הפלאש: האם זה הסרט שישנה את כל מה שחשבנו על DC?. צילום מסך, Tulip Entertainment

הפלאש: האם זה הסרט שישנה את כל מה שחשבנו על DC?

גיבור העל המהיר הגיע סוף סוף אל האקרנים - האם הציפייה הייתה שווה או שגם "הפלאש" לא מצליח להעלות את הרמה של DC? ביקורת

אם גם אתם טיפוסים של גיבורי על בוודאי שמחתם לשמוע שסרט סולו של "הפלאש" סוף סוף יצא אל מסכי הקולנוע. הפלאש (עזרא מילר) הוא אחד מגיבורי העל היותר מוכרים, ובסרטי היקום של DC זכינו להכירו בסרטים "ליגת הצדק" ו"באטמן נגד סופרמן". האם היה שווה לחכות לו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט נפתח בסצנת גיבורי על קלאסית, בה הגיבור צריך להציל את המצב על ידי שימוש בכוח המהירות שלו, אלא שזמן קצר לאחר אותו מאורע, מבין גיבורינו כי הוא יכול להשתמש בכח העל שלו לא רק כדי לרוץ במהירות אלא גם כדי לחזור בזמן ומכאן - הכל מסתבך.

למי מכם שאוהב את הז'אנר, מדובר בסרט חזרה בזמן, אישית די אהבנו את המשחק שעשה הסרט עם המסע בזמן ועם ההתייחסות של הסרט אליו, בעיקר בסופו. אנו רק מתריעים שכיאה לסרט מסע בזמן ישנם הסברים וגם מאורעות עלילתיים שאולי יהיו קצת מסובכים להבנה בגללו. יחד עם זאת, יחסית לסרט מז׳אנר שכזה, אנו מרגישים שהוא היה מובן יחסית.

© צילום מסך, Tulip Entertainment

האפקטים בסרט היו מצוינים ומאוד אהבנו את הצורה בה הסרט הראה לנו כיצד הפלאש משתמש בכוחו, בנוסף עלילת הסרט מהירה וקולחת ומאוד אהבנו אותה. למרות שלסרטי DC רבים יש נטייה להיות לא כל כך מוצלחים, די אפלים ולהראות כמו ניסיון לא כל כך מצליח להשיג את "מארוול". כאן - זה משתנה. הסרט מצליח להיות טוב בפני עצמו, אם כי אנחנו מודים שהוא די הזכיר לנו את "ספיידרמן אין דרך הביתה" כמה פעמים, בין השאר בגלל הופעות האורח הרבות בו - שעשו לנו כל כך הרבה כיף.

© צילום מסך, Tulip Entertainment

נקודה מעניינת שבלטה לנו לאורך הסרט היתה שהפלאש היה מעט בוגר ורציני יותר ממה שזכרנו אותו בסרטי DC האחרים. אין זה בהכרח דבר רע ודווקא מדובר באופי שהתאים מאוד לדמותו של הפלאש במהלך הסרט ולקווי העלילה בו. כמובן שאל תדאגו - הסרט מכיל הומור וכמה רפרנסים שתאהבו ותצחקו מהם במיוחד...

בקיצור - "הפלאש" הוא סרט מהנה ומעניין שעושה פאן לחובבי המסע בזמן ואוהבי סרטי גיבורי על. אפילו אם התאכזבתם ממספר סרטים אחרים של DC - הסרט הזה יכול לשנות את כל התמונה ובואו נראה מה יקרה הלאה, בעידן החדש של DC.

© צילום מסך, Tulip Entertainment
תגובות