עושה בלאגן ברשת: גל מלכה בהצגה חדשה עם דניאל אסייג. צילום מסך מהאינסטגרם

עושה בלאגן ברשת: גל מלכה בהצגה חדשה עם דניאל אסייג

הדיג'יי המצליח גל מלכה נכנס לזירה חדשה בהצגה "בלאגן ברשת". מה יהיה תפקידו במופע בו ישתף פעולה שנית עם השחקן דניאל אסייג ומה הנושא האקטואלי של ההצגה?

גל מלכה שהתפרסם משיתוף פעולה עם סטטיק בשיר "בא לה לרקוד" עבר כברת דרך ארוכה בתור דיג'יי וכיום נחשב לאחד מהמצליחים ביותר בארץ. בשנה האחרונה הספיק לשמור על שגרת הופעות מצליחה, להוציא שירים חדשים ביניהם השיר "מתחיל הקיץ" יחד עם האחים למסך - דניאל אסייג ועדי אלון, וכמובן - לחמם את דדי יאנקי בהופעתו בישראל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בחודשים הקרובים, מלכה צפוי להיות המפיק המוזיקלי של הצגה חדשה בשם "בלאגן ברשת". ההצגה המופקת על ידי אורון כלפון ויואב גרוס תעסוק בנוער ברשתות החברתיות ותקיף את כל הסיכונים הכלולים. את העלילה מקדמים שני תלמידים אותם ישחקו כוכבי שנות ה-80 רמי קאשי ודניאל אסייג החוזר לשיתוף פעולה נוסף עם מלכה. בהצגה יהיו שותפים גם אביו של דניאל, הסטנדאפיסט והשחקן שלום אסייג ונדב אסולין המוכר לנו כבדש השטן מהפיג'מות אשר יופקד על בימוי ההצגה.

טבילה ראשונה למלכה בתחום בעולם התיאטרון. צוות ההצגה
טבילה ראשונה למלכה בתחום בעולם התיאטרון. צוות ההצגה © באדיבות יחסי ציבור

מלכה התנסה בעבר בהפקת מוזיקה לטלוויזיה כשהפיק לתכנית "הבנים והבנות" אך עדיין אין לו התנסויות בתחום כשמדובר על עולם התיאטרון. אנחנו סקרנים לדעת מה תהיה האווירה המוזיקלית אותה יביא מלכה להצגה ובכלל איך תיראה ההצגה המדוברת ובטוחים שגם הפעם הוא יעמוד במשימה ויעשה עבודה טובה.

גל מלכה מסכם את הקיץ. כתב: משה אבוטבול | צילום: אור דוידוביץ' | עריכה: דפנה פלד-איצקוביץ' |
 
תגובות