הנוער בחר: גל גדות זכתה בפרס בטקס הטין צ'ויס 2017. צילום: GettyImages

הנוער בחר: גל גדות זכתה בפרס בטקס הטין צ'ויס 2017

הלילה נערך בלוס אנג'לס טקס נבחרי נוער המסורתי, ה-Teen Choice Awards בו מכתירים בני הנוער האמריקאים את נבחרי השנה שלהם בטקס מושקע שכלל בין היתר גם זכייה מרגשת של גל גדות. כבוד!

הלילה (בין ראשון לשני) נערך טקס הטין צ'ויס בעיר המלאכים, אותו הטקס הידוע בו בני הנוער בוחרים את המועדפים עליהם בתחומי המוזיקה, קולנוע, טלוויזה, ספורט, אופנה, קומדיה ואינטרנט. הנה כל מה שקרה שם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את הטקס הנחה היוטיובר הידוע וכוכב דיסני לשעבר ג'ייק פול, שהסתבך לאחרונה באמירה גזענית כלפי מעריץ ופוטר מערוץ דיסני וניצל את במת האירוע כדי להתנצל על התנהגותו הפרועה בחודשים האחרונים. אם זה לא מספיק, הוא גם התרסק על הבמה בנפילה משעשעת. למנחה שלום.

בין המאושרים שחזרו הביתה עם הגלשן הנכסף המוענק לזוכים אפשר למצוא את לוסי הייל וג'נאל פאריש מ"שקרניות קטנות ויפות" שזכו בפרסי שחקנית הטלוויזיה האהובה ביותר והנבלית הנבחרת בהתאמה, במה שהיו הזכיות האחרונות שלהן במסגרת הסדרה המצליחה שהסתיימה לפני כחודש. גם זנדאיה לא חזרה הביתה בידיים ריקות כשזכתה בפרס שחקנית הקולנוע הנבחרת על "ספיידרמן: השיבה הביתה", ונתנה נאום זכייה מרגש ומעורר השראה. מאדי זיגלר מ"רקדניות קטנות" ורקדנית הבית של סיה זכתה בפרס הרקדנית, סדרת הדרמה "ריברדייל" הובילה עם שישה פרסים בקטגוריות שונות, כריס פארט זכה בפרס על תפקידו בסרט "שומרי הגלקסיה 2", שגם זכה בפרס הסרט הנבחר, פיפת' הרמוני זכו בתואר להקת השנה ולהקת מארון 5 זכו בכבוד וקיבלו את פרס העשור. 

להקת השנה
פיפת' הרמוני, להקת השנה © gettyimages
שומר השנה.. אה, שחקן השנה
שומר השנה.. אה, שחקן השנה © gettyimages

השנה, ההופעות המוזיקליות בטקס היו חשובות לא פחות מהזוכים עצמם. והטקס לווה בפסטיבל מוזיקה בשם "Tenn Fast" ששודר ביוטיוב וארך כשלוש שעות במקביל לאירוע הענקת הפרסים. גם הטקס עצמו היה עמוס בהופעות, ובמהלכו הופיעו בין היתר קלין בנדיט וזארה לארסון עם הלהיט "Symphony", לואי טומילינסון וביבי רקסה עם הסינגל החדש "Back To You", הקאסט של סרט הריקודים "סטאפ אפ" בהופעה מקפיצה עם ני-יו, הראפרים קייל וליל יאכטי עם הלהיט "iSPY" וריטה אורה עם שיר הקאמבק שלה "Your Song".

 

בין הזוכים בטקס שאמנם זכו בפרס אך הבריזו מהאירוע אפשר למנות את גל גדות שזכתה בפרס שחקנית האקשן הטובה ביותר על "וונדרוומן", שהוכרז גם כסרט הפעולה הטוב ביותר, מיילי סיירוס שקיבלה פרס מפעל חיים אך נאלצה להבריז בעקבות לוח זמנים צפוף, הארי סטיילס שזכה בפרס הזמר, אריאנה גרנדה שזכתה בפרס הזמרת, קמילה קביו שזכתה בארבעה פרסים ולא הגיעה לטקס, אך שלחה תיעוד מצולם שלה מקבלת את הפרס מפנדה ענקית. עוד הבריזו /  קנדל ג'נר שזכתה בפרס דוגמנית השנה, שון מנדס שזכה בבחירת הקיץ הגברית וסלינה גומז שזכתה באינסטגרמית השנה.

 

A post shared by camila (@camila_cabello) on

גם היא לא יצאה בידיים ריקות
גם היא לא יצאה בידיים ריקות © gettyimages
תגובות