מרגי: "לא הולך לשנות את עצמי". פרוגי

מרגי: "לא הולך לשנות את עצמי"

מרגי הגיע להתארח בעונה החדשה של "א' עד ת'" ושיתף בבחירה בשם הבמה ("אם היו קוראים לי יהונתן לא הייתי מסתובב"), על כך שהוא לא ממהר לצאת בהכרזות עם הקריירה הבינלאומית ("לא מאמין בכל ה'טררם'") ובמה שעבר עליו מאז הפרידה המתוקשרת ("לא הולך לשנות את עצמי") • צפו

תוך שנים ספורות, מרגי מיתג את עצמו כאחד מכוכבי הפופ האהובים והמצליחים ביותר בישראל (ועם חוזה בינלאומי מעבר לים), אליל הנערות ומכונת להיטים מעולים. בגיל 22 יהונתן מרגי חתום על שלל הישגים והוא לא מפסיק לככב במדורי הרכילות. עם זאת הוא עדיין שומר על מעין מסתוריות שגורמת לקהל להסתקרן בכל פעם מחדש. הזמר האהוב הגיע להתארח בעונה החדשה של א' עד ת' (מדי יום שני בפרוגי ובערוץ Zoom), לסובב את הגלגל ולענות על השאלות שכולכם רציתם לדעת עליו - כדי שנכיר אותו קצת יותר מקרוב.

>> פרק הבכורה: שחר טבוך חושף: "היה מודל להערצה עבורי"

 

>> הלבשת מגיש: One Project

כבר ב'כוכב הבא' הגעת מוכן עם שם הבמה שלך "מרגי", שזה בעצם שם המשפחה שלך, זאת החלטה שהגיעה קודם?

"האמת, שאני לא חושב שזה קרה לפני הרגע הזה ששאלו אותי את זה ב'כוכב'. למעשה, מאז ומתמיד, גם החברים בבית ספר וכל הסובבים אותי היו קוראים לי מרגי, חוץ מהמשפחה שלי, אם היית קורא לי 'יהונתן', לא בטוח שהייתי מסתובב..."

© מתוך "הכוכב הבא", קשת 12 וטדי הפקות

אתה מרגיש שהפכת למותג או רואה בעצמך אחד כזה? 

"לפעמים אני מתייחס לעצמי כמותג בכל מיני סיטואציות. נגיד כשיש מרצ'נדייז, כשיש כל מיני דברים כאלה. אבל אני הרבה פעמים, מתייחס לעצמי כאומן ומה אני עושה כדי לבטא את עצמי החוצה, אם זה המוזיקה, אם זה דרך ויז'ואלס, אם זה קליפים, אם זה צילומים, אם זה פאשן, אם זה כל דבר".

© ינאי מורדי, באדיבות יחסי ציבור

על החוזה הבינלאומי שיתף הכוכב: "אני הרבה על הקו של ישראל-ארצות הברית, ואתה יודע, יש הרבה הרבה הרבה דברים שקורים כל הזמן שאני לא יכול לחכות כבר להשמיע לכל האנשים שנמצאים פה, אפילו לאנשים הקרובים אליי... רק אנשים שממש ממש קרובים אליי שמעו כבר את הדברים".

© משה אבוטבול

נטע ברזילי, נועה קירל, סטטיק ובן אל, הם כן הוציאו כבר שירים תחת החוזה הבינלאומי שלהם, ואתה עדיין "מתעכב" עם זה. יש לזה סיבה?

"ברור שיש סיבה. להכול יש סיבה ואני מכין את הפרויקט הראשון שלי בארצות הברית כמו שצריך. תשמע, זה הולך לצאת בקרוב בקרוב בקרוב הרחוק, יכול להיות שאני לא אתאפק ואני אעלה איזה טיזר..."

כבר בהתחלה, לא מיהרת להכריז על עצם העובדה שיש בכלל איזשהו חוזה בינלאומי.

"יפה ששמת לב. אני פשוט לא מאמין כל כך ב'טררם'. האמת היא שהחוזה הבינלאומי זה לא דבר כזה נוצץ, כי כשאני מגיע לשם, אני כלום ושום דבר. סבבה שפה אני מרגי הכוכב, אבל אם אני מוציא מוזיקה שמה, אני מוציא אותה מתוך מקום אחר, אני לא מוציא אותה מתוך מקום של מרגי הכוכב, אני מוציא אותה מתוך מקום של 'מרגי שאף אחד עדיין לא מכיר אותו', אפילו לא הזבוב ברחוב, ואני מבין את זה. בגלל זה, אני לא ממהר גם לבוא ולהגיד, 'יואו! תראו את ההצלחות!' כי אין הצלחות עדיין, ואני בטוח שכשיהיו, כולם ידעו עליהן".

