איזה סרט! סיפורי האהבה שעשו לנו כואב בלב. באדיבות yes

איזה סרט! סיפורי האהבה שעשו לנו כואב בלב

מ"טיטאניק" ועד "לה לה לנד": לאורך השנים יצאו לבתי הקולנוע סרטים רומנטיים רבים שלצד הרגעים המרגשים והנוגעים הם גם היו עצובים למדי

סרטים יכולים לעורר בנו רגשות רבים, שמחה כעס ואפילו עצב, ופעמים רבות אנו מקבלים את האחרון מוגש בסרט רומנטי, מה שגורם לנו לפעמים להתרגש עד דמעות! קבלו כמה מהסרטים שגרמו לנו לתחושה הזאת! (זהירות ספויילרים)

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טיטניק

הסרט, שנחשב בין הסרטים האהובים האייקוניים והמרוויחים ביותר בכל הזמנים, עוקב אחר סיפור אהבתם של רוז וג'ק על הסיפון של טיטניק. הסיפור נגמר במותו של ג'ק לאחר טביעת הספינה אשר התנגשה בקרחון, אין ספק שרגעיו האחרונים של ג'ק בהם רק דאג לשלומה של רוז שתשאר על חתיכת העץ ותינצל העלו דמעות בעיני כולנו.

אשמת הכוכבים

הסרט המבוסס על ספר בעל אותו השם, עוקב אחר צמד נערים בשם הייזל וגאס שנאבקים במחלת הסרטן. הסרט מציג את סיפור האהבה של צמד שגורלם לא שפר עליהם ועל איך למרות זאת הם מצליחים למצוא את נקודות האור בחיים, דבר שעדיין לא מונע את סופו העצוב של הסרט.

 

במרחק נשימה

בדומה ל"אשמת הכוכבים", סרט עוסק בצמד נערים חולים, הפעם במחלת ה"סיסטיק פיברוזיס". השניים נפגשים ומתאהבים בבית החולים, אך טוויסט מעניין לגבי סיפורם הוא שבשל מחלתם הם לא יכולים לגעת זה בזה וחייבים להיות במרחק מה אחד מהשני בגלל המחלה.

 

הכל הכל

הסרט עוסק במאדי שבשל מחלת הילדות שלה לא יכולה לצאת מהבית ולבוא במגע אם אף אחד ועם שום דבר. מאדי מתאהבת באולי, נער שעובר לגור בשכנות אליה וגורם לה לצאת מאיזור הנוחות שלה תרתי משמע. בסופו של דבר מתברר שמאדי בכלל לא חולה ואמה הערימה עליה כדי לשמור אותה בקרבתה.

נשיקה בחצות

כמו "הכל הכל", הסרט עוסק בנערה חולה שבגלל מחלתה לא יכולה לצאת מהבית או לבוא במגע עם אף אחד וגם היא פוגשת בבחור יוצאת מביתה ומתאהבת, אך בניגוד ל"הכל הכל" במקרה הזה הנערה באמת חולה במחלה וכשהיא יוצאת החוצה קורה דבר טראגי.

 

כוכב נולד

עיבוד חדש לסרט הנוסטלגי. הפעם ליידי גאגא וברדלי קופר הובילו את הלהיטהמספר על אהבתם של ג'קסון ואלי מהיכרותם הראשונית, כשאלי שרה בבר אליו הגיע ג'קסון, דרך נישואיהם החפוזים ועד סיומם הטראגי. הסרט גם הביא אל חיינו את השיר היפהפיה "Shalow" שהפך לפופולרי ברחבי העולם.

 

היומן

בין הסרטים הרומנטיים שנחשבים כמעט ל"חובה" בקרב חובבי הז'אנר. סרט מרגש שעוקב אחר סיפור אהבתם של נואה ואלי מהיכרותם הראשונית ועד זקנה, אפילו שבשלב מסוים אלי חולה באלצהיימר דבר הגורם לה לשכוח את נואה, הוא נשאר בסביבתה לתמוך ולדאוג לה.

 

לה לה לנד

סרט זוכה אוסקר בכיכובם של ראיין גוסלינג (שמככב גם ב"היומן") ואמה סטון, עוקב אחר מיה וסבסטיאן, מוזיקאי ושחקנית שנפגשים ומתאהבים. העלילה מתארתאת אהבתם במקביל לניסיונות של שניהם לפתח קריירה כל אחד בתחומו - מה שגורם לסוף מפתיע ועצוב לחלוטין.

 

 

 

תגובות