חדשות הקולנוע: מולאן לא תגיע לקולנוע?. מתוך הטריילר ל"מולאן"

חדשות הקולנוע: מולאן לא תגיע לקולנוע?

סיכום השבוע בגזרת הקולנוע: סוניק יקבל סרט המשך, תאריך חדש ל"המוטנטים החדשים" וגם: איך כריס הוואנס כמעט פספס את תפקיד חייו?

גם בזמנים שעוד אין בהם בית קולנוע, החדשות בנושא ממשיכות לזרום וגם השבוע יש לא מעט עדכונים חשובים בתעשייה הקולנועית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נסיכה דיגיטלית

בהמשך לסערת סרטי הלייב אקשן שלא זכו להגיע למסכים כמתוכנן. הסרט "מולאן" שהיה אמור לנחות בבתי הקולנוע ברחבי העולם כבר במרץ האחרון, ככל הנראה לא יגיע גם הוא, אלא יופץ באופן דיגיטלי לקהל המעריצים - דבר שעד לפני שנה היה נראה רחוק מלהיות מציאותי. למרות דיווחים קודמים על שינויים רבים שחלו בתסריט ובתהליך ההפקה הארוך, לא יזכה הסרט להגיע למסך הגדול בזמן הקרוב. אחת הסיבות העיקריות לכך היא ההפסד הכלכלי שלא פסח על האולפנים והפארקים המפורסמים של דיסני - שהיו סגורים מאז התפשטותו של נגיף הקורונה בכל המדינות בהם ממוקמים. על ההפסד כנראה יבחרו דיסני לפצות בהוצאת הסרטים אך ורק לבעלי שירות הסטרימינג דיסני+. למרות זאת, עדיין יש תקווה שנראה בקרוב סרטים נוספים מבית דיסני. בקיץ הקרוב צפויים (נכון לעכשיו) להיפתח מחדש בבתי הקולנוע ברחבי העולם ואיתם יגיעו הסרטים שלא הוקרנו בחודשים האחרונים. כעת, נותר רק לחכות להחלטה סופית מצידם של דיסני בנושא הפצת הסרט. נותר רק לקוות שיעלה בחודש יולי הקרוב, כפי שנקבע לפני כחודשיים, או לפחות יידחה במעט בדומה לנעשה עם סרטה של "האלמנה השחורה".

© צילום: באדיבות פורום פילם

המוטנטים החדשים

אחרי שחיכינו להם כל כך הרבה זמן ולאחר כל כך הרבה עצירות, פניות ודחיות הם מגיעים, "המוטנטים" כאן! הסרט שצפוי להגיע לאקרנים באוגוסט 2020 (נקווה שהקורונה תהיה נחמדה עד אז) אמור להציג לנו מוטנטים חדשים וחזקים מתמיד. כעת כשדיסני קנו את אולפני פוקס המאה ה-21 לא ידעו עתידם של סרטי ההמשך לסרט זה, אך הבמאי ג'וש בון מקווה בקוצר רוח להוציא לאור לא פחות מעוד שני סרטי המשך. אי אפשר לדעת מה תהיה התוכנית של דיסני לגבי החבורה הצעירה, אך לפחות הסרט הזה סוף סוף יגיע אלינו.

© באדיבות פורום פילם

צמד שלי

סרט כל כך בחיתוליו, כך שאין לו בכלל אולפן שהתחייב להפיק אותו. מדובר בסרט אקשן בכיכובה של אקוופינה (שכנראה התאהבה בז'אנר מאז התפקיד שלה בסרט השני של ג'ומנג'י, "ג'ומנג'י: השלב הבא"), אליה מצטרפת גם החברה מיערות ג'ומנג'י קרן גילן. העלילה תעקוב אחרי דמותה של שלי (אקוופינה) שלאחר מתיחה נוראית בסיום בית הספר גרמה לה לשנות את מסלול חייה ולהפוך לרוצחת שכירה. היא מתפלאת לגלות שהמטרה הבאה שעליה לחסל היא הבריונית שלה לשעבר (גילן) אך האם היא באמת תוציא את המשימה לפועל או שתראה משהו טוב עמוק בתוך אותה אישה שהייתה כה רעה אליה.

מפגינים, התאחדו

כולנו כבר שמענו על האירועים המתרחשים בימים אלו ברחבי ארצות הברית, הפגנות ענק בנושא הגזענות כלפי האזרחים האפרו-אמריקאים החווים אפלייה תמידית במדינה. מיליוני אנשים בכל רחבי העולם ביניהם אנשים פשוטים ואף מפורסמים הביעו את תמיכתם כשאליהם הצטרפו גם אולפני מארוול ועמוד הטוויטר הרשמי של מלחמת הכוכבים. סרטי מלחמת הכוכבים ואולפני מארוול אשר נמצאים בבעלות אולפני דיסני צייצו בטוויטר וכתבו: "אנו תומכים בעובדים השחורים שלנו, בתסריטאים השחורים שלנו, היוצרים ובכל הקהילה האפרו-אמריקאית".

