החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של יוני. "באדיבות סרטי יונייטד קינג" ו"וקונטרא הפקות", Disney ישראל ופורום פילם

החודש בקולנוע: הסרטים המעניינים ביותר של יוני

אילו סרטים יחכו לנו החודש בקולנוע? הכנו לכם רשימה של הסרטים הבולטים של החודש הקרוב – החל מסרט ישראלי קורע מצחוק בכיכובה של נלי תגר ועד הסרט של באז שנות אור • הכינו את הפופקורן...

אין כמו החוויה של צפייה בסרט באולם קולנוע – מלא פופקורן, כיסא נוח ומסך גדול מהקצה אל הקצה. החודש מחכים לנו באולמות סרטים מהמצופים ביותר של החודשים האחרונים, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. מסרט ישראלי חדש בכיכובה של נלי תגר, הסרט החדש של "עולם היורה" ועד סרט הוליוודי מסקרן שמגולל את חייו של אלביס פרסלי - זה מה שמחכה לכם באולמות ביוני 2022.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"חומוס פול טריילר"

סרט ישראלי חדש שמסתמן כקורע מצחוק במיוחד. הסרט מתהדר בשחקנים אהובים כמו קרן מור, יניב ביטון, צחי גראד, מנשה נוי, יובל סגל ונוספים. מדובר בקומדיית פשע, המגוללת אחר קבוצת אנשים שונים ומוזרים, החל מסוחרי נשק חרדים, גנגסטרים סלוניקאים ועד המבוקש מספר אחד בעולם, אשר עומדים בדרכה של עולה חדשה מצרפת בדרכה להתחתן עם אהוב ליבה ההייטקיסט.

מתי? ה-3 ביוני.

"עולם היורה: עולם חדש"

מדובר בפרק השלישי והאחרון בסדרת "עולם היורה" האהובה והמצליחה, אשר ממשיך את עלילת הסרט הקודם. בסרט משחקים שחקנים מוכרים כמו כריס פראט וכוכבי טרילוגיית פארק היורה המקורי שחוזרים לדמויות הכל כך אהובות.

מתי? ה-9 ביוני.

"טווח אפס"

כבר משם הסרט אנחנו יכולים לדמיין שמדובר בסרט אקשן ופעולה מסחרר – וזה בדיוק מה שהוא. במטרה למנוע מתקפת טרור על וושינגטון יוצאת יחידת קומנדו ימית ללוות את שחרורו של אסיר מיוחד מאי שמור בו הוא נמצא במאסר. המשימה משתבשת כאשר השחרור מתעכב, ומשתבשת עוד יותר כאשר המתקפה מתחילה. בסרט מככבים השחקנים ההוליוודים סקוט אדקינס, אשלי גרין וראיין פילפה.

מתי? ה-9 ביוני

 

"שנות אור"

'שנות-אור' מאולפני דיסני-פיקסאר, הוא הרפתקת מדע בדיוני המספרת את סיפור המקור של באז שנות-אור (בקולו של כריס אוונס), הגיבור שסיפק השראה לצעצוע. הסרט החדש 'שנות -אור' עוקב אחר עלילות לוחם החלל האגדי במהלך הרפתקאותיו בחלל לצד קבוצה של מתגייסים חדורי מוטיבציה וידידם הרובוט סוקס (פיטר סוהן). בסרט צפויה להיות גם נשיקה גאה ראשונה בסרט אנימציה של דיסני בין שתי נשים.

 

"אלביס"

סרט מסקרן במיוחד אשר מגולל את סיפור חייו של אגדת הרוק אלביס פרסלי, בכיכובם של השחקנים ההוליוודים אוסטין באטלר וטום הנקס. הסרט עוקב אחר חייו האישיים של אלביס ובמערכת היחסים המורכבת שלו עם מנהלו האישי, ועוקב גם אחר הקריירה שלו שהחלה בהופעות דרכים והגיעה לשיאה כאשר הגיע למעמד של כוכב הרוק הגדול בעולם. בנוסף, בפסקול של הסרט תופתעו לשמוע כמה מהמוזיקאים הגדולים בעולם – דוג'ה קאט, להקת הרוק האהובה שגם זכתה באירוויזיון, מונסקין, ועוד זמרים אהובים ומוכרים נוספים.

מתי? ה-23 ביוני.

"בוטיק פריז"

סרט קומדיה ישראלי נוסף שיצא לאקרנים החודש הוא "בוטיק פריז" בכיכובם של השחקנים האהובים נלי תגר, אנחל בונני ונוספים. הסרט עוקב אחר שתי דמויות, לואיז, עו"ד יהודיה-צרפתייה, ונטע, ישראלית אשר רואה בלואיז הזדמנות כלכלית לפתח מלון שהייתה רוצה להקים. כאשר הצמד מסתובב בעיר העתיקה בירושלים, הן נתקלות בזוג מסתורי שמתקשר בפתקים ומחליטות לעקוב אחריהם. מצפייה בטריילר, התוצאה מסתמנת כסרט שבקלות יכול להפוך לאחד הלהיטים של הקיץ.

מתי? ה-23 ביוני.

 

 

תגובות