בחירת הקהל: הזוכים הגדולים בטקס ה-People Choice. צילום: GettyImages

בחירת הקהל: הזוכים הגדולים בטקס ה-People Choice

עונת הטקסים ההוליוודית ממשיכה, ואמש (ד') התקיים טקס ה-People Choice המכונה גם "טקס נבחרי הקהל", אליו הגיעו מיטב הכוכבים הנוצצים בביצה. בין הזוכים המאושרים שהתחדשו בפסלון אפשר למצוא ג'סטין טימברלייק וריהאנה. וגם - למה כולם מדברים על ההופעה של פיפת' הרמוני?

כמיטב המסורת, טקס נבחרי הקהל ה-43 במספר התקיים הלילה (בין רביעי לחמישי) ונערך בתאטרון מייקרוספט בלוס אנג'לס. את הנחה הקומיקאי ג'ואל מקהייל. בטקס הוענקו פרסים רבים שההכרזה על הרוב מהם בכלל לא שודרה בטלוויזיה, הנה כמה מהזוכים הגדולים של הערב הנוצץ.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הזוכה הגדולה בטקס הייתה ללא ספק מנחת הטוק שואו אלן דג'נרס, ששברה שיאים וקיבלה את רוב הפרסים עליהם היא הייתה מעומדת וביניהם גם פרס על דיבובה בסרט "מוצאים את דורי". גם ג'וני דפ לא חזר הביתה בידיים ריקות וזכה אייקון הסרטים האהוב ביותר וריגש את הנוכחים בנאום מרגש. ג'ניפר לורנס וראיין ריינולדס שזכו בהתאמה בשחקנית והשחקן האהובים ביותר. דרמת הטלוויזיה האהובה ביותר לפי הטקס היא ה"אנטומיה של גריי".

© gettyimages
© gettyimages
עוד זכו בטקס: בריטני ספירס, שאמנם הבריזה מהאירוע אך זכתה בפרס זמרת הפופ האהובה ביותר וחשבון המדיה של סלב האהוב ביותר. גם האקס המיתולוגי של ספירס, ג'סטין טימברלייק, התחדש בפסלון חדש כשזכה בפרס הזמר האהוב ביותר. ריהאנה זכתה בפרס זמרת הR&B האהובה ביותר ופיפת' הרמוני הוכרזו כלהקה האהובה ביותר בפעם השנייה ברציפות. בתחום הרשת לילי סינג המוכרת בכינוי "סופרוומן" היא היוטיוברית האהובה ביותר וקמרון דאלאס זכה בפרס כוכב המדיה החברתית האהוב ביותר.

© gettyimages
© gettyimages

בגזרת ההופעות הטקס היה רגוע במיוחד, ובניגוד לשאר הטקסים ההוליוודים הוא כלל שתי הופעות בלבד, של זמר הקאנטרי בלייק שלטון וההופעה שמשכה את מרבית תשומת הלב - הופעתה הראשונה של פיפת' הרמוני שהופיעו יחד בפעם הראשונה כרביעייה מאז שקמילה קבלו עזבה את הלהקה. הבנות הופיעו עם הלהיט שלהן "Work From Home" ושינו קצת את לחן והמילים של השיר כדי שיתאים להרמוניה החדשה שלהן כרביעייה.

 
© gettyimages
תגובות