מצמצתם? פספסתם! כל הרפרנסים בספיידרמן החדש. באדיבות פורום פילם

מצמצתם? פספסתם! כל הרפרנסים בספיידרמן החדש

צפיתם בספיידרמן החדש, והרגשתם שלא תמיד הבנתם את כל הרפרנסים בסרט? אנחנו כאן בשבילכם! אספנו כאן את כל ביצי ההפתעה המגניבות ביותר בסרט שאולי פספסתם. זהירות – ספוילרים!

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" אמנם יצא לפני שבועיים בלבד, אך כבר הפך לאחד הסרטים המרוויחים ביותר אי פעם, ולסרט המרוויח ביותר מאז הקורונה. במהלך הסרט יש רפרנסים רבים, אך חלקם חלפו מתחת לראדאר של מרבית הצופים. במיוחד בשבילכם, אספנו כמה קריצות שהפתיעו אותנו במיוחד.

נזהיר שוב! הכתבה מכילה ספויילרים!

מחזמר על הנוקמים?

בסדרה "הוקאיי" שמענו לראשונה על המחזמר של "הנוקמים", "רוג'רס: המחזמר", אשר מספר על הקרב הגדול המתרחש בסוף סרט "הנוקמים" הראשון. בדקות הראשונות של "ספיידרמן" החדש, אנו יכולים לראות שני פוסטרים למחזמר ברחובות ניו יורק.

© צילום מהסרט


לא רק עורך דין

הצופים האדוקים של סדרות מארוול בנטפליקס מכירים היטב את מאט מרדוק, או בכינויו "דרדוויל" – עורך דין עיוור בשעות היום, ולוחם בפשע בלילה. בתחילת הסרט, אנו מגלים כי עורך הדין אשר מגן על פיטר הוא לא אחר מאשר מאט מרדוק, אשר מציג את כישוריו כאשר הוא תופס לבנה שנזרקת לביתו של פיטר. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו לגמרי מוכנים לסרט בכיכובו!

טייגר או ספיידר?

כאשר פיטר חוזר ללמוד בבית הספר, כתבת בית הספר מתראיינת לכתבה וקוראת בהתלהבות: "Go get 'em, tiger!". אותו המשפט בדיוק נאמר על ידי אם-ג'יי לספיידרמן בסוף הסרט השני של ספיידרמן בכיכובו של טובי מגווייר.

© צילום מספיידרמן 2

לוחית עם משמעות

כאשר ספיידרמן נלחם בדוק׳ אוק על הגשר מלא המכוניות, המצלמה עוברת לרגע על מונית בעלת לוחית רישוי בה נכתב "1228". זוהי מחווה לסטאן לי, אשר יום הולדתו חל ב-28.12.

© צילום: Gettyimages.IL/Michel Boutefeu

חזרתה של ליז

ליז טומס, בה היה מאוהב פיטר בסרט הראשון, נמצאת גם היא בסרט. כאשר דוקטור סטריינג' רודף אחרי פיטר, אפשר לראות אותו עובר בדוכן מגזינים, שם מתנוססת תמונתה של ליז על שערי העיתונים עם ציטוט: "הוא שקרן".

ספיידרמן שלוש?

במהלך הסרט כונה ספיידרמן של אנדרו גארפילד "הספיידרמן השלישי". כידוע לכולנו, גארפילד הוא היחיד שלא זכה לסרט שלישי בתור ספיידרמן, וכולנו תקווה שאולי זה מרמז על סרט שלישי בכיכובו!

© באדיבות yes

מיילס מוראלס

לאחר שזהותו של ספיידרמן-גארפילד נחשפת, אלקטרו מספר לו כי תמיד דמיין את ספיידרמן בתור אדם כהה עור, ואומר כי בטח איפשהו במולטיוורס יש אחד כזה. זוהי קריצה מושלמת למיילס מוראלס, אשר הכרנו בסרט המצויר זוכה האוסקר "ספיידרמן: אל תוך ממד העכביש".

© באדיבות פורום פילם


ההצלה של אם-ג'יי

אחד הקטעים הטראגיים והעצובים ביותר בכל סרטי ספיידרמן הוא הרגע בו ספיידרמן-גארפילד מאבד את גוון אהובתו. ברגע שובר-לב, גוון נופלת מגשר גבוה, והוא לא מצליח להציל אותה. בסרט החדש ניתנה לו סגירת מעגל.

 
תגיות
תגובות