כל מה שלא ידעתם על הסרט "אנצ'רטד". באדיבות פורום פילם

כל מה שלא ידעתם על הסרט "אנצ'רטד"

רגע לפני שהסרט "אנצ'רטד" בכיכובם של טום הולנד ומארק וולברג מגיע לבתי הקולנוע, אספנו עבורכם כמה פרטים מעניינים במיוחד מאחורי הקלעים!

בשיתוף עם פורום פילם

אחד מהסרטים המדוברים של השנה, "אנצ'רטד" עומד להגיע לקולנוע (החל מה-17 בפברואר). הסרט, בהשראת סדרת משחקי הוידיאו המצליחה, עוקב אחר נייתן דרייק (טום הולנד) שמגוייס על ידי צייד האוצרות הוותיק ויקטור "סאלי" סאליבן (מארק וולברג). השניים יוצאים למרדף מסוכן אחר "האוצר הגדול ביותר שמעולם לא נמצא" ומה שמתחיל כשוד פשוט הופך עבור הצמד למרוץ מורט עצבים מסביב לעולם בו הם עשויים למצוא אוצר בשווי 5 מיליארד דולר ואולי אפילו את אחיו האובד של נייט, אך רק אם הם ילמדו לעבוד יחד.

אספנו עבורכם כמה פרטים מעניינים במיוחד ממה שקרה מאחורי הקלעים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מעריץ אמיתי

טום הולנד לא הגיע לגלם את הדמות ללא רקע והנאה אמיתית מ"אנצ'רטד", למעשה הוא מעריץ של המשחק! ההתאהבות שלו במשחק החלה בעיקר מאז שסוני נתנו לו את ׳אנצ'רטד 4׳, בזמן צילומי ׳ספיידרמן: השיבה הביתה׳.

© Naughty Dog

פריקוול

לעומת סדרת משחקי הווידיאו המוכרת - שם הם כבר מכירים ועובדים יחד, הסרט דווקא יתאר סיפור מקורי ובו יציגו את תחילת השותפות בין דרייק וסאלי.

© באדיבות פורום פילם

קשר ישראלי

תתפלאו (או לא) לגלות כי מפיק הסרט הוא ישראלי! מדובר באבי ארד, ממייסדי אולפני מארוול שהפיק כמה סרטי קומיקס שכולכם מכירים. בהמשך הפך גם למפיק עצמאי והוא אחראי על לא מעט עיבודים של משחקי מחשב לסרטי קולנוע.

© Gettyimages.IL/Presley Ann

קשר לספיידרמן?

אם אתם מחפשים עוד קשר לסרטי ספיידרמן (מלבד טום הולנד כמובן), נספר כי במאי הסרט, רובן פליישר, ביים גם את הסרט הראשון של "ונום".

© פורום פילם

דאג לעצמו 

באחת הגרסאות המוקדמות של התסריט לטום הולנד ולאנטוניו בנדרס לא היו סצנות משותפות, אבל הולנד התעקש לשחק עם השחקן המוכר ולכן דאגו להוסיף בתסריט גם סצינה משותפת!

© באדיבות פורום פילם

קרב מתמשך

בהוליווד, כמו בהוליווד, כל סצינה יכולה להצטלם במשך זמן רב, אבל... ידעתם שסצנת הקרב במטוס צולמה במשך חמישה שבועות?!

© באדיבות פורום פילם

הכי אקשן שלו

בראיון לקראת יציאת הסרט, שיתף הולנד כי אותה סצנה מדוברת של המטוס היא סצינת האקשן והפעלולים הכי קשה שעשה עד כה בקריירה, ותאמינו לנו שהוא יודע מה הוא אומר...

 

רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט? כנסו לפוסט הפעילות באינסטגרם שלנו, ספרו לנו מי יכול להיות השותף שלכם להרפתקה? ואולי תזכו!

בכפוף לתקנון הפעילות

תגובות