זה מה שחשבנו על "דוכן הנשיקות 3". באדיבות Netflix

זה מה שחשבנו על "דוכן הנשיקות 3"

החלק האחרון בסדרת הסרטים האהובה הגיעה לנטפליקס, ואיתו גם הצפיות הגבוהות שלנו בנושא! האם גם הפעם לא אכזבו? • ביקורת

הסרט השלישי והאחרון בטרילוגיית סרטי "דוכן הנשיקות" של נטפליקס הגיע, ואיתו ההתרגשות והציפיות שלנו. האם הסאגה האחרונה תיתן פינאלה מהאגדות? זה מה שחשבנו!

 לאחר שבסוף הסרט הקודם גילתה אל כי התקבלה גם לברקלי וגם להארווארד (אליהם הולכים לי חברה הטוב ונואה בן זוגה), הסרט החדש מתמקד בחופש הגדול האחרון של החבורה ובהתלבטותה של אל בין לימודים עם ה-BFF לבין אהבת חייה.

 

אל היא כבר לא תלמידת תיכון ורואים את זה. היא התבגרה, בעיקר לאורך הסרט אבל גם לפניו. יחד עם זאת, ניסיונותיה לרצות את כולם בא בעכריה ומעיב על חייה, מה בסופו של דבר אף מביא אותה לנקודת משבר (אבל לא נפרט כדי לא לעשות ספוילרים).

© Marcos Cruz/Netflix

הסרט, ובעיקר הסוף שלו מרגישים כמו סיום וכמו סגירת מעגל, חזינו בסיפור התבגרותה של אל וכעת אנו עוזבים אותה לפני השלב הבא בחייה. הסרט עוסק הרבה בפרידה של הדמויות זו מזו וגם קצת בפרידה שלנו, הצופים מהדמויות.

© Marcos Cruz/Netflix

אמנם לעלילת הסרט היה קו מרכזי אחד אך יחד איתו היו מספר עלילות משנה שגנבו לו נתח גדול מזמן המסך וייאמר לזכות הכותבים כי הסרט הצליח לשלב את צירי העלילה ביחד באופן שנראה אחיד וקוהרנטי, כך שלא התפזרנו במהלך הצפייה. עם זאת, כן היינו שמחים שדווקא הסרט שאמור לסגור את כל הקצוות ולסיים את הטרילוגיה יהיה סרט שעוסק בדבר אחד מרכזי ופחות בעלילות המשנה.

© Marcos Cruz/Netflix

בסך הכל מדובר סרט יפה, משעשע, מאוד מרגש ואף מעורר מחשבה (בעיקר בסופו). אמנם את הקסם של הסרט הראשון די בלתי אפשרי לשחזר, אך הסרט השלישי כן סוגר מעגל באופן יפה ומרגש ומציג את התפתחותן של הדמויות, בייחוד את זו של אל, בצורה מופתית. נקודה נוספת לשבחו של הסרט היא שהופיעו בו לוקיישנים יפהפיים שנראה כאילו היו חלק מפוסטר וגרמו לנו לקנא בדמויות ולרצות להיות שם.

© Marcos Cruz/Netflix

"דוכן הנשיקות 3" הוא סרט מומלץ לחופש הגדול, הוא מסיים יפה את הטרילוגייה הכה מצליחה של נטפליקס ועוזר לנו להיפרד מהדמויות בצורה שרצינו, אפילו שהוא לא מוצלח כמו הסרט הראשון עדיין מדובר בסרט שבהחלט שווה צפייה.

תגובות