אירוע לשבוע: דניאל מורשת בהופעה ושבוע האיור. צילום מסך מהפייסבוק

אירוע לשבוע: דניאל מורשת בהופעה ושבוע האיור

בין אם אתם אוהבים מוזיקה ובין אם אתם חולמים לצייר קומיקס משלכם, השבוע הזה הוא בדיוק בשבילכם. ברשימת האירועים השבועיים שלנו תוכלו למצוא פסטיבל מוזיקלי והופעה של דניאל מורשת עם אורחים מיוחדים

זמן מת בין החגים ואתם רק מחפשים מה לעשות? מצאנו לכם גם השבוע את האירועים החמים וביניהם פסטיבל הפסנתר ושבוע האיור. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


שבוע האיור

לאלה שאוהבים למלא את הראש באומנות נציע את שבוע האיור 2017 אשר חוזר בגדול הפעם הרביעית במספר. תל אביב יפו מזמינה אתכם להנות משלל תערוכות, סדנאות, מפגשים עם מאיירים, איורי חוצות ויריד מכירה. והשנה בפעם הראשונה במרכז אברהם הוסטל תוכלו לצייר על קיר גדול  ולבטא את עצמכם בדרך בהתבחרו ותאהבו. עוד בתכנית - פסטיבל האנימציה "לופ דה לופ".

פנים אל מול פנים - ארז שמח (מתוך התערוכות)
פנים אל מול פנים - ארז שמח (מתוך התערוכות) © באדיבות יחסי ציבור

איפה? נמל יפו, שוק הפשפשים, איזור יפו העתיקה ומרכז אברהם הוסטל תל אביב יפו.
מתי? 16-25.11
כמה? כניסה חופשית

 

פסטיבל הפסנתר

בפעם ה-19 הוא חוזר שוב ובגדול - פסטיבל הפסנתר 2017 ונותן לנו לנקות את הראש עם קצת מוזיקה והופעה חיה של זמר שאנחנו אוהבים. בין האמנים אותם נזכה לשמוע נמצאים מוקי, עברי לידר וג'יין בורדו. הפסטיבל השנה יכלול לפחות 55 הופעות ומחוות שונות ומגוונות בכמה וכמה אולמות ביניהם אולמות הקאמרי ומוזיאון תל אביב. כל מה שנותר הוא רק לבוא ולהנות.

איפה? בכמה וכמה אולמות ברחבי תל אביב 
מתי? 8-11.11
כמה? 150-250 ש"ח
*שעות, מיקומים ומחירים ספציפיים להופעות נמצאים באתר.

 

דניאל מורשת בהופעה

אחרי שחשף כישרון משחק בגאליס, מריו, האי, החולמים ועוד שלל סדרות וסרטים, דניאל מורשת מקדיש ערב להפגנת כישורי השירה שלו בהופעה יחודית בליווי נגנים ורקדנים. אחרי שיתוף פעולה לפני כחודש עם תובל שפיר ושגיא ברייטנר, השחקן פונה לשיתוף פעולה עם חבריו הטובים, הזוג לי בירן ואליאנה תדהר. את כישורי השירה של השלישייה אנו מכירים מפסטיגלים, הופעות, מופע משותף (של ליביאנה ורוני דלומי, שכבר אירחו את מורשת בעבר) ומעוד פרויקטים, כלומר, ההנאה מובטחת!
*בשיתוף פסטיבל הפסנתר

איפה? אולם אסא, מוזיאון תל אביב
מתי? 11 בנובמבר, יום שבת בשעה 11:00 בבוקר
כמה? 90 ש"ח לכרטיס



תגובות