חדשות הקולנוע: תמונות חדשות של "בת הים הקטנה". Disney באדיבות yes

חדשות הקולנוע: תמונות חדשות של "בת הים הקטנה"

תמונות חדשות מעיבוד הלייב-אקשן לסרט "בת הים הקטנה" מסתובבות באינטרנט, מי הליהוק החדש לסרט ההמשך של "קפטן מארוול" והאם לסרט האייקוני "השטן לובשת פראדה" יהיה המשך?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מהיר ועצבני, הסוף?

הסרט הבא והתשיעי של "מהיר ועצבני" קרוב מתמיד, ושבועות ספורים לפני הגעתו אל בתי הקולנוע מכריז וין דיזל "לכל סיפור יש סוף, אני יודע שאנשים ירגישו שהוא (מהיר ועצבני) לא צריך להסתיים, אבל אני חושב שכל הדברים הטובים צריכים." ובכך מאשר כי הסרטים העשירי וה-11 יהיו האחרונים בסאגה ועתידים ככל הנראה להיות משוחררים בשלוש השנים הקרובות. הבמאי ג'סטין לין התייחס לדבריו הוסיף כי וין והוא כבר דיברו בעבר על סיום הזכיינות ומספר על הסרט התשיעי: "זה סוג של הסרט הראשון של הפרק האחרון. אנחנו מגדירים את הכל מחדש, כך ששני הסרטים הבאים יעטפו את כל המסע המדהים הזה עבור הדמויות".

מהיר ועצבני 6
מהיר ועצבני 6 © צילום: באדיבות yes press

השטן תלבש שוב פראדה?

בשבוע האחרון סופרת "השטן לובשת פראדה" (שהפך גם לסרט מצליח בכיכובן של מריל סטריפ ואן הת'אווי) סיפרה בראיון למגזין "Entertainment Weekly" שהיו דיונים על סדרת טלוויזיה פוטנציאלית והמשך לסרט הבלתי נשכח שיצא אי שם בשנת 2006. "היו הרבה שיחות על זה. לא הייתי אומרת שזה מחוץ לממלכת האפשרויות". אולם התגובה הזו מפיחה בנו תקווה, אין לדעת אם זה באמת יקרה.

© צילום: Barry Wetcher באדיבות yes

פול ראד אישר את תחילת צילומי "אנטמן 3"

הסרט הצפוי לצאת ב-2023, "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" כבר החל את הצילומים! בסרטון שהועלה לאינסטגרם על ידי טייריק היל, קידם פול ראד משחק כדורסל של סלבריטאים עבור קרן טייריק היל. בסוף הסרטון ציין שלא יוכל להיות במשחק עצמו, כי הוא מצלם את "אנטמן 3" בלונדון. הוא הוסיף שאם הוא יוכל לעשות את המסע, הוא "יכול להיות ממש קטן - אולי לא תהיו מסוגלים לראות אותי". מה שכן, בטוח נוכל לראות אותו על המסך הגדול כשהסרט ישוחרר, ואנחנו לא יכולים לחכות!

כוכבת "אהבה ומפלצות" מצטרפת ל-"רצח כתוב היטב 2"

הסרט "רצח כתוב היטב" חוזר בסרט המשך ומלהק לקאסט השחקנים את ג'סיקה הנוויק, ששיחקה בסרט "אהבה ומפלצות" וגם הסדרה "איירון פיסט". כשההפקה קרובה לתחילתה, מגזין "Deadline" מדווח כי הנוויר הצטרפה לקאסט השחקנים, שכבר עמוס בכוכבים גדולים כמו דייב בטיסטה, קייט הדסון, אדוארד נורטון ועוד. פרטי העלילה עדיין חסויים, והצילומים מכוונים להתחיל ב-28 ביוני ביוון.

רצח כתוב היטב
רצח כתוב היטב © צילום: Claire Folger באדיבות yes

ליהוק חדש ל-"קפטן מארוול 2"

סרט ההמשך של "קפטן מארוול 2", שמוקדם יותר השנה גילינו שייקרא "The Marvels", מצרף לקאסט שלו את השחקן פארק סו ג'ון (לפי ערוץ החדשות הדרום קוריאני "Daum"). למרות שרוב פרטי הסרט נשמרים בסודיות זה ידוע שהבמאית על הפרויקט היא ניה דאקוסטה ויככבו בו קרול דנוורס (ברי לארסון), מוניקה רמבו (טיונה פאריס) וקמלה קאן (אימאן ולאני). התפקיד של פארק עדיין לא ידוע, ואנחנו כבר ממש סקרנים לראות את הופעתו בסרט.

קפטן מארוול
קפטן מארוול © צילום: באדיבות פורום פילם

תמונות ראשונות של האלי ברי כ-"בת הים הקטנה"

הסרט "בת הים הקטנה"  של 'דיסני' מקבל גם הוא, כמו "אלאדין" ו-"מלך האריות", עיבוד לייב-אקשן חדש. האלי ביילי מככבת בתפקידה של אריאל בת הים, ועד כה לא נראו הרבה תמונות מההפקה. השבוע, אמנם, רצו באינטרנט תמונות של ביילי מהסט של הסרט. תסתכלו בעצמכם:

תגובות