בדרך למסע עוצרים במופע: ה-"WOW טור" יוצא לדרך. צילום: שוקה כהן

בדרך למסע עוצרים במופע: ה-"WOW טור" יוצא לדרך

אמש (ג') התקיים האירוע הראשון לפני הטיסה החלומית לארצות הברית באירוע ענק שכלל הופעות של אמני המוזיקה הבולטים בישראל

כפי שסיפרנו לכם לא מזמן קוקה קולה יצאה בפרוייקט חדש, קוקה קולה וואו טור- קוקה קולה מטיסה 30 בני נוער שהכי התנדבו לשבועיים של אקסטרים וחוויות בארצות הברית. ה-"WOW טור" מחליף השנה את הסאמר לאב שאנחנו רגילים אליו כל שנה. אמש (ג') התקיים האירוע הראשון שמקדים את הטיסה החלומית לארצות הברית, שם החלו המיונים למשלחת החלומית ואף התקיימו לא מעט הופעות שוות עם אמנים גדולים.  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כעשרת אלפים בני הנוער שהצליחו לזכות במספיק נקודות קיבלו כרטיס לאירוע הגדול, שם עברו בין עשרות תחנות בכדי לצבור עוד ועוד נקודות ולנסות את מזלם בכניסה למשלחת. בין התחנות היה אפשר לראות אוטובוס שהוא חדר בריחה, תחנת אומגה, משחקי וידאו ועוד. כל משתתף קיבל צמיד עם הנתונים שלו, ו-200 בני הנוער שקיבלו את מירב הנקודות עלו אל השלב הבא. 

טליסמאן
טליסמאן © שוקה כהן

את כל האירוע ליווה סבב הופעות של מיטב אומני המוזיקה הישראלית, ביניהם "התקווה 6", "האולטראס" שהתפעלו מהקהל המדהים שהגיע למקום וסיפרו שגם הם בתור נערים לקחו חלק בהתנדבויות כמו באירגון "לתת" ובתנועת הנוער "בני עקיבא". הצמד המבוקש ביותר, סטטיק ובן אל, הגיעו גם הם לעשות שמח באירוע המטורף, על אף דלקת הגרון של סטטיק, וביצעו את מיטב הלהיטים שלהם וחתמו את ההופעה בביצוע לשיר החדש "טודו בום".

גם אביאור מלסה לקח חלק בעניין, ושיתף אותנו כי גם הוא כמו בני הנוער שנכחו באירוע, מתנדב באופן קבוע ומשתדל לעשות טוב למען מישהו אחר בסביבה. חוץ מהם עלו לבמה גם הצמד דורון וקטריקס, טאליסמן, סקאזי, להקת "הדג נחש" וה-DJ גל מלכה.

© שוקה כהן
ליאור דובדבן ולירון רביבו
ליאור דובדבני ולירון רביבו © שוקה כהן

 

תגובות