אהבה באוויר: הסרטים לצפות ביום האהבה. צילום: Netflix/Bettina Strauss

אהבה באוויר: הסרטים לצפות ביום האהבה

ט"ו באב כבר כאן ולכבוד יום האהבה הכנו עבורכם רשימת סרטים רומנטיים ומרגשים שבהם תוכלו לצפות יחד עם האהובים שלכם. אז למה אתם מחכים?

תתכוננו - כי אם אתם אוהבים קומדיות רומנטיות, וגם סרטים רומנטיים מרגשים, הרשימה הזו היא בול בשבילכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ההצעה

מרגרט היא קנדית במקור, בוסית בחברה גדולה להוצאת ספרים בניו יורק שלא חושבת על אהבה כרגע ומתרכזת בקריירה שלה. יום אחד, היא מקבלת הודעה שהויזה שלה פגה ושיש לה רק פתרון אחד כדי להישאר בארצות הברית – להתחתן. באותו רגע, היא מחליטה להינשא לעוזר האישי שלה, אנדרו. הם טסים יחד לאלסקה למשפחתו של אנדרו, לאט לאט מתחיל להירקם ביניהם משהו אמיתי באמת, והעניינים מתחממים. הסרט מצחיק, קליל ורומנטי, הכי יום האהבה!

 

 50 דייטים ראשונים

הסרט מתרחש בהוואי, שם הנרי (אדם סנדלר) פוגש את לוסי (דרו ברימור) במסעדה מקומית ומתאהב בה ממבט ראשון. הם מבלים את היום יחד ובבוקר שאחרי היא אינה זוכרת דבר בעקבות תאונה שהייתה לה מוקדם יותר בחייה. הנרי בתגובה, פוגש אותה כל יום מחדש ומנסה להזכיר לה שהם מכירים בעזרת קלטות וידאו שהוא מכין עבורה. למרות כל הקשיים הכרוכים בכך, האם האהבה תנצח?

 

חותנת בהפרעה

"חותנת בהפרעה" מציג לנו  את הויתור והתייאשות של שרלוט (ג'ניפר לופז) מחיי האהבה, אולם רגע לאחר מכן קורה משהו שלא חשבה שיקרה - היא מכירה את קווין (מייקל ורטן) ושניהם מתאהבים. היחסים בניהם עולים שלב, והוא מחליט להכיר אותה לאמו ולהציע לה נישואים, רק הוא לא ידע שאמו תעשה הכל כדי לגרום לכך שהשניים לא יתחתנו! 

 

אשמת הכוכבים

את אנסל אלגורט ושיילין וודלי (שניהם גם מופיעים בסרט "מפוצלים") אנחנו רגילים לראות יחד על המסך. השניים מגלמים זוג שמכירים בקבוצת תמיכה ולאט לאט מתאהבים אחד בשני. בהמשך הם אפילו טסים יחד לאמסטרדם כדי לפגוש סופר. במהלך הסרט הם חווים עליות ומורדות מטלטלות ומרגשות. ללא ספק סופו של הסרט יגרום לכם להתרגש וגם להיות מופתעים. הסרט סוחף, יגרום לכם להתרגש (טישו מומלץ) ומראה לנו אהבה יחידה במינה.

 

לכל הנערים שאהבתי

לארה ג'ין לא ציפתה לכך שכל המכתבים שכתבה למגירה לבחורים שבהם הייתה מאוהבת, ישלחו אליהם. בעקבות כך, הבנים שבהם התאהבה יוצרים איתה קשר ואף מנסים לצאת איתה. לארה והבחור הכי מקובל בשכבה, פיטר, מחליטים שהם רוצים "לשחק" עצמם זוג ובסופו של דבר באמת מתאהבים למרות כמה קשיים.. לסרט יש גם סרט המשך בשם "לכל הנערים שאהבתי 2" שגם הוא היווה להיט רציני.

 

היומן

בשנת 2004 הסרט  "היומן" יצא לאקרנים והפך לסרט אייקוני, בכיכובם של רייצ'ל מקאדמס (ילדות רעות) וראיין גוסלינג (לה לה לנד). בתחילת הסרט קשה להבין את העלילה, אבל אנחנו מגלים אהבת קיץ צעירה שהתחילה בשנות ה-40, בין אהובים ממעמדות שונים.
במהלך הסרט העלילה מסתבכת, אבל אל תאבדו תקווה ותשמרו על אופטימיות (כי בסוף תבינו הכל).

 

 

דוכן הנשיקות

הלהיט שכבש את המעריצים! אל ולי הם החברים הכי טובים מאז שהיו קטנים ויש להם רשימת חוקים שבהם הם חייבים לעמוד. בין היתר, חוק שאומר שאסור להתאהב באח של החבר הכי טוב. אבל, במהלך הסרט אל שוברת את החוק הזה והולכת בעקבות הלב. לסרט יצא סרט המשך – "דוכן הנשיקות 2" ו'נטפליקס' אישרו כי בקרוב יצא סרט המשך נוסף, "דוכן הנשיקות 3". לא יכולים לחכות!

 

היפה והחיה

ממשיכים ברשימה שלנו עם סרט קלאסי, סרט דיסני. "היפה והחיה" מציג לנו, הצופים, ניגודים שונים שברוב הפעמים לא מתממשים. כישוף שהוטל על נסיך הופך אותו ל"חיה" ורק אם ימצא אהבת אמת, הכישוף יבוטל. במהלך הסרט הוא פוגש בבל ונרקם בהם קשר מקסים. אין ספק ש'דיסני' יודעים מה הם עושים!

 

השיר האחרון

בעקבות כיכובם בסרט "השיר האחרון" הכירו מיילי סיירוס וליאם המסוורת', התאהבו על הסט ואף התחתנו! אולם כיום, לצערנו הרב, הם נפרדו. במהלך הסרט ורוניקה מגיעה לבקר את אביה יחד עם אח שלה במהלך הקיץ ומכירה את וויל שגר בג'ורג'יה. הסיפור מתפתח למצבים שונים, בין היתר היא מגלה שאביה חולה והסרט תופס תפנית מרגשת במיוחד (וגם קצת סוחטת דמעות, אז תתכוננו). הרומנטיקה בסרט נוגעת ללב, והוא מציג לנו משהו מיוחד ואחר.

 
תגובות