לא רק הצגות: האירועים שימלאו לנו את החג באור. באדיבות מנורת לילה

לא רק הצגות: האירועים שימלאו לנו את החג באור

לרגל חג החנוכה מתקיימים מספר אירועים שאולי לא יכללו ישיבה על כיסא מול כוכבים, תחפושות ומוזיקה אך שווים לא פחות. הנה אירועי החנוכה שימלאו לכם את החג באור ויחממו לכם את הלב כמו ואפילו יותר מסופגנייה טרייה.

חג החנוכה קרוב יותר מתמיד ואנחנו לא מתכוונים לנוח מהאירועים לרגע. כמובן שאנחנו מדברים על מחזות הזמר וההופעות המסורתיות של החג אבל השנה יש לנו תוספות. מימים אלה ממש ועד החודש הבא מתקיימים מספר אירועים שלא כדאי לפספס. לאוהבי האמנות, המוזיקה, המסורת, הטיולים וההיסטוריה נפתחו מספר פסטיבלים, תערוכות וסיורים שימלאו את החג באור. מה מצפה לנו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פסטיבל מנורת לילה

פסטיבל מנורת לילה חוזר בפעם הרביעית ומציע לנו סוף שבוע של אמנות, אור וקולינריה. באירוע תוכלו להנות ממיצגי אמנות מרהיבים שיציגו את האירועים ההיסטורים והשינוי שעברה השכונה נווה שאנן מהעבר אל הווה. בפסטיבל לוקחים חלק אומנים רבים אשר יוצרים בפלטפורמות שונות. האמנות המוצגת בפסטיבל תהיה בצורת מיצבים, מיצגי אור והקרנות וידיאו. בנוסף לכל זה הפסטיבל מציע מתחמי מסיבות והופעות אשר יציגו את עולם המוזיקה הייחודי של תושבי השכונה.

 

איפה? התחנה המרכזית הישנה בשכונת נווה שאנן, אזור גינת השרון וגן החשמל, תל אביב יפו
מתי? 
14 בדצמבר - 16 בדצמבר מהשעה 18:00 עד 23:30
כמה? 
כניסה חופשית

חנוכה ביפו העתיקה

בחנוכה הזה תוכלו להנות מיופיה של יפו העתיקה ומקסם סמטאותיה בעזרת סיורים מגניבים במיוחד. סיור "בימים ההם בזמן הזה" יקח אתכם לתקופת יפו החשמונאית ויעביר לכם את סיפור החנוכה כמו שצריך. בנוסף, סיור "המיטב של שבוע האיור" יתקיים בסמטאות יפו העתיקה ויציג את תוצרי שבוע האיור שהתקיים ברחבי תל אביב יפו בחודש שעבר. התערוכה הבינלאומית "גיבורי נייר" תציג בפניכם יצירות של גיבורים שכולנו מכירים מהסרטים, מהסדרות ואפילו מסיפורי התנ''ך והכל באמצעות נייר - אוריגמי, חיתוכי נייר, פיסול נייר ועוד. 

מתוך שבוע האיור
מתוך שבוע האיור © באדיבות יחסי ציבור

מתי? 16-30.12 בתאריכים משתנים (תלוי באירוע)
איפה?
יפו העתיקה, תל אביב יפו
כמה? מחירים משתנים, חלק מהאירועים מותנים בהרשמה מראש

 

פסטיבל "צלילים במדבר"

זו השנה ה-20 שפסטיבל "צלילים במדבר" מתקיים בחנוכה וגורם לכם להנות!
השנה מובטחים לנו מוזיקה ישראלית איכותית, קונצרטים מיוחדים וסדנאות עם נגנים ויוצרים. לא מדובר בפסטיבל סטטי כי השנה, בפעם השנייה, יוצעו למבקרים סיורים מוזיקליים אשר יתחילו בתום המופעים. בין האומנים והיוצרים תוכלו לפגוש את: נתן גושן ואמיר דדון במופע משותף, אסתר רדא שתארח את מרינה מקסימיליאן בלומין ואת עידו מוסרי שיופיע עם המג'יקל בנד במופע שיקדש בהומור ובשירה את שירי ילדותנו.

מתי? 13 בדצמבר - 16 בדצמבר
איפה? רמת הנגב, קיבוץ שדה בוקר ומרכז בן גוריון 
כמה? מחירים משתנים


תערכות הצילום "עדות מקומית" 2017 וה - World Press Photo

מוזיאון ארץ ישראל מזמין אתכם לתערוכת הצילום "עדות מקומית" 2017 וה - World Press Photo" העוסקת בצילום עיתונאי ישראלי ונערכת בפעם ה-14. בתערוכה יקחו חלק 65 צלמות וצלמים האחראים על 207 צילומים ו-5 עבודות וידיאו. העבודות יתנו תמונת מצב על ישראל 2017 ועל אנשיה. המוצגים בתערוכה מחולקים לשבע קטגוריות: חדשות, טבע וסביבה, דת ואמונה, חברה וקהילה, ספורט, אורבניזם ותרבות סיפור מצולם. לצד תערוכה זו תוצג תערוכה לזכרו של מיכה קירשנר ז"ל אשר נחשב לצלם פורץ דרך.

 

ההכנות לתערוכה
ההכנות לתערוכה © צילום מסך מפייסבוק


מתי? 7 בדצמבר - 20 בינואר
איפה? מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב
כמה? מבוגר - 52 ש"ח (42 ש"ח לתושב תל אביב), ילדים ונוער עד גיל 18 - חינם

 

תגובות