יד שמאל שולטת: קבלו את המפורסמים השמאליים. צילום מסך מאינסטגרם

יד שמאל שולטת: קבלו את המפורסמים השמאליים

לכבוד יום השמאליים הבינלאומי שחל היום, היינו חייבים לבדוק את הטענה כי אנשים שמאליים הם כשרוניים יותר ולמצוא את המפורסמים השמאליים הכי שווים שיש.

גם אתם שייכים לסטטיסטיקה של אחד מתוך עשרה ונטרפים משימוש במספריים? מזל טוב איטרי (שונאי) יד ימין! אך אנחנו כאן כדי לגלות לכם שאתם לא לבד וחולקים את אותה התכונה עם מאות מפורסמים ומפורסמות הגורמים לתיאוריה האומרת כי שמאליים מוכשרים יותר להישאר רלוונטית גם כיום.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליידי גאגא

הזמרת הכי צבעונית של שנות ה – 2000 שהייתה השראה להרבה דמויות סאטיריות והאחראית על כמה מהשירים המועדפים בפלייליסט שלנו. היא בעלת הישגים רבים בתחום המוזיקה ולא בכדי הרי את הכל היא עושה על הצד הטוב ביותר – השמאלי כמובן.

ליידי גאגא
ליידי גאגא © אינסטגרם

דניאל ליטמן

לא יכולנו לשכוח את אחד האנשים אשר מופיעים הכי הרבה על המסך שלנו בשנה האחרונה – ובצדק. ליטמן הוא אחד השחקנים העמוסים בשנים האחרונות ובכל פרוייקט הוא מוכיח לנו מחדש כי מדובר בבחור מוכשר, שכן כן, משתמש ביד שמאל.. רק שלא ישבור אותה.

דניאל ליטמן
דניאל ליטמן © אינסטגרם

ג'סטין ביבר

התחיל כנער עם תסרוקת פטרייה והפך לכוכב שכולם אוהבים לדבר עליו. אך לא משנה לנו כל הכותרות, ביבר הביא לנו הרבה להיטים שאנחנו לא יכולים להפסיק לזמזם בחשאי או בגלוי. אגב, שמתם לב שהוא מנגן בגיטרה הפוכה (לשמאליים)?

ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר © אינסטגרם

שירן סנדל

הכוכבת ומגישת אינסטוש הטרייה, ידועה בעיקר בזכות התפקידים הטלוויזיונים הגדולים שלה ועכשיו גם ככוכבת קולנוע עם הסרט ״מועדון חנונים״ אך מידע שאולי התפספס הוא שהכוכבת האהובה היא שמאלית גאה.

שירן סנדל
שירן סנדל © אינסטגרם

ג'ניפר לורנס

יש לה עין מדויקת, רזומה מרשים ואהבה גדולה לפיצה, מיס לורנס היא אכן אחת השחקניות המועדפות עלינו מאז הופעתה בסאגת "משחקי הרעב". וכפי שאתם כבר יכולים לנחש, את החץ היא יורה עם היד החזקה שלה – השמאלית.

ג'ניפר לורנס
מחפשת פיצה לשמאליים - ג'ניפר לורנס © GIPHY

בנימין נתניהו

כששרה אוחזת בידו הימנית, ראש הממשלה שלנו משתמש בידו הפנויה והשמאלית לנהל את המדינה. אומנם הוא נמצא בצד הימני של הפוליטיקה אך באופן אירוני הוא מוכיח את התיאוריה שהפכים נמשכים ומצטרף לרשימה שלנו.

ביבי
נמשך ימינה © יוטיוב

אנה קנדריק

כוכבת פיץ׳ פרפקט ואחת השחקניות המצליחות בהוליווד בשנים האחרונות. קנדריק הוכיחה כשרונות רבים על המסך כולל כישרון שירה מעולה וכישרון קומדיה מפציץ. ובכל זאת הופתענו כשגילינו שבחורה שמאלית אחראית על הטרנד שיצר משבר זהות לשמאליים – שיר הכוסות.

אנה קנדריק
אנה קנדריק © אינסטגרם

עידן שקרוקה

כוכב "שכונה" לא סתם מרגיש נינוח, כנראה שהוא בדיוק נשען על היד החזקה שלו - יד שמאל. שקרוקה הצעיר אומנם גם זמר ומוזיקאי, אך שם היד השמאלית לא באמת דורשת יחס מיוחד משום שהוא מנגן על קלידים.

© משה אבוטבול

ג'ימי הנדריקס

הגיטריסט האגדי שהיה ידוע בכך שניגן בגיטרה לימנים אשר נהפכה, מכיוון שהוא לא היה יכול לממן לעצמו גיטרה לשמאליים. יכול להיות שתכירו אותו בזכות דרכי הניגון היצירתיות שלו שהיו לתקדים כמו ניגון בעזרת השיניים או בזכות המעריץ מספר אחת שלו – יפתח הר לב.

ג'ימי הנדריקס
ג'ימי הנדריקס © יוטיוב



תגובות