אופס! העונש הצבאי של נאיה בינשטוק נחשף. אריק מרמור

אופס! העונש הצבאי של נאיה בינשטוק נחשף

הצטרפנו אל השקת הסרט "עולה לראש" של ערוץ הכיבוד ושמענו מהכוכבים על הזיכרונות מהצבא, איזה סלב הם היו רוצים כמפקד וגם: האם ערוץ הכיבוד בדרך לסדרת נוער?

היום (ה') עולה לאקרנים הסרט הראשון של שלישיית "ערוץ הכיבוד". מה שהחל כתופע הויראלית - הפך לסרט של ממש, כזה שמסמנים כלהיט הישראלי בקופות. הצטרפנו גם אנחנו אל הפרמיירה החגיגית של "עולה לראש", וחשפנו כמה סודות מן העבר של הכוכבים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

בסרט מככבים: עומר ריבק, דור מוסקל ורותם קפלינסקי, שמגיעים לראשונה לקולנוע, ולצידם: רותם סלע, ערן זרחוביץ׳, תום יער, נאיה בינשטוק, עדן סבן, עלמה זק, אורלי זילברשץ ועוד.

על מה הסרט? "ערוץ הכיבוד", הלא הם שקד פררה, אסטמה דה-לוקו ולידוי, היו הרכב הפופ המצליח בארץ, עד שאמירה אומללה שלהם כנגד הצבא הפכה אותם בן לילה לאויבי המדינה. בניסיון לשקם את שמם, שלושת הכוכבים הכי מפונקים במדינה מתגייסים ללהקת היח"צ - להקה צבאית שמטרתה לעלות את הפופולריות של צה"ל, בפיקודם של שרונה (רותם סלע) וירמי (ערן זרחוביץ'). כשהם רחוקים מהבית, מהמעריצים ומהנרגילה האהובה עליהם, מתחים ישנים צצים ומאיימים לפרק את הלהקה. לראשונה מאז הכירו בגיל 4 בגן "רד-בול", השלושה מתפצלים.

© רפי דלויה, יחסי ציבור
תגובות