הדברים הלא הגיוניים בסרטי דיסני. צילום: DISNEY באדיבות yes

הדברים הלא הגיוניים בסרטי דיסני

הנסיכה שמתעוררת בנשיקה ועד שירים מולחנים בהפתעה: סיטואציות לא הגיוניות נמצאים כמעט דרך קבע בסרטי דיסני האהובים אבל מה לעשות שהם לא כל כך קרובים לאמת... ובדיוק בגלל זה הכנו את הכתבה הבאה!

כולנו גדלנו על סרטי דיסני, אבל אין ספק שבצפייה חוזרת באותם הסרטים, כמו 'היפהפייה הנרדמת' או 'שלגיה', מספר קטעים יכולים מעט לצרום לנו, בעיקר בגלל שהם מאוד רחוקים מהמציאות. אספנו בשבילכם כמה מהבולטים שבהם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היפהפייה הנרדמת

היפהפייה הנרדמת הוא בין הזכורים והאייקוניים ביותר שקיימים בדיסני, אך מה לעשות שכשזה מגיע לרמת אמינות הוא לא מצטיין במיוחד, זה בא לידי ביטוי במיוחד בעובדה שאחרי שינה של אלף שנים. אף אחת לא יכולה להתעורר בלי לאכול כלום אלף שנים, אבל גם אם נניח את זה בצד עדיין נותרת השאלה - איך השרירים שלה לא נתפסו אחרי תנוחה קבועה כל הזמן הזה? ואיך היא לא הייתה צריכה ישר ללכת לשירותים? אמנם מצפייה ראשונה קשה לשים לב לכך בסרט אבל כשחושבים על זה בדיעבד זה די מטריד...

© Disney באדיבות yes

פרוזן

להתחיל לשיר בלי קשר לכלום - מכירים את זה שאתם עושים פעולה יומיומית ופשוטה ופתאום כמו משום מקום מתחילים לשיר שיר אותו המצאתם בזה הרגע הכולל בתים לחן ופזמון כל זאת תוך כדי כוריאוגרפיה מושקעת? האמת שגם אנחנו לא, ובדיוק בגלל זה אנו נאלצים להודות שעם כל הכבוד קשה לנו להאמין שדבר כזה יקרה במציאות. אז מצטערים אלזה אבל קשה לנו להאמין שאת Let it go עשית בלי חזרות מראש.

 

סיטואציה: הנשיקה המעוררת

לא יודעים איך לספר לכם את זה אבל אם הורעלתם מתפוח או נדקרתם ממחט ונפלתם לתרדמה לא קיימת שום הוכחה מדעית שנשיקה זה מה שיעיר אתכם, ואם כבר מדברים על נשיקות. לא, גם אל תנשקו צפרדעים הן לא יהפכו לנסיך. לא ברור מאיפה דיסני לקחו את רעיון הנשיקה המעוררת, אולי מצאו בכך דבר מה רומנטי (אם כי בואו נודה על האמת לנשק בחורה כשהיא חסרת הכרה ללא אישורה הוא יותר הטרדה מינית ופחות רומנטיקה) או שאולי זה נראה להם סיום מקורי, בין כך ובין כך הוא לא אמין במיוחד.

© Disney באדיבות yes

סיטואציה מהעבר: פרופורציות גוף לא הגיוניות

אמנם דיסני מנסים להשתפר בעניין בשנים האחרונות ,אבל עדיין כולנו זוכרים היטב איך נראות רוב נסיכות דיסני: דקיקות ויפות (וכמובן בלי חצ'קונים) זה לא שאנחנו מבקשים שכל נסיכות דיסני יראו על פי מודל היופי הנורמטיבי, פשוט זה נראה קצת לא ריאליסטי ולא מחובר למציאות לתאר את נסיכות דיסני עם היקף מותניים כל כך צר שאנו לא רואים אצל רוב הבנות בחיי היומיום.

© Disney באדיבות yes
תגיות
תגובות