מרגי באולפן ההקלטות של קוק הארל
מרגי באולפן ההקלטות של קוק הארל © מתוך האינסטגרם של מרגי

מעבר לעשייה הענפה של הזמר, אי אפשר להתעלם מהסיקור האינסופי סביבו במדורי הרכילות, בעיקר סביב מערכות יחסים - בין אם האקסית חן או כמובן האקסית נועה קירל, ואפילו בימים אלו הוא נמצא בלב האייטמים הרומנטים בעקבות זוגיות "טרייה" עם דוגמנית ומנהלת סושיאל צעירה בשם ליה שון.

"השאלה של כמה זה קשה היא כאילו שאלה קצת… זה החיים שלי, אתה יודע", משתף מרגי על ניהול מערכות יחסים בצל התקשורת ומוסיף, "אני מרגיש שגם אצלי יש יתרונות וחסרונות, וזה לא שונה מכל בן אדם אחר, חוץ מזה שהדברים שאני חווה, בהרבה מקרים, הם דברים שרוב האנשים לא חווים. אני לא מרגיש מסכן, אבל אני גם בהרבה סיטואציות חווה דברים מאוד קשים".

עם קירל
עם קירל © רועי עידן

במערכת היחסים האחרונה שלך עם קירל, זה היה כל כך עוצמתי תקשורתית כבר כשזה התחיל.

"אני חושב ששנינו ציפינו וידענו שזה מה שיהיה, כי בכל זאת, שנינו היינו מאוד מאוד פופולריים גם כשהכרנו, ובגלל זה גם לא הודענו על זה שאנחנו ביחד מייד כשנהיינו ביחד. לקחנו איזה רגע לגרום לזה לקרות כאילו בינינו, ואז היה את הסרטון הזה שהעלינו באינסטגרם והתפוצץ".

וכשזה מגיע למצב של פרידה תקשורתית, כל הפינג פונג הזה שתמיד מחפשים ציטוט ממך, ציטוט ממנה, ואז מעמתים אחד את השניה עם מה שהוא או היא אמרו?

"כל אחד מחליט מה הוא עושה, ציטוט מפה, ציטוט משם, שלכם, שלהם. העיקר שטוב לנו, כל אחד במקום שלו, אני חושב שזה הכי חשוב, לא?"

יצאת אבל פגוע או עם מסקנות לזוגיות הבאה?

"יש מצב שקצת, כמו כל חוויה שאתה חווה בחיים, אבל בעיקר במסקנות על מה שהיה לי שם. בוא נגיד ככה, אני לא הולך לשנות את עצמי יותר מדי הלאה. אני חושב שאני שמח על מי שהייתי גם אז, ומאיך שפעלתי בכל רגע נתון ובטוח שככה אני הולך לפעול".

אתה בכלל יכול להכיר בשקט זוגיות חדשה?

"אני מצליח. נגיד, לא מזמן, הייתה לי סיטואציה שאמרתי אולי לא נצא לאכול איפשהו. אבל בהקשר של הפרסום, אני כאילו הרבה פעמים לא חושב על עצמי, אני חושב על הסובבים אותי. בכל המעגל של סובבים אותי, גם החברים שלי, גם המשפחה שלי וגם בהקשר כזה שהוא כאילו יותר זוגי. אני תמיד חושב על זה שזה לא פייר כלפי מי שלא בחר את זה, כי אני כן בחרתי".

© צילום מתוך האינסטגרם של מרגי

בסוף 2021, זכית אצלנו כפריצת השנה במשחק. זה ריגש אותך פתאום לקבל פרס על משהו אחר?

"כן, מאוד. אתה יודע, אני מאוד מאוד אוהב משחק, מאז אני זוכר את עצמי עם כל החברים תמיד הייתי עושה כזה מערכונים בבית ספר, ותמיד הייתי כזה מתנסה בו וממש אוהב אותו, אז כשזה מגיע לסדרה, לא סתם שאני מככב בה, אלא שזה גם נכתב במטרה שאני אוביל את הסדרה - זה מאוד מרגש, וגם לזכות בכל הפרסים האלה, כמו הפרס אצלכם, זה הכי מרגש שיכול להיות".

עם הפסלון
עם הפסלון © פרוגי

א' עד ת' משודרת בימי שני בצהריים בפרוגי ובערוץ Zoom (ב-HOT, ב-yes, ב-PartnerTV וגם ב-VOD).

תגובות