גיבורי וגיבורות העל שהכי היינו רוצים להיות כמוהם. באדיבות yes

גיבורי וגיבורות העל שהכי היינו רוצים להיות כמוהם

יש לא מעט גיבורי על שהיינו רוצים לאמץ את כוחות העל שלהם, אך יש כמה גיבורים וגיבורות ספציפיים שהיינו ממש רוצים להיות כמוהם! • זאת הרשימה שלנו

כמעט כל ילד חשב לעצמו בשלב כלשהו שהיה רוצה כוחות על. לעוף, להיות בלתי נראה, או אפילו לקרוא מחשבות... גיבורי העל מגשימים לנו בקיוק את החלומות האלה, הם בעלי כוחות על טבעיים, מוצלחים חזקים, ויכולים לעשות את כל מה שאנחנו לא. אספנו עבורכם כמה גיבורי על שהכי היינו רוצים להיות כמוהם!

ספיידרמן

פיטר פארקר, הנער שנעקץ על ידי עכביש רדיואקטיבי, הצליח להפוך במהרה מ׳לא מקובל׳ חברתית לגיבור על עם כוחות של ממש שפשוט יכול לעשות הכל. פיטר הגשים את חלומם של ילדים חלשים רבים שרק חלמו להפוך לחזקים ולהתגבר אולי על הבריונים שהתגרו בהם, וזה בדיוק למה פיטר הוא מושא קנאתם, זה גם למה רבים מאיתנו היו שמחים להתחלף עימו.

© באדיבות פורום פילם

וונדר וומן

אין הרבה גיבורות על נשיות, על כן כאשר יש ייצוג נשי ועוד אחד מוצלח אנחנו מאוד מתרגשים, וונדר וומן היא בדיוק הייצוג הזה, היא אישה חזקה פיזית וגם נפשית שלא כדאי להתמודד מולה, שלא לדבר על מוסריותה ותכונותיה החיוביות, שילוב כל תכונות אלה יוצר גיבורה שקל וכיף להזדהות איתה ולרצות להיות היא.

© באדיבות yes

סופרמן

גיבור העל האולטימטיבי ואחד האהובים שבהם! סופרמן הוא לא רק בעל כוח רב אלא גם מושא הערצתם של ילדים רבים מאוד ומודל לחיקוי עבורם. הגיבור שיכול לעוף, יורה לייזר מהעיניים וחסין לכל פגיעה הוא דמות חזקה שקשה שלא לקנא בה ובהחלט לא היינו מתנגדים לכוחות עוצמתיים שכאלה וגם ללב כמו שלו!

© באדיבות yes

באטמן

אמנם לבאטמן אין באמת כוחות על מיוחדים, הוא לא חייזר שיכול לעוף וגם לא קורבן של תאונת מעבדה כלשהי, באטמן הפך את עצמו לגיבור על בעזרת כספו וחכמתו. הוא פיתח המצאות מגניבות שעוזרות לו במשימותיו והתאמן רבות עד שכושרו הגופני יוכל לעזור לו בהרפתקאותיו. איש העטלף הוא גיבור מרשים במיוחד וזה בדיוק למה היינו רוצים להיות כמותו.

© DC באדיבות yes

שי האלק

גיבורת העל אומנם קיימת שנים בחוברות הקומיקס, אבל רק לאחרונה היא הגיעה אל המרקע בסדרה משלה. מדובר בבת דודתו של ברוס, הענק הירוק שבעקבות תאונת דרכים וערבוב דם - היא מקבלת כוחות זהים לשל "האלק". בניגוד למרבית מגיבורי העל, שי האלק לא רוצה לייחס חשיבות לכח העל שלה, היא משתדלת לשמור על חיים שגרתיים (כעורכת דין) ולהתאפיין בצורה אנושית (קשיים בחיי האהבה, תסביך סביב הנראות החיצונית ועוד) - כל אלו הופכים אותה לגיבורת על שעושה לנו חשק לרצות להיות כמוה! היא לא מעבירה בנו תחושה של משהו בלתי אפשרי - אלא מראה כמה אחרי הכל לכולנו יש שק צרות די זהה...

© באדיבות דיסני+ ישראל

איירון מן

בדומה לבאטמן, גם איירון מן זכה בכוחו לא בזכות אירוע על טבעי אלא רק בזכות מוחו ומיטב כספו. אמנם בתחילת דרכו השתמש טוני סטארק במוחו וכספו למען עושרו האישי, אך במהרה הבין כי הוא מעדיף להשקיע אותו בדברים חשובים מאלה וכך הוא יצר את איירון מן, הגיבור אשר לובש חליפת על שעוזרת לו להשיג צדק ושלום.

© Zade Rosenthal באדיבות yes

קפטן מארוול

ברי לארסון, הלוא היא קפטן מארוול, נחשבת לאחת מגיבורות העל החזקות ביקום (ומעבר לו). היא עוצמתית, כריזמטית, מעוררת השראה ומלאה בגירל פאוור. היא הצליחה בתוך עולם שנחשב "גברי" והוכיחה לכולם שאי אפשר לזלזל באף אחת.

© באדיבות דיסני ישראל ו-yes
תגובות