כוכבי מופע הסיום של גאליס: "אין דרך טובה יותר להיפרד". צילום: מאור אליעזר

כוכבי מופע הסיום של גאליס: "אין דרך טובה יותר להיפרד"

הצטרפנו אל חדר החזרות של מופע הסיום של "גאליס" ונפרדנו ביחד עם החבורה מהדמויות שלהם בסדרה וגם: למה הם לא מצליחים לבכות מהפרידה ואיך הזמרת אדל קשורה לכל העניין?

כתבת: אורן טוב | צילום: מאור אליעזר | עריכה: עדן עומר לוי
 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החזרות למופע הסיום של גאליס בעיצומן, וכבר מחר תוכלו להתחיל להיפרד רשמית מכוכבי הסדרה האהובה והמצליחה בארבעת השנים האחרונות עם שני מופעים ייחודיים ובפעם הראשונה, ובאופן די נדיר בארץ, הכוכבים הישראלים ימלאו את היכל ״מנורה מבטחים״ בשלמותו (ולא חצי - כפי שהיו המופעים שקדמו לו וזה מראה על צמיחת המותג).

נכחנו בחדר החזרות המיוחד ובו גילינו מה עובר על השחקנים ברגעים האחרונים שלהם כצוות משותף תחת קורת הגג המיוחדת והמטפחת של גאליס בערוץ הילדים שהקפיצה את הקריירה שלהם בצורה מרשימה.

המופע יחתום את סאגת הטירוף של גאליס ואת ההיסטריה שהיא הביאה עמה שכללה שלל מוצרים נלווים, מאות אלפי מעריצים, שבע עונות, שלושה מופעים (כולל הנוכחי) ושני סרטי קולנוע שוברי קופות. מכירת הכרטיסים עדיין נמשכת והמעריצים ממשיכים לנסות לקחת חלק מהפרידה החגיגית והמטורפת שמבטיחים לנו בהפקה.

© אור גפן

כמו כן, בסיום המופע, יחד עם שיר הנושא של הסדרה, אותו יבצעו שחקני הסדרה המשתתפים בו, קהל המעריצים מתכנן להרים שלט תודה משותף ובעצם לסיים את הכל בגדול - ממש כפי שזה התחיל.

המופע הראשון יתקיים ברביעי הקרוב בשעה 17:30 עם מופע מקדים של להקת בויבנד, וכן ביום חמישי לאחריו באותה השעה עם מופע פותח של נועה קירל.

תגובות