פרסום ראשון: טיילור מלכוב תככב בסדרת נוער חדשה. @malkovtaylor מתוך אינסטגרם

פרסום ראשון: טיילור מלכוב תככב בסדרת נוער חדשה

הכוכבת האהובה צפויה לככב בסדרת נוער חדשה בלהקת בנות • איזה תפקיד נתנו לה בעלילה? קבלו!

בימים אלו כבר עומלים על להיט הנוער הבא של ישראל, ואולי גם בעולם - סדרת נוער חדשה שתיקרא "תלאתה" (עליה קראתם כאן לראשונה) שתשודר בטין ניק ב-HOT ותעסוק בלהקת בנות מעורבת. לפרוגי נודע כי כבר יש ליהוק מעניין במיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לסדרת הנוער לוהקה כוכבת אהובה במיוחד בקרב בני הנוער - טיילור מלכוב. הכוכבת עתידה לגלם את אביגיל כלפון, הדמות הרעה בעלילה. אביגיל, בת ה-16 היא זמרת פופ מוכשרת ותחרותית שתעשה הכל כדי לזכות באהדת הקהל וכדי לייצר סביבה באז תקשורתי.

© מתוך אינסטגרם @malkovtaylor

עבור מלכוב לא מדובר בתפקיד משחק ראשון, שכן כיכבה בסרט "אל תחכי לי", בסדרת הנוער "תברחו" ותפציע בתפקיד אורח בסדרה הקומית לנוער של "מה קשור".

מי שעוד לוהקה לסדרה היא הזמרת והשחקנית ליהי טולדנו, המככבת בימים אלו בסדרת הנוער החדשה "מיוחדת" (כאן חינוכית). טולדנו תגלם את אלה, הבחורה היהודייה בלהקת הבנות המעורבת.

© מתוך אינסטגרם @lihi_toledano

הסדרה החדשה תהיה מז׳אנר הלייב אקשן. כל פרק בסדרה, שעתידה להיקרא ״תלאתה״ (״שלוש״ בערבית) יהיה באורך של בין 30 ל-40 דקות. הסדרה תעסוק בשלישיית בנות 16 בשם דלינה, יסמין ואלה שגדלו בשכונה מעורבת ביפו (בה מתגוררים זה לצד זה יהודים, ערבים ופליטים מאפריקה) ומתאחדות להקים להקה רב לשונית. בהתאמה הסדרה תהיה בעברית ובערבית, וכן תכלול מוזיקה מקורית לאורכה. בארץ הסדרה תשודר בערוץ טין ניק לצופי HOT לקראת סוף 2022 (נכון לעכשיו).

© adobestock אילוסטרציה

את ״תלאתה״ יצרו מיכל קופר קרן וליאור ירון, ששיתפו פעולה גם ב״ספיידרז״, ״כדברא״, ״כוכב הצפון״, ״מיוחדת״ ועוד. 

תגובות