מוכנים לקולנוע: אילו סרטים מחכים לכם בקיץ?. פורום פילם, יונייטד קינג, טוליפ אנטרטיימנט

מוכנים לקולנוע: אילו סרטים מחכים לכם בקיץ?

מתלבטים באיזה סרט לצפות בחופשת הקיץ? רוצים לדעת לאילו סרטים לצפות? עשינו סדר עם כמה מהסרטים הבולטים שצפויים להשתחרר בחודשיים הקרובים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שנות ה-90: ההילולה 

בעקבות חלום נבואי על סבו שנפטר, פרוספר, גיבור הסרט, לוקח את המשפחה ותושבי השכונה להילולה אצל ה"באבא סאלי" בנתיבות. העלילה מסתבכת כשבעקבות טעות בדרך, הם מגיעים לליבה של עזה ונחטפים. החטופים מנסים את כל השיטות מהשכונה כדי לברוח מהשבי, בזמן שעברייני השכונה עובדים על תוכנית בניסיון לחלץ אותם מבחוץ. כשהם סוף סוף מצליחים להשתלט על החוטפים ומוכנים להימלט, לידה לא צפויה של אשת אחד החוטפים, מסבכת אותם שוב. האם הם יצליחו להגיע להילולה?

מתי? החל מה-13 ביולי.

 

העיר הזאת

בעיר אפלה, בעולם דמיוני, הבלש ג׳ו נקרא לעזרתה של שרה בנט בחקירת רצח אחותה. מהר מאוד העלילה מסתבכת וג׳ו מוצא את עצמו עומד מול הפושע הגדול של העיר הזאת. אופרת ראפ ראשונה מסוגה בעברית.

מתי? מה-6 ביולי.

 

עוברות את הגבול

ארבע נשים שיוצאות להרפתקה בינלאומית של פעם בחיים ובדרך מגלות את זהותן, ללא פשרות או התנצלות. כאשר נסיעת העסקים לאסיה של אודרי (אשלי פארק) יוצאת מכלל שליטה, היא נעזרת בלולו (שרי קולה), חברת הילדות הפרועה שלה; קאט (סטפני הסו), חברתה מהקולג' שהפכה לכוכבת אופרת סבון סינית; ודד-איי (סברינה וו), בת דודתה המוקצנת של לולו. החוויה כולה, ההשתוללות הפרועה וחסרת המעצורים שלהן הופכת גם למסע של קשר, שייכות, והתחברות לאמת אוניברסלית אחת: המשמעות להכיר ולאהוב את עצמך!

מתי? מה-6 ביולי.

 

הרוע שבפנים: הדלת האדומה

צוות השחקנים המקורי של סדרת האימה "הרוע שבפנים" חוזר לפרק האחרון בסאגה המפחידה של משפחת למברט. כדי לנצח את השדים שלהם אחת ולתמיד, ג'וש (פטריק ווילסון) ודלטון (טי סימפקינס) חייבים להיכנס עמוק יותר מאי פעם אל העולם האחר, ולהתמודד מול העבר האפל של משפחתם ועם שורה של התרחשויות חדשות ומטילות אימה שאורבות מאחורי הדלת האדומה.

מתי? מה-6 ביולי.

 

משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון

סרט נוסף בסדרת הסרטים המצליחה בכיכובו של טום קרוז. גם כאן הכוכב מבצע פעלולים ויוצא למשימות מטורפות ועלילה שפשוט כיף לצפות בה ובאקשן הסובב אותה. 

מתי? החל מה-13 ביולי.

 
 
 

ברבי

קומדיית לייב אקשן ראשונה על דמות הבובה המפורסמת והנמכרת ביותר בכל הזמנים ברבי! מרגו רובי (שגם הפיקה) וראיין גוסלין הם ברבי וקן שמוצאים עצמם פתאום בעולם האמיתי.

מתי? מה-20 ביולי.

