המולטיוורס מגיע: הצצה ראשונה ל"ספיידרמן: אין דרך הביתה". באדיבות פורום פילם

המולטיוורס מגיע: הצצה ראשונה ל"ספיידרמן: אין דרך הביתה"

אחרי שהודלף ברשת, מארוול שחררו באופן רשמי את ההצצה של "ספיידרמן: אין דרך הביתה"'. מה צפוי לקרות פה?

במארוול נהנים מהשיח החם על הסרט החדש של "ספיידרמן" ולאחר הדלפת הטריילר באיכות גרועה השבוע על ידי עובד של אולפני סוני, החליטו לשחרר בצורה רשמית (ואיכותית, כן?) את הטיזר-טריילר הראשון ל"ספיידרמן: אין דרך הביתה" (ה-17 בדצמבר), הסרט השלישי בכיכובו של טום הולנד בתור איש העכביש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 
 

הסרט מתחיל בכך שמתפרסמת זהותו האמיתית של ספיידמן לעיני כל בתקשורת, וכולם יודעים שמדובר בפיטר פארקר (כולל אמ.ג׳יי). אם זה לא מספיק גם מאשימים אותו ברצח של "מיסטריו" הנבל מהסרט הקודם שגרם לכל זה לקרות. בצעד נואש פארקר פונה לגיבור העל ד״ר סטריינג׳, ומבקש ממנו להטיל לחש שימחוק את העובדה שאנשים יודעים מי עומד מאחורי ספיידרמן, עם זאת הוא חושש כי גם האנשים הקרובים אליו ישכחו ומנסה לשכנע את סטריינג׳ לשנות משהו בלחש - מה שגורם להכל להשתבש.

כפי שכבר ההשערות ברשת ניחשו - המולטיוורס (הרב-יקום) מגיע לתמונה ובלי יותר מדי להציג בפנינו מידע (לפחות בטריילר הזה), הרעים מהגרסאות הקודמות של סרטי ספיידרמן חוזרים בגדול: ביניהם הגובלין (וילם דפו) מספיידרמן של טובי מגוויר ב-2002 וכך גם ד"ר אוקטופס (אלפרד מולינה) מ"ספיידרמן 2" (2004), אך צפויים גם רעים נוספים.

עדיין לא נחשף בפנינו האם גם הספיידרמנים עצמם (טובי מגוויר ואנדרו גארפילד) יופיעו בסרט.

© צילום מתוך הטריילר, Marvel
תגיות
תגובות