נואה או ג'ייקוב? הסוף לתחרות על ליבן של המעריצות. NETFLIX/ Marcos Cruz

נואה או ג'ייקוב? הסוף לתחרות על ליבן של המעריצות

נואה סנטינאו וג'ייקוב אלרודי הפכו לאלילי נערות זכות סרטי הנטפליקס בהם מככבים (כל אחד בנפרד), מה שיצר תחרות בין המעריצות ובחירה חד משמעית ביניהן. אבל האם זה צריך להיות ככה? ומה הפתרון שלנו?

הייתה זו שנת 2018 שהביאה את השחקנים נואה סנטיאנו וג'ייקוב אלורדי לתודעה, וזאת למרות שהם כבר תקופה מככבים אצלנו על המסך במגוון תפקידים. היו אלה פיטר קבינסקי בסרט "לכל הנערים שאהבתי" (אותו מגלם נואה) ונואה פלין ב"דוכן הנשיקות" (אותו מגלם ג'ייקוב) – שתי דמויות גבריות כריזמטיות, פופולאריות בתיכון בו לומדות וכמובן נראות טוב, שגרמו לאלפי מעריצות להתאהב מעל הראש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אולם דווקא נטפליקס שעומדת מאחורי שני הסרטים, מבקשת מאיתנו המעריצות לבחור צד – נואה או ג'ייקוב, כאילו שעל הפודיום בתחרות "שחקן קומדיות הרומנטיות לנוער החתיך ביותר" יכול לעמוד רק אחד. אתרי אינטרנט, בלוגים וקבוצות קוראות להתפקד לקבוצת אחת, למרות שבלב של כולנו יש מקום לשניים.

גם פיטר וגם נואה מוצגים בסרטים כקשוחים, חסרי רגשות ואלה שכולם מכירים, עד שהם מתאהבים בבחורה שמשנה את עולמם. הבחורים המאוהבים בוחרים לוותר על אותה תדמית של הגבר הנחשק לטובת מערכת יחסים עם לא פחות מאשר הבחורה הפשוטה והשקטה, שלא זוכה לפופולריות גדולה בתיכון בו לומדים. הם מבינים איך להתנהל בתוך מערכת היחסים, מגלים רגישות לצד גילויי חיבה ומוכנים להשקיע המון באותה זוגיות.

© צילום: Bettina Strauss/Netflix

בניגוד לסרטים קודמים, דמות הגבר הרומנטי והמשקיע היא זו שמופיעה במרכז הסרטים. אחד כזה שכותב פתקי אהבה ומחביא אותם בתיקים או יוצא עם הבחורה לדייטים שווים שכוללים סרט, פופקורן וגלידה - בדיוק מה שכל בחורה אוהבת. עם סרטי ההמשך "לכל הבנים. נ.ב, אני עדיין אוהבת אותך" (שיצא בפברואר האחרון) ו"דוכן הנשיקות 2" שיצא ממש לפני שבוע, נוכחנו לגלות כמה הגבר הרומנטי ממשיך לכבוש לבבות וט"ו באב זו הזדמנות מעולה לצפות בהם שוב.

© Marcos Cruz/Netflix

אבל אם עניין ההכרעה עדיין על הפרק, יש לנו הצעה - סרט חדש בו גם נואה וגם ג'ייקוב משחקים ובמרכזו מלחמה על ליבה של אותה בחורה. שם כנראה שכבר נצטרך להחליט, למרות שברור לכולנו שהבחורה ברת מזל יותר מכולנו ויותר מתמיד. בינתיים תנו לנו לאהוב את השניים!

תגובות