יצא משליטה: "המופע הכי מצחיק ומעולה שראינו". צילום: אינסטגרם

יצא משליטה: "המופע הכי מצחיק ומעולה שראינו"

מופע הפסח שכולל בתוכו את כוכבי "גאליס ו"החממה" אולי לא מתהדר בתפאורה ושירים ענקיים אך מביא לקהל חווית הומור אחרת ומוצלחת הרבה יותר. ביקורת

בשיתוף עם אורן טוב

יצא משליטה מבטיח לצופים שלו משהו אחר, משהו שלטענתם לא רגילים לראות פה, אולי לא כמו כל המופעים הנוצצים ומלאי התפאורה והרקדנים, אך ההנאה מובטחת והצחוק גם. אבל האם זה בהחלט עובד וקורה? תופתעו - אבל זה הרבה יותר מוצלח ממופעים אחרים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כשנכנסנו ליצא משליטה לא ידענו מה בדיוק אנחנו הולכים לקבל ועד כמה נאהב את זה, אולי כי פשוט הורגלנו לבמה ענקית ומלאה בשירי פופ קלילים שיתחברו עם עלילה מוזרה ומהירה, אך המסך נפתח ומאותו הרגע לא הפסקנו לצחוק. מדובר במערכונים מלאי הומור עצמי שכוללים בין היתר סצנה שבה תובל צוחק על זה שהוא סוף סוף בלי אליאנה, דר זוזובסקי חושבת שהיא במופע המתחרה -"אקסטרים על גלגלים" וכן על כך שכל הקאסט מרוויח הון ממופע קליל בקניונים.

 

ההומור העצמי הזה הוא משהו שדי מוסיף חן מיוחד והרבה הרמות טובות ופאנצ'ים, וכמובן מלבד ההומור העצמי, כל המערכונים במופע קלילים, גדושים ברגעים מצחיקים במיוחד, נותנים אווירה ספונטנית - עד כדי כך שכבר לא מבדילים בין הקטעים שתוכננו מראש על פי תסריט לבין מה שאולתר בזה הרגע או משהו שהתפקשש באותו הזמן.

© יחסי ציבור

בקאסט עצמו נראה כי הם מגובשים מאוד ויודעים לנהל את המצבים שהם יוצרים לעצמם במהלך הסצנות שדורשות אילתור. דר זוזובסקי מפתיעה בענק ולטובה עם תפקיד כללי של "הנערה ההיפר אקטיבית והמוגזמת", יש שיגידו שזה מזכיר את התפקיד שלה ב"מיסטר צ'יפס" / אך גם שם זה עובד מעולה, אוריאל יקותיאל מוכיח שהוא לגמרי לילדים, עם סגנון הומור ודיבור שהכי מרימים וישמחו גם את ההורים, תובל שפיר מראה צד אחר ושטותניק שלו, מה שבהחלט לא ראינו עד עכשיו ופה נראה כי הוא לגמרי פורח, כך גם עם גאיה שליטא/כץ המעולה ונוה צור שכבר ידוע ביכולות הקומיות שלו אבל לראות את זה ב"לייב" זה פשוט כיף ומצחיק יותר (שלא נדבר על כך שהוא הוביל את רוב הרגעים הכי משעשעים במופע).

© צילום מסך מיוטיוב

עדי הימלבלוי הייתה חיננית ומוצלחת כהרגלה ואילן רוזנפלד פשוט מושלם כמו שציפינו, עם ראש שמאלתר בכל רגע וממציא את עצמו מחדש גם כשהוא לכשלעצמו (בלי הפיג'מות הקבועות).

עוד יתרון במופע זה שהוא אינטרקטיבי עם הקהל שלו, לא רק על ידי דיבור לקהל אלא פיזית להביא אותו לבמה עבור מערכון, אולי נשמע הכי שכונה שיש אך מדובר בעוד תוספת מעולה ומגניבה שמייחד את המופע על פני אחרים. 

כמו כן ההומור שכבר דברנו עליו רבות, מתערבב פה עם ציניות קלה ואיכותית שתגרום גם להורים ולבוגרים יותר שבקהל פשוט להנות ולצחוק גם אם לא מדובר בנושא שהם הכי מבינים בו: כדוגמת הפייט של החממה וגאליס על הבמה.

משתפים גם את הקהל
משתפים גם את הקהל © צילום מסך מיוטיוב

אין ספק שאת הייחודיות ואת היצרתיות יש פה בענק מכל כיוון, גם ברגעים הכי "משעממים" במופע תמצאו משהו להאחז בו ולא תרצו שזה ייגמר אף פעם. "יצא משליטה" הביא לנו מסקנה אחת ועיקרית והיא שאנחנו לא זקוקים למופעים הגדולים כדי לקבל חוויה מושלמת ממיטב הכוכבים בארץ, לפעמים אפשר להסתפק בפשוט, דל התפאורה והשירים והוא זה שיהיה הכי מספק, הכי מהנה והכי שולט בשטח ואנחנו יכולים להכריז עליו בלי להתלבט מידי כעל המופע הכי מצחיק שראינו לאחרונה. אנחנו רק נקווה שיהיו עוד כאלה כאן וכמה שיותר, כי אנחנו הכי יצאנו משליטה.

 
תגובות