אירוע לשבוע: שבוע מוזיקלי ומלא בהופעות. צילום: ארתור לנדה

אירוע לשבוע: שבוע מוזיקלי ומלא בהופעות

מידי שבוע אנחנו כאן כדי לתת לכם את האירועים שיעשו לכם חמים על הלב והשבוע הזה קצת שונה מהרגיל הכנו עבורכם רשימת הופעות שלא כדי לכם לפספס אז איפה, מי ומתי?

קר לכם מידי ואתם רוצים להתחמם עם מוזיקה טובה? הימים הקרובים עמוסים בהופעות חיות של זמרים אהובים. אז קדימה, צרפו אליכם את הפרטנר המושלם להופעה וצאו לדרך!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טונה (איתי זבולון)

זמר הראפ שכבר מזמן חלק משגרת היום יום שלנו  מביא עבורכם את סיבוב החורף שירקיד אותכם עם ראפ שתמיד כיף לשמוע השמעת אלבומו השני תחת השם "טונהפארק" וכמובן שירים מהאלבום הראשון שלו שכבשו את הרדיו הישראלי.

 


איפה? בארבי תל אביב (קיבוץ גלויות 52)
מתי? 2 בפברואר ב22:30 (פתיחת דלתות 21:30)
כמה? 85 ש"ח.


נצ'י נצ'

ראפר ישראלי נוסף שכולם אוהבים. מופיע עם מיטב הלהיטים שלו ומוזיקה שלא כדי לפספס הוא ממשיך את סבב השמעת אלבומו החמישי "שפל וגאות".

 

איפה? ברלה - להבות חביבה
מתי? 1 בפברואר בשעה 21:00
כמה? 80 ש"ח.


עידן רפאל חביב

הזמר שהפך לבין הזמרים האוהבים בישראל חוזר עם מיטב הלהיטים לסיבוב חורף מפתיע במיוחד עם האלבומים האהובים והשירים שללא ספק יחממו לכם את הלב ביניהם ("מחכה", "עכשיו או לעולם", "אין פה מקום" ועוד)
ואפילו תקבלו טעימה מאלבומו השלישי והחדש.

 


איפה? זאפה הרצליה
מתי? 31 בינואר בשעה 22:00 (פתיחה ב20:30)
כמה? 129 ש"ח

קובי אפללו

הזמר שמפתיע אותנו ואת מעריצו כל פעם מחדש חוזר לסיבוב חורף עם כל הלהיטים המרגשים מהאלבומים שכולם לא מפסיקים לשיר ("לצידך", "שמרי עליי", "בא מן השתיקה" ,"מה שהלב בחר", "מכתב לאחי" ועוד). אחרי ארבעה אלבומים שהגיעו למעמד של פלטינה וזהב, הגיע הזמן להופעת חורף מחממת במיוחד.

 


איפה? זאפה חיפה
מתי? 3 בפברואר בשעה 22:15 (פתיחת דלתות: 20:15)
כמה? 134 ש"ח

תגובות