איך זה לא קרה עד עכשיו? הסלבס שחייבים לשפוט בריאליטי. צילומים מהאינסטגרם של אגם, אביב ואליאנה

איך זה לא קרה עד עכשיו? הסלבס שחייבים לשפוט בריאליטי

יש לא מעט כוכבים שכשאנחנו רואים אותם על המסך אנחנו תוהים - איך הם עדיין לא שפטו בריאליטי כלשהו? קבלו את רשימת ההמלצות שלנו בנושא!

אמנים ישראלים רבים מוכשרים וטובים זוכים לקבל הזדמנות ולהיות שופטים בתוכניות ריאליטי, בין אם של שירה, בישול או ריקוד, עם זאת, ישנו גם מספר לא מבוטל של מפורסמים הראויים לא פחות בעינינו לשפוט בריאליטי ומסיבה תמוהה כלשהי זה עדיין לא קרה (לפחות לא בצורה רשמית).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אליאנה תדהר

אחת מהכוכבות האהובות על הנוער והמפורסמות שיש, על כן זה כמעט מפתיע איך אף פעם היא לא שפטה בריאליטי! אליאנה מצחיקה, מעניינת ואהובה על צופים רבים ומאחר והיא שרה לא רע בכלל אנחנו לפחות לא היינו מתנגדים אם היתה שופטת ב'זמר במסיכה' (אם לא כמשתתפת) או אפילו ב'גוט טאלנט'...

© מתוך אינסטגרם elianatidhar@

אגם בוחבוט

בגיל שמונה בלבד התגלתה אגם בוחבוט בתוכנית הריאליטי 'בית ספר למוזיקה' ומאז השתנו חייה, על כן אין זה אלא מין הראוי שתהיה כאן סגירת מעגל ואגם תשפוט בבית ספר למוזיקה, שם היא תהיה המנטורית המושלמת כי תוכל להבין יותר טוב מכולם איך זה להתמודד בתוכנית בגיל כה צעיר!

 

מרגי

אמנם מרגי לא זכה ב'כוכב הבא', אך אין ספק שהקריירה שלו זכתה להצלחה מסחררת גם בלעדיה. בדיוק מסיבה זו אנחנו חושבים שיהיו לו הרבה עצות יעילות למתמודדים בתור שופט, יתרה מזאת, הוא אף התנסה כשופט אורח בכוכב הבא מה שמראה שיש לו פוטנציאל בתחום!

מרגי על הבמה © משה אבוטבול

אנה זק

עוד זמרת שחייבת לסמן וי בעתיד על טייטל ׳שופטת בריאליטי׳ היא אנה זק. לאנה לא חסר כריזמה ויכולות, על כן לדעתינו היא השופטת המושלמת לתוכניות שונות למיניהן או אפילו לשיפוט ב'רוקדים עם כוכבים' (אל תשכחו שהיא בכלל התחילה את דרכה בריקודים בטיקטוק).

© annazak12@ מתוך אינסטגרם

אביב אלוש

אנחנו לא יודעים אם זה בגלל הכישרון, הכריזמה או פשוט כי מדובר באדם מקסים במיוחד, אבל יש משהו באביב אלוש שפשוט מתאים באופן מושלם להיות שופט בתוכנית, הוא לבבי ומקסים, מה גם שהוא יודע לשיר לנגן ולשחק מה שאומר שיש לו ניסיון בתחומים רבים וידע להעיר למועמדים בהתאם. על כן אין מתאים ממנו לשפוט בתוכניות שירה או אפילו ב'גוט טאלנט' או בעצם בכל דבר אפשרי...

© צילום מהקליפ

עידן רייכל

אחד היוצרים והזמרים החשובים שיש לנו בישראל - עדיין לא ״נשבר״ ועבר אל כס השיפוט. אומנם רבות הן תוכניות הריאליטי שהעניקו לו ספיישלים על המסך, אבל רייכל עצמו עדיין לא נכנע להצעות המרובות להכתיר את האמן או האמנית הבאה בישראל. הכי עשה לנו חשק!

© זיו חדש
תגובות