובר! 

© זהו, עברו הלאה
תגובות