אירוע לשבוע: קרן פלס בהופעה והתקווה 6 מרימים. צילום מסך מאינסטגרם

אירוע לשבוע: קרן פלס בהופעה והתקווה 6 מרימים

לא יודעים מה תעשו אחרי הבגרות בספרות? לא משנה אם תרצו לרקוד משמחה, ליפול מצחוק או להנות מהופעה מרגשת בקהל מצומצם, לנו יש פתרון בשבילכם. אלה הם אירועי השבוע שאפילו ביאליק לא היה מפסיד

רוב בגרויות החורף כבר נמצאות מאחורינו והמחצית השנייה של שנת הלימודים נפתחה - בדיוק הזמן לחגוג בהופעות של כמה מגדולי אומני ישראל. השבוע מחכים לנו מופעים של מה קשור, קרן פלס והתקווה 6 שיזכירו לנו איך צוחקים ונהנים אחרי שהבגרות בספרות שתיערך השבוע צפויה לקחת לנו את רוב שמחת החיים. אז תשארו אופטימים ופתחו יומנים כי את האירועים האלה אתם לא מפספסים. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קרן פלס במופע אינטימי - "לבד על הפסנתר"

קרן פלס מגיעה ללהבות חביבה בהופעתה המסקרנת "לבד על הפסנתר". במופע הזמרת והשופטת האהובה תבצע שירים מארבעת האלבומים האחרונים שלה בנוסף לשירים שכתבה לאומנים אחרים. ההופעה תכלול לא רק את השירים אלא גם את הסיפורים העומדים מאחוריהם, אותם פלס תציג לקהל לצד אנקדוטות משעשעות מחייה.

פלס תשיר במופע גם שירים שכתבה לאמנים אחרים
 

מתי? 7.2 בשעה 21:30
איפה? מועדון ברלה, להבות חביבה
כמה? 140 שקלים לכרטיס

 

שלישיית "מה קשור"

אין כמו ערב מצחיק, כזה פשוט יגרום לנו להתגלגל מצחוק. את הפינה הזו יסגרו לנו אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשוילי או בקיצור שלישיית "מה קשור" שיעלו השבוע שתי הופעות מצחיקות בטירוף שירעננו את החודש.

מה קשור
מה קשור © צילום מסך מאינסטגרם

מתי? 8.2, 13.2 בשעה 21:00
איפה? היכל התרבות, נתניה (8.2) ותיאטרון יהלום, רמת גן (13.2)
כמה? 118-119 שקלים לכרטיס

 

התקווה 6

במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי אחת הלהקות הכי ישראליות שיש, הלא היא "התקווה 6" מגיעה לזאפה חיפה ועושה לנו שמח בשישי עם שיריה האהובים. כשמדובר בלהקה שמשלבת את הישראליות עם קצב הרגאיי תהיו בטוחים שלא משנה מה קצב השיר, אתם תעמדו על הרגליים, תרקדו לאורך כל המופע ותחזרו הביתה עייפים אך מרוצים.

תתכוננו לקום על הרגליים ולרקוד- מתוך הופעה של התקווה 6
 

מתי? 9.2 בשעה 22:00 (פתיחת דלתות בשעה 21:00)
איפה? זאפה חיפה
כמה? 115 שקלים לכרטיס



תגובות