ממשיך לרוץ

הקיפוד הכחול מאשר את השמועות וסרט שני כבר נמצא בריצה מהירה אל המסכים. אל הסרט יחזור ג'ף פאולר כמבאי, כך גם בן שוורץ לתפקיד סוניק וג'יימס מרסדן לתפקיד טום חברו הטוב. הסרט יעקוב אחרי ההסתגלות של סוניק לחיים החדשים כאן בכדור הארץ ועל ההרפתקאות החדשות בהן הוא יצטרך להתחרות ראש בראש במהירות הבזק, וכמובן אי אפשר לשכוח את הרשע מכולם, ג'ים קרי שישוב לתפקידו כדוקטור רובוטניק. נכון לעכשיו עוד איו תאריך יציאה לאור, אך הזמן ירוץ מהר מאוד כשסוניק בסביבה. אל דאגה!

© באדיבות פורום פילם

מגנה עלינו

כוכבת הסדרה "סוכני שילד" של 'מארוול', קלואי בנט, הביעה את רצונה לקחת חלק בסרט מארוול שכולו נשים. כזכור, היו בעבר דיבורים על כך משחקניות רבות ביקום של 'מארוול', שאף לקחו את הגיוני לנשיא האולפנים, קווין פייג'. כעת גם בנט מצטרפת לרצון הזה וכשנשאלה על היותה בסרט הפוטנציאלי ענתה "אם הם יכללו אותי, אני אשמח להיות חלק מזה. ליקום של 'מארוול' אתה לעולם לא יכול לומר לעולם לא".

הזאב החדש

חברת "יוניברסל" חזרה למסלולה של חזון "היקום האפל" עם הסרט "הבלתי נראה", אבל עדיין ישנם סיפורים שנותרו לספר. לאחרונה הסרט של "איש הזאב״" עלה לפני השטח ולפי מגזין ״Variety״ ראיין גוסלינג הצטרף לחגיגה. פרטים עדיין אינם רבים, וגם במאי עוד לא נמצא, אבל ידוע כי הסרט כן יתרחש בזמן ההווה. פייר, אנחנו לא יכולים לחכות!

© צילום מסך מטריילר

שובן של הטבעות

מעריצים של סדרת סרטי "שר הטבעות"? יש לנו חדשות טובות. השבוע התאחדו כל השחקנים האהובים מסדרת הסרטים המצליחה יחד עם הבמאי והכותבים בסדרת הרשת של השחקן ג'וש גאד דרך שיחה בזום. כולם נכחו בכדי לדבר על החיים אחרי, היצירה של הסרטים. כמובן שאי אפשר לשכוח את האחד והיחיד  - אנדי סירקס (המוכר יותר כגולם מסדרת הסרטים) שהצטרף.

 

האם "לשבור את הקרח 3" יגיע למסכים?

בעקבות ההודעה על הפצתו הדיגיטלית של הסרט "מולאן" עולה גם השאלה המתבקשת, גם היא נובעת מדיווחים קודמים. מעריצים ברחבי העולם סקרנים ותוהים מה יעלה בגורל הסרט "לשבור את הקרח 3" שעדיין נמצא בתהליכי בניית התסריט. ג'וש גאד, המדבב הרשמי של אולף, בחר להתייחס לשאלת המעריצים ולספר שהוא מאמין שהדבר אכן יקרה והנושא עלה לדיון לא פעם. הוא הוסיף כי הוא מוכן לחזור ולדבב את אחת הדמויות האהובות של דיסני, שגורלה נמצאת בסימן שאלה ברגעים אלו. בהמשך סיפר על כך והסביר שהוא מרגיש שדמותו של אולף היא חלק בלתי נפרד מסרטי "לשבור את הקרח" ומרצף הסיפורים שכוללים גם את אנה, אלזה, כריסטוף וסוון. הוא גם טען כי הפרדתו מהצוות אינה הכרחית ואף מיותרת. כזכור, בשנת 2017 שחררה דיסני גם סרט קצר שהדמות הראשית בו היא לא אחר מאשר אולף בשם "ההרפתקה של אולף" שעזר למלא את החלל בן שש השנים שהותיר אחריו הסרט הראשון.

© Disney באדיבות yes

כמעט ולא קפטן אמריקה

כריס אוונס מוכר לנו בעיקר בזכות עבודתו בסרטי "מארוול" בתפקיד "קפטן אמריקה" מעל יותר מעשור. בשנים 2005 ו-2007 שיחק אוונס בדמות "הלפיד האנושי" בשני סרטי "ארבעת המופלאים". לאחר מכן, התבקש לעבור אודישן בכדי לשחק את סטיב רוג'רס, הידוע בתור "קפטן אמריקה". אך דחה את הבקשה כיוון שלא חש בטוח להיכנס לתפקיד גדול כמו זה ולעמוד תחת אור הזרקורים. לבסוף, הוצע לו לעשו את התפקיד גם האודישן, ובדומה לרוברט דואני ג'וניור, שיתף את הסוכן שלו בכך - והמהלך אכן יצא לפועל. כעת, במבט לאחור, מספר אוונס: "זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתי בחיי, ואני חייב את זה לקווין פייג' שהתמיד ועזר לי להמנע מטעות ענקית".

© באדיבות yes

 

תגובות