החודש בקולנוע: חמשת הסרטים המעניינים ביותר של אפריל. יונייטד קינג, סרטי שובל, צילום מהטריילר

החודש בקולנוע: חמשת הסרטים המעניינים ביותר של אפריל

אילו סרטים יחכו לנו החודש בקולנוע? הכנו לכם רשימה של חמשת הסרטים הבולטים של החודש הקרוב – החל מהסרט החדש של אליאנה תדהר ולי בירן ועד סרט בינלאומי חדש בכיכובה של דר זוזובסקי • הכינו את הפופקורן

אין כמו החוויה של צפייה בסרט באולם קולנוע – מלא פופקורן, כיסא נוח ומסך גדול מהקצה אל הקצה. החודש מחכים לנו באולמות סרטים מהמצופים ביותר של החודשים האחרונים, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. מהסרט החדש של של אליאנה תדהר ולי בירן, סרט היסטורי מסקרן בכיכובה של אניה טיילור-ג'וי וסרט בינלאומי בכיכובה של השחקנית דר זוזובסקי - זה מה שמחכה לכם באולמות באפריל 2022.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הסיפור שלנו"

הזוג האהוב אליאנה תדהר ולי בירן' מגיעים לראשונה יחד למסכים הגדולים בסרט מסקרן במיוחד אותו יצרו. מדובר בקומדיה רומנטית מוזיקלית המגוללת את סיפורם של סוכן אמנים מלא אמביציה ושל זמרת ויוצרת חסרת ביטחון שמתחברים ונכנסים למסע כדי להתגבר על ההבדלים ביניהם ולתת לאהבה למוזיקה לעשות את השאר. בנוסף לבירן ותדהר, משחקים לצידם כוכבים אהובים כמו קים אור אזולאי, אוראל צברי, עדי חבשוש ועדן מאירי.

מתי? 7 באפריל 2022

"הבריחה מפרטוריה"

מדובר בסרט המבוסס על מקרה אמיתי ומטורף – סיפור מרתק של בריחה מכלא בדרום אפריקה. הסרט מספר את סיפורם של שלושה אסירים פוליטיים, אשר נשלחים לכלא השמור ביותר במדינה, כלא פרטוריה. עם עבודה קשה ומפרכת הם מתקדמים לעבר החופש שמחכה להם מחוץ לכותלי הכלא. הכוכב הראשי של הסרט הוא לא פחות מהארי פוטר הנצחי, דניאל רדקליף.

מתי? 7 באפריל 2022

"אמבולנס"

עוד סרט מסקרן הוא הסרט "אמבולנס", מותחן אקשן שנראה מטורף במיוחד. העלילה עוסקת בשודדים המתכננים שוד קל ומהיר, אך הוא מסתבך במהרה כאשר הם גונבים אמבולנס במהלך הימלטותם. השחקן האהוב ג'ייק ג'ילנהול מככב בסרט, ולצידו גם אייזה גונזלס ויאיא עבדול-מאטין השני.

מתי? 7 באפריל 2022.

 

מלך הצפון

מדובר בסרט היסטורי שהוא גם מותחן-נקמה בכיכובם של השחקנים מהמפורסמים בהוליווד. עלילת הסרט מתרחשת בתחילת המאה העשירית באיסלנד, שם הנסיך הוויקינגי אמלת' מבקש לנקום את מות אביו. מצפייה בטריילר נראה שמדובר בסרט מושקע במיוחד, עם לוקיישנים מדהימים שמדמים את התקופה ומאות ניצבים. הסרט כאמור עטור כוכבים – ניתן לראות שם את אניה טיילור-ג'וי, ניקול קידמן, אלכסנדר סקושגורד ונוספים. (שימו לב שהסרט מתאים לבני 16 ומעלה).

מתי? 21 באפריל 2022.

 

"השורד"

"השורד" הוא סרט בינלאומי בכיכובה של השחקנית הישראלית האהובה דר זוזובסקי. הסרט מגולל את סיפורו האמיתי של הארי האפט, מתאגרף יהודי, שהתאגרף במהלך שהותו במחנה השמדה במטרה לשרוד. הסרט עוקב אחרי חייו בתום המלחמה, כשהוא רדוף טראומות ומחפש את קרוביו שגורלם אינו ידוע. זוזובסקי מגלמת אישה צעירה בשם לאה, שהארי מחפש אחר עקבותיה לאחר המלחמה. נראה שמדובר בסרט מעניין ואנחנו לא יכולים לחכות לראות את השחקנית האהובה על המסך הגדול.

מתי? 28 באפריל 2022

 

 

 

 

 

תגובות