חשיפה לסופ"ש: איך יקראו לפסטיגל 2017?. צילום מסך מאינסטגרם

חשיפה לסופ"ש: איך יקראו לפסטיגל 2017?

ההכנות לפסטיגל החדש בעיצומן, אחרי שנתיים שלמות בהם הנושא היה "היי סקול", כעת המופע הנוצץ של חנוכה הולך לכיוון אחר. אז איך יקראו לו? קבלו!

בזמן שכל הפקות חנוכה כבר מחממות מנועים, גם הבולט שביניהם, הפסטיגל, מתחיל לקבל צורה. אחרי שנחשפו כמה מהשמות הגדולים שיככבו על הבמה הענקית של חג השמן, כעת, די בטעות, נחשף גם שם המופע המדובר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשעות הלילה המאוחרות, נפגשו כמה מהשחקנים שיקחו חלק בפסטיגל 2017 למפגש ראשוני לקראת צילומי הסרט המקדים של המופע, ביניהם למשל, כפי שהיינו הראשונים לחשוף - ניקי גולדשטיין, ולירון רביבו שעבור שניהם מדובר בפעם הראשונה בקאסט הזה.

© אינסטגרם

אלא שמרוב תיעודים לרשתות החברתיות, גולדשטיין העלה גם תיעוד של הכריכה החיצונית של הטקסט של הסרט המקדים ודרכו בעצם חשף את שם המופע החדש. אז תתחילו להתרגל ל"סטורי של פסטיגל: אגדה מעכשיו". אותנו מפליאה האירוניה ש"הסטורי" נחשף בסטורי.

© צילום מסך מאינסטגרם

אם אתם דואגים שזה יעצים את תרבות הסטורי והתיעוד, מה שנוגד את השיר והמסרים שהעבירו בפסטיגל הקודם, אנחנו לא דואגים כי אנחנו משוכנעים שמדובר רק בשם בלבד ורק נזכיר ש"סטורי" זה סיפור באנגלית, ומה שעוד יעיד על כך זה השם השני שניתן למופע - "אגדה מעכשיו" - כלומר יהיה בו משהו סיפורי ולא סטורי במובן הרגיל. כך לפחות על פי ההערכות שלנו.

 

עוד דבר שנחשף דרך התיעוד של גולדשטיין לרשת זה שבאופן סופי גם עומר אדם ייקח חלק, על אף כל ההערות מסביב על כך שהוא לא יופיע בשבתות. רק נזכיר שבין השמות הנוספים אפשר למצוא את לי בירן ואליאנה תדהר, דניאל גד, שגיא ברייטנר, סטטיק ובן אל ושמות שעדיין לא אושרו סופית כמו: עדי חבשוש, מאיר סוויסה, מיקי קם ונוספים.

© יחסי ציבור
תגובות