 

אופנהיימר

סיפורו האמיתי והמדהים של מדען האטום רוברט אופנהיימר אשר הוביל במהלך מלחמת העולם השניה את צוות המדענים בפרויקט המדעי המסוכן, המהפכני ואולי החשוב ביותר שידע העולם: פרויקט מנהטן ליצירת פצצת האטום הראשונה.  

מתי? מה-20 ביולי.

טירה רדופה

סרט המבוסס על המתקן המפורסם בדיסנילנד: אישה ובנה מגייסים חבורת מוזרה של "מקצוענים" שמציגים את עצמם כמומחים לכאורה לענייני הרוחות והרפאים המתחייבים להיפטר מהפולשים העל-טבעיים והבלתי רצויים בביתם.

מתי? החל מה-27 ביולי.

 

'צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים'

עיבוד חדש ואנמציה חדשנית לצבים האהובים, והפעם: לאחר שנים שהיו מוגנים מעולמם של בני האדם, צבי הנינג'ה מוכנים לכבוש את ליבם של תושבי ניו יורק ולהתקבל כבני נוער רגילים באמצעות מעשי גבורה. חברתם החדשה, אפריל אוניל, עוזרת להם להילחם מול ארגון פשע מסתורי, אולם במהרה העניינים יוצאים מכלל שליטה כאשר צבא של מוטנטים נשלח כדי להילחם בהם.

מתי? מה-3 באוגוסט.

 

גראן טוריסמו

מבוסס על חייו של יאן מרדנבורו, שחקן GRAN TURISMO צעיר אשר כישורי הגיימינג שלו הביאו אותו לנצח בסדרת תחרויות של מותג הרכב ניסאן ולהפוך לנהג מרוצים מקצועי. הסרט מגיע לאחר שסדרת משחקי מרוצים לקונסולת הפלייסטיישן של סוני, גראן טוריסמו או GT הפכה לסדרת משחקי המרוצים המצליחה ביותר בתולדות הפלייסטיישן, עם למעלה מ-80 מיליון יחידות שנמכרו.

מתי? החל מה-10 באוגוסט.

 

בלו ביטל

הכירו גיבור על חדש ביקום של DC! בוגר הקולג' ג'יימי 'חיימה' רייס, חוזר הביתה מלא בשאיפות לעתיד, רק שהוא מגלה שהבית אינו בדיוק כפי שעזב אותו. בעודו מחפש את ייעודו בעולם, הגורל מתערב כאשר חיימה באופן בלתי צפוי מקבל שריד עתיק של ביוטכנולוגיה חייזרית: החיפושית הכחולה. כאשר החיפושית בוחרת לפתע בחיימה להיות המארח הסימביוטי שלו, הוא זוכה בחליפת שריון מדהימה המסוגלת לכוחות יוצאי דופן ובלתי צפויים, שמשנה לנצח את גורלו כאשר הוא הופך לבלו ביטל. 

מתי? החל מה-17 באוגוסט.

 

גולדה

סרטו של הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב: "גולדה" בכיכובה של הלן מירן השחקנית הבריטית עטורת הפרסים, המגלמת את גולדה מאיר, האישה הראשונה והיחידה שכיהנה כראש ממשלה בישראל. במלאות 50 שנה למלחמת יום כיפור, מבט קרוב ואישי על דמותה המורכבת והמרתקת של "אשת הברזל". היא מגוללת את מהלך האירועים הטרגי שהוביל להחלטותיה הגורליות, בעודה מתמודדת בסתר עם מחלת הסרטן, ומספרת את סיפורה של אומה שעמדה בפני משבר היסטורי של להיות או לחדול.

מתי? מה-17 באוגוסט.

 

אלו ועוד רבים מצטרפים לסרטים שכבר מוקרנים בקולנוע:

'אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל', "מהיר ועצבני 10", "הפלאש", "ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש", "אסטרואיד סיטי", "רובי נגד הזרם", "לא לוקחים קשה", "אלמנטלי", "החבר השמן שלי", "רובוטריקים: עליית החיות", "בת הים הקטנה" ועוד.

 

תגיות
תגובות