הילדים שגנבו את ההצגה בסדרות האהובות. קשת 12, nbc, netflix

הילדים שגנבו את ההצגה בסדרות האהובות

חזרנו אל הסדרות האהובות ביותר והכנו לכם רשימה של כמה מדמויות הילדים שהכי גנבו את ההצגה על המסך!

ילדים באופן אוטומטי גונבים את ההצגה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בסדרות אהובות על המרקע. אבל צריך גם להיות מלא בכשרון ולשחק טוב על מנת לעשות את זה בצורה הטובה ביותר! קבלו כמה מדמויות הילדים המפורסמות שתפסו לנו את תשומת הלב בסדרות הכי מדוברות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טריקסי - לוציפר

בטריקסי השובבה התאהבנו מהרגע הראשון בסדרה הקומית על השטן ההזוי. טריקסי, בתה של הבלשית קלואי ודן, יודעת להערים על כולם, לתת את החיוך בדיוק בזמן שצריך ובכללי להוכיח שאי אפשר לעבוד על קטנים בקלות.

© מתוך לוציפר, נטפליקס

קאל - מניפסט

אי אפשר היה לפספס את קאל בחודש האחרון, בעיקר מאז הגיעה ״מניפסט״ לנטפליקס. קאל, הילד הכי קטן בטיסה המסתורית הידועה לשמצה - ״828״, ניחן בכוחות על מפתיעים, בחיבור רגשי להכל ובעצם, למרות שמדי פעם הוא יכול לעצבן אותנו, הוא גם מבין השחקנים הטובים ביותר בסדרה. 

© מתוך מניפסט, NBC ו-netflix

מייקי - האי

מייקי שלנו (דניאל מורשת כמובן), עבר מסע התבגרות מהעונה הראשונה של ״האי״, בה היה ילד דרמטי, אבוד ולא מובן, כזה שאי אפשר להכיל אותו בקלות ושנמצא במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון. מייקי היה הצעיר ביותר מבין חבורת הנערים שניצלה מהאסטרואיד, מה שהקשה עליו לא מעט בדרך. פייר? אפשר למצוא קווי דמיון בינו לבין קאל ממניפסט...

 

הנרי - עד עצם היום הזה

לעומת שאר הילדים ברשימה, הנרי הוא למעשה הציר שמוביל ופותח את הסיפור האגדתי של ״עד עצם היום הזה״. הסדרה עוסקת בחיבור וקישור בין כל האגדות המוכרות! הנרי מגלה יום אחד כי הוא הנכד של שלגייה ומנסה לגרום לדמויות מהאגדות (שהגיעו אל העולם המציאותי) להתעורר ולהיזכר בזהותם האמיתית, כל זאת בזמן שאמו (בתה של שלגייה והנסיך המקסים) בכלל לא מבינה מה הוא רוצה ממנה.

© ABC באדיבות yes

טומי - ספיידרז

דוגמא די טרייה ברשיהמ שלנו היא של טומי פישר, הספיידר הצעיר ביותר בחבורת המרגלים המשפחתית. טומי מתוחכם, שנון, חד ולפעמים יותר בוגר מכל אחיו. בעונה הראשונה טומי בהחלט היה ילד קטן וחמוד אבל עם עליית העונה השנייה, השחקן המגלם אותו, יונתן גוטליב התבר, צמח וגבה - ואנחנו מתקשים להאמין במדובר באותו אדם!

 

דניאל - רמזור

אחת הסדרות הישראליות הקומיות המצליחות ביותר בכל הזמנים (אם לא ה...), ובהתאמה גם בה יש ילדה כוכבת שללא ספק גנבה את ההצגה. מדובר בדניאל, בתם של איצקו ולילך. הילדה הקטנה שעשתה לכולם בית ספר וגרמה לכולם לעשות את מה שהיא רצתה. חצופה, פלפלית, צינית ובקיצור - הכי לא ללמוד ממנה!

© מתוך רמזור, קשת 12

בר - שמש

נקנח את הרשימה עם הילד האולטימטיבי בסדרות בכלל ובסדרה ישראלית קומית בפרט. מדובר באליעד נחום שגילם את הדמות שתלווה אותו לנצח - בר סלע. גם במקרה הזה, בר היה הילד הפיקח והבוגר ביותר בין כל המבוגרים בסביבה. הוא ידע להסתכל על הכל בצורה הגיונית, לתחמן ולהתנהג כמו מבוגר שכלוא בגוף של ילד - כל זאת בזמן שהוא הכי מתוק שאפשר והכי עשה לנו חשק לאמץ אותו כאח הקטן שלנו!

© טדי הפקות, שידורי קשת
תגובות