עלובי החיים: המחזמר החדש של רוני דלומי והראל סקעת. צילום: רונן אקרמן

עלובי החיים: המחזמר החדש של רוני דלומי והראל סקעת

בגרסה הבימתית החדשה לרומן שכבש את העולם, יככבו רוני דלומי והראל סקעת על אותה הבמה. איך בית ספר למוזיקה קשור לכל זה? כל הפרטים

אחרי תקופה ארוכה ומפרכת במיוחד של אודישנים רוני דלומי, הראל סקעת ומירי מסיקה הולכים לככב בהצגת תיאטרון חדשה ואיך שזה מסתמן כרגע, היא הולכת להיות אחת מההצגות היותר בומבסטיות שחווה התיאטרון הישראלי מזה זמן רב.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

זה לא סוד שבתקופה האחרונה גל מחזות הזמר חוזר ובענק ותופס תאוצה רחבה יותר בישראל, כמו למשל: המחזמר המצליח ורווי הכוכבים "מרי לו", "שיער" וכמובן "בילי אליוט". כעת, גם גרסה חדשה ל"עלובי החיים" הולכת לכבוש את הבמות.

ההצגה המדוברת נקראת "עלובי החיים" והיא עיבוד להצגה שכבר עלתה בשנת 1987 והייתה הצלחה מסחררת באותם ימים, מעבר לליהוק שכבר שמענו עליו מזמן, כמו: חנה לסלאו ואמיר דדון כעת נודע שגם הראל סקעת, מירי מסיקה ורוני דלומי יחלקו גם הם את אותה הבמה משותפת במחזמר הענק.

גם בפנים. דדון
גם בפנים. דדון © ענת מוסברג

עוד נודע כי נבדקת אפשרות שבדמויות הילדים ישולבו מתמודדי "בית ספר למוזיקה" שכן רבים מהם נבחנו למחזה. 

זו לא הפעם הראשונה של דלומי במחזה, כזכור היא השתתפה ב"צלילי המוזיקה" לצד אניה בוקשטיין, וכאן היא תשחק נערה מתאהבת בשם אלפרין, מירי מסיקה תשחק את "פנטין" והראל סקעת יגלם סטודנט בשם "מריוס", אמיר דדון ישחק את "ז'אן ולז'אן". 

© רפי דלויה

ההצגה תספר על ז'אן שבעברו נמלט מהכלא ולאור ההתפתחויות ההיסטוריות בצרפת, הוא הפך לראש העיר של אחת מהערים המפורסמות בצרפת. "עלובי החיים" החל את הצלחתו כבר כספר בשנת 1862, יותר מאוחר הוא עובד למחזות זמר ברחבי העולם ולשני סרטים כשהאחרון עלה למסכים בשנת 2012 עם אן התאווי וראסל קרואו.

 



תגובות