לייב פסטיבל: הפרוייקט החדש של עידן רייכל.  צילום: עומר מסינגר

לייב פסטיבל: הפרוייקט החדש של עידן רייכל

הרגע שלו חיכינו קרה! עידן רייכל מחזיר את הפרוייקט לפעולה בפסטיבל הרב תחומי שהגה. הנה כל הפרטים על הפסטיבל שיסגור לנו את שנת הלימודים הנוכחית עם טעם מתוק

כדאי שתשריינו לכם את הימים הראשונים של יוני 2018! בימים אלה יתקיים בהם פסטיבל "לייב פארק" באמפי פארק ראשון לציון בכיכובו של עידן רייכל ולא תרצו לפספס אותו. לאור הביקוש הגדול ולאור רעיונו האישי, עידן רייכל מחזיר את "הפרוייקט של עידן רייכל" למספר הופעות בפסטיבל המדובר. הפסטיבל לא ייתן במה אך ורק למוזיקה של הפרוייקט, שכן תהיה עוד במה עליה יוצגו מופעי מוזיקה מתחלפים שיבוצעו על ידי נגנים מהארץ ומהעולם וכיאה לטעימה הניתנת לנו בפרוייקט - יהיו בשפות שונות ומגוונות. בנוסף לזאת צפויות להיות אטרקציות שונות מתחום הקולינריה והאומנות שמהם נהנה עידן בחייו הפרטיים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

למופע המרכזי יחזרו חברי הפרוייקט ויעלו עם רייכל מופע חדש אשר יביא אתהשירים האהובים של הפרוייקט בהפקה מוזיקלית חדשה. זו הזדמנות פז לאוהבי המוזיקה הכה ישראלית הזו, שכן ההוםעות של הפרוייקט נותנות יותר מהקלטות האודיו שלו ומפזרות תחושה טובה על הקהל. חברי הפרוייקט החוזרים הינם יהלום דוד, מאיה אברהם, ירדן ג'רפי, אילן דמתי, מרק קקון, עידן שניאור, אייל סלע, איתי ניצן, מעיין דוארי, ליאור עוזרי, אוריאל וינברגר, ינון פרץ ומעין מילוא.

 

היי זה רייכל, רציתי לספר לכם איזה עניין. הרבה שנים שהרעיון של פסטיבל שיש בו מוסיקה, אוכל ואומנות רץ לי בראש, ובחודשים האחרונים מצאתי את השותפים הטבעיים לפרויקט שכזה - ובחודש יוני הקרוב זה סופסוף קורה ואני מאוד מאוד מתרגש... בפסטיבל נעלה גם מופע חדש של הפרויקט עם משתתפים חדשים עם כל השירים והעיבודים שהכנו במיוחד בשבילכם – הקהל שלנו. אז כן, יצאתי לחופש לפני כמה חודשים, ואני עדיין מנצל כל רגע :) ומצפה לראות אתכם - בהתחלה החדשה הזו ביוני 2018 ! #RAICHELfestival #idanraichelproejct #theidanraichelproject #livepark #livefestival

A post shared by עידן רייכל Idan Raichel (@idanraichel) on

אחת האטרקציות המסקרנות שעושות לנו בתיאבון היא מתחם קולינריה של השף העולה, יובל בן נריה. במתחם יוגשו מנות בסגנון דרום מזרח אסייתי (אותם בן נריה מכיר היטב מטיולים שונים שביצע). מה שמסקרן במיוחד הוא שבן נריה ורייכל ירכיבו את התפריט יחדיו. אין ספק כי מעניין לראות מה השניים האלו יפיקו.

רייכל וחברי הפרוייקט בהופעה קודמת
מפזרים תחושה טובה על הקהל - רייכל וחברי הפרוייקט בהופעה קודמת © מאיה אבישר

עכשיו כשאנחנו יודעים שיש אוכל, מוזיקה ואווירה טובה חסר רק דבר אחד - אומנות. חוץ מהאוכל ומהמוזיקה בפסטיבל תתקיים גם תערוכת צילומים של הצלם המצליח זיו קורן. קורן נחשב לאחד הצלמים המוכשרים ביותר שיש לנו כיום בארץ. תצלומיו זכו בפרסים רבים והוקרנו ביותר מ-120 מדינות ברחבי העולם! בפסטיבל, חוץ מצילומים שונים אותם צילם בארץ ובעולם זיו גם יציג צילומים שונים של "הפרויקט של עידן רייכל" אותם תיעד ויפרסם בפסטיבל לראשונה.

מגשים את החלום - רייכל
מגשים את החלום - רייכל © מאיה אבישר

נשמע מפתה? הנה מה שתצטרכו לדעת ולעשות כדי להשתתף בפסטיבל המופלא: קופות הכרטיסים נפתחו היום (ד') בשעה 10:00 ומחכות להזמנתכם! המחירים נעים בטווח של 169-319 ש"ח. מכירת הכרטיסים הינה דרך אתר "זאפה".

 

תגובות