פרסום ראשון: נועה קירל צפויה לככב בסרט אימה בינלאומי. מתוך האינסטגרם @noakirel

פרסום ראשון: נועה קירל צפויה לככב בסרט אימה בינלאומי

ממשיכה לכבוש את העולם: הכוכבת האהובה מישראל עתידה לככב בסרט בינלאומי חדש מז׳אנר האימה שיצטלם בקיץ. מטעמה של קירל נמסר: ״אין תגובה״ • כל מה שאתם חייבים לדעת!

נועה קירל לא עוצרת לרגע בדרכה לכבוש את העולם: הכוכבת בת ה-21, עומלת מזה זמן רב על הקריירה הבינלאומית שלה ובכל תקופה אנו שומעים על עוד הישג חדש בדרך אל הפריצה בחו״ל - והנה צעד נוסף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קירל, שבשנה שעברה חתמה עם ״אטלנטיק רקורדס״ ומאז משחררת סינגלים גם מעבר לים, לא מתפתחת רק בתחום המוזיקה אלא עובדת במקביל גם על קריירת משחק חוצה יבשות. בחודש מרץ בשנה שעברה פורסם כי קירל תוביל סרט בינלאומי כמפיקה ואף תהיה אחראית על הפסקול שלו - אך מסתבר כי זה לא הסרט הבינלאומי היחיד בו תככב הזמרת מישראל.

© טל שמעוני

לפרוגי נודע כי קירל צפויה לככב במותחן אימה חדש ובינלאומי שייקרא "The Wheels of Heaven" ("גלגלי גן עדן", בתרגום חופשי) - שם צפויה לגלם את פטרה, אחת מהדמויות הראשיות בעלילה. אל התפקיד תצטלם הכוכבת כבר בחודש יולי הקרוב.

את הסרט יביים הבמאי והיוצר האנגלי בן צ'ארלס אדוארדס. הקאסט יכלול שחקנים שונים בעיקר מאנגליה - גארי סטרץ', דימיטר ניקולוב, מיכאיל מוטאפוב, השחקנית דסי טנקדייבה (שגם מפיקה את הסרט) ונוספים.

© מתוך IMDB

מטעמה של קירל נמסר: אין תגובה.

בקריירת המשחק של קירל ניתן למצוא את "כפולה", "שלטון הצללים", הסרט "כמעט מפורסמת", תפקיד עתידי ב"פלמח 3" שתעלה בהמשך השנה והסרט "אוהב אותך צ׳רלי" אליו הצטלמה לצד אליעד נחום וקווין רובין.

בהכנת הידיעה השתתף עומר איסוביץ׳.

תגובות