פתוח להצעות: שבוע המעשים הטובים של עודד פז. צילום מסך מאינסטגרם

פתוח להצעות: שבוע המעשים הטובים של עודד פז

עודד פז פותח במחווה מרגשת של שבוע מעשים טובים משלו, בעקבות הצעה שהגיעה אליו בפייסבוק. אז מי הולך להצטרף אליו לשבוע הזה ואיך אפשר להציע בקשה? כל הפרטים

המנחה האהוב, עודד פז החליט להרים את הכפפה וליצור שבוע מעשים טובים משל עצמו ובו הגולשים והעוקבים יתנו לו רעיונות למעשים טובים, מתוכן הוא יבחר כמה רעיונות ויבצע אותם בעצמו כדי לעודד מטרה טובה ועזרה לזולת. את כל הרעיונות הגולשים משאירים לעודד באינסטגרם או במייל המיוחד שפתחנו עבור הפרויקט -  moded@frogi.co.il

איך עלה בעצם הרעיון הזה ל"שבוע המעשים הטובים של מודד"?

"לפני שבוע פנו אלי כמה אנשים בעקבות מקרה ובו מישהי פרסמה בפייסבוק בקשה להשיג אותי בגלל שיש איזה שהוא ילד אוטיסט שרוצה לפגוש אותי ואם יש מישהו שיכול לקשר אותו אלי. אז מלא אנשים שמכירים אותי שלחו לי את הפוסט הזה, הסתכלתי ביומן לראות מתי אני יכול ללכת לפגוש אותו, כי אני מקבל המון הצעות כאלו בשנים האחרונות, ולרוב אני עובד, אז אני לא פנוי תמיד לכל דבר כזה. אבל ראיתי ששבוע הבא יש לי שבוע שהוא פנוי לגמרי, אמרתי למה שאני לא אנסה לעשות בשבוע הזה כמה דברים טובים כי במהלך השנה אני לא תמיד יכול, וזה מה שהעלה לי את הרעיון".

אילו הצעות בדרך אתה מקבל מילדים?

"אני מקבל במהלך השנה מלא בקשות לסרטונים, לימי הולדת וגם לאיחולי החלמה מהירה ועוד. ובנוסף כל מיני הצעות לבוא לביקור ילדים חולים, או ילדים בעלי חינוך מיוחד, לפעמים גם מועדוניות ואני מניח שאלו יהיו הבקשות שאני אקבל במהלך השבוע הזה. אני מתכנן לעלות על האוטו, לנסוע לאחד או שניים מהמקומות ולהקדיש בערך חצי שעה, שעה ביום, ככה שגם אם אני לא אספיק אז אני אצלם ברכות. אני מניח שאני לא אספיק לענות לכולם, אבל אני מקווה להספיק את הרוב.

היום בבוקר למשל, חבר שלי שתמיד היה איתי ועזר לי ללכת לסיורים והלך איתי למחלקה האונקולוגית של שניידר, סימס לי שהוא ראה את הפוסט שלי ושאל אותי אם אני רוצה לפתוח את שבוע המעשים הטובים שלי במחלקה האונקולוגית של שניידר, אז אמרתי לו שאשמח מאוד והנה קבענו. בנוסף יצטרפו אלי עוד כמה חברים, עדי הימלבלוי, בן רביד וכבר יש לנו איזו מיני משלחת שאני בטוח שהיא תגדל, למרות שחלק מהדברים אני שומר לעצמי ואעשה בצורה אישית, לבדי".

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מה אתה חושב שיציעו הפעם?

"מעניין אותי לראות אם יציעו רק את הדברים ה"בנאליים", זאת אומרת, את הדברים שתמיד מבקשים או אם יהיה פה קצת שוני. אני חושב שבמידה ויהיה קצת שוני ויהיו בקשות קצת מיוחדות, אני לא רוצה לתת דוגמאות, כי היופי זה באצם למצוא אנשים שיבואו עם הרעיונות המקוריים שלהם ואני מניח שכל הצעה שהיא תהיה טיפה יותר מקורית, יהיה סיכוי גדול יותר שהיא תקרה. אני מניח גם שאם תהיה בקשה מיוחד שאני לא אוכל לענות אליה, נוכל לעשות שיחת וידאו או לעשות איזה שהוא משהו שכן יגרום לדבר הזה להיות חוויה".

 

A photo posted by THE MODED (@odedpaz) on

זה משהו חד פעמי או שאתה מתכוון להמשיך את זה?

"זה פרויקט ניסיוני שיכול להיות שיהפוך למסורת שנתית שלי. אני לא יודע אם אנשים יודעים, אבל רוב החברים שלי שעובדים איתי מקצוע, רובם עושים הרבה מעשים טובים במהלך השנה, וגם אני, אנחנו לא מצפים שייתנו לנו תמורה, וכן בדרך כלל אנחנו לא מפרסמים את זה, כי אנחנו באמת עושים את זה מהלב. הפעם אני בחרתי לפרסם את מה שאני הולך לעשות, כן לפנות לכולם ולתת להם את ההזדמנות והאופציה להשתתף, וגם כדי שיבינו שדרך הרשתות החברתיות אפשר להגיע לדברים חיוביים, והנה עוד דבר חיובי שאפשר לעשות איתה. כמו למשל דרך הפניה שקיבלתי  דרך הרשת החברתית, עלה הרעיון הזה".

המעשה הטוב שבחיים לא תעשה?

"המעשה הטוב היחידי שאני מתכוון לא לעשות הוא להכין בשביל ילדים אחרים שיעורים. אני פשוט לא טוב בזה"  

 

כדי להציע למודד מה לעשות בשבוע המעשים הטובים שלו ובנוסף להודעות שתוכלו להשאיר לו באינסטגרם פתחנו תיבת מייל מיוחדת וגם בה תוכלו להשאיר הצעות לעודד -

שלחו לנו את ההצעה: moded@frogi.co.il

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות