סופר לאב: הזוגות האהובים עלינו מסרטי מארוול. באדיבות Disney ישראל ופורום פילם

סופר לאב: הזוגות האהובים עלינו מסרטי מארוול

מי אמר שגיבורי העל לא יכולים לבלוט בזכות סיפורי האהבה שלהם? קבלו כמה מזוגות גיבורי העל הכי אהובים עלינו ביקום של מארוול! • מי ברשימה?

היקום הקולנועי של מארוול הביא אל חיינו לא מעט אקשן הרפתקאות ופנטזיה, אך מעבר לאותם דברים הוא גם הביא לפתחינו מספר סיפורי אהבה מרגשים ויפים במיוחד. קבלו את המועדפים עלינו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גאמורה וסטאר לורד - שומרי הגלקסיה

אחד הזוגות המצחיקים במארוול ועל כן אחד האהובים עלינו במיוחד, הוא גאמורה וסטאר לורד. אמנם לקח לשניים לא מעט זמן להבין שהם מעוניינים זה בזה ולצערינו זמן קצר לאחר מכן הם הופרדו... (סליחה על הספויילר למי שלא צפה), עם זאת בעינינו גם התקופה הקצרה שלהם ביחד הייתה מדהימה ובלתי נשכחת.

© באדיבות yes

 

פיטר ואמ ג'יי - ספיידרמן

אחד הזוגות היותר מקסימים בעינינו בסרטי מארוול שהזוגיות שלהם הייתה כל כך מוצלחת שאף הועברה גם לחיים האמיתיים היא זו של פיטר פארקר, הלוא הוא ספיידרמן וחברתו לכיתה מישל ג'ונס (אמ.ג'יי בקיצור). סיפור האהבה שלהם התחיל כרק חברות אך אט אט הפך להרבה יותר מזה. נהנינו מאוד לראות את האהבה הפורחת ואף את הכימיה המתבשלת בין השחקנים  לאורך הסרטים (וכאמור הופכת לזוגיות בחיים האמיתיים) ויש להם מקום של כבוד ברשימה!

 

© באדיבות Disney ישראל ופורום פילם

 

טוני ופפר - איירון מן

טוני ופפר הם כנראה הזוג הוותיק ביותר בסרטי מארוול ומהאהובים שבהם. בהתחלה היא רק הייתה העוזרת שלו, אך בהמשך ראינו איך לאט לאט מערכת יחסיהם מתפתחת, כאשר שניהם, ובעיקר טוני משתנים ומבינים שהם בעצם נועדו זה לזה. זהירות ספויילר: בסרט הרביעי של 'הנוקמים' אנו מגלים שגם יש להם בת!

 

© © 2013 Marvel, באדיבות yes

 

הענק הירוק והאלמנה השחורה

אחד הדברים היפים בזוג הזה הוא שלא מדובר בגיבור על ובאהובתו חסרת הכוחות המשמשת רק כמושא אהבתו, אלא בשני גיבורי על העומדים בפני עצמם ואין ביניהם באמת קשר אבל הם מתאהבים, וביניהם נוצר קשר מקסים שהיה לנו מאוד נחמד לראות על המסך.

אנטמן והצרעה

גם במקרה הקודם מדובר על צמד גיבורי על, אם כי שלא כמו במקרה הקודם כבר מההתחלה היה ניתן לראות שיצמח משהו בין השניים האלה. אנטמן הינו פושע שגנב את החליפה שנותנת את היכולת להתרחב ולהתכווץ, והצרעה היא ביתו של ממציא החליפה. מפה לשם השניים נפגשו ולמרות יריבות קלה שהיתה ביניהם בהתחלה, במהרה היא הופכת לאהבה והשניים הופכים לזוג...

 

© Ben Rothstein..©Marvel Studios 2018 , באדיבות yes

 

תגובות