פורים תיכף כאן: איפה תשוויצו בתחפושות השנה?. צילום: נמרוד גליקמן ונורית מוזס

פורים תיכף כאן: איפה תשוויצו בתחפושות השנה?

מי שנכנס אדר מרבין במסיבה! הרעישו ברעשנים כי פורים כבר כאן ואיתו מגיעות המסיבות השוות ביותר. כדי שתדעו באיזו מהן לבחור אספנו עבורכם את האירועים הכי מקפיצים של החג

חג התחפושות ומשלוחי המנות מגיע לביקורו השנתי בשבוע הבא והתחפושות שלנו כמעט מוכנות לחגיגה הגדולה בבית הספר. אבל למה שהמסיבה שלנו תסתיים בגבולות הכיתה? כדי שתוכלו לנצל את החג עד הסוף ולהראות את התחפושות והשמחה שלכם לכל, אספנו את המסיבות העירוניות הכי שוות בהן תוכלו להוציא את כל האנרגיה שצברתם מהסוכר שבמשלוח המנות.

תל אביב

עיר המסיבות כהרגלה מספקת לנו אירועים בכל זמן נתון ועורכת השנה מספר אירועים לכבוד הפורים. הראשון הוא הרייב שיתקיים ב-2 במרץ 2018, בין השעות 11:00-17:00 בכיכר המדינה. המסיבה תכלול מוזיקה שחורה, מוזיקת האוס, טראנס, והופעות של אמנים רבים כשהבולטים מבינהם הם סאבלימינל ומוקי. את האירוע ייסגרו שניים מהאמנים החמים ביותר בסצנת הטראנס BLiSS ו-RISING DUST. במקביל למסיבה הענקית יוקם יריד רחוב אורבני, שיציע מגוון פריטי אופנה ומוזיקה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אירוע נוסף הינו פסטיבל רחוב אורבני שיתקיים בקניון רמת אביב (קומה ב' ליד המזון המהיר) בתאריכים 28 בפברואר ועד ה-2 במרץ 2018 בין השעות 10:00 בבוקר ועד 14:00, ולאחר מכן משעה 16:00 ועד 19:00. הפעילויות יכללו סדנאות יצירה וסדנאות בוטיק. ההשתתפות ללא תשלום.

עוד אירוע יוצא דופן הוא מסיבת פורים בסגנון שנות ה-70 המתאים בול לאוהבי התקליטים, האפרו והדיסקו! האירוע יתקיים בכיכר גבעון ב-3 במרץ, בין השעות 12:00-17:00.

© צילום מסך מהפייסבוק של עיריית תל אביב

חיפה

מסיבת הנוער הפורימית השנתית הלא היא "משתלטים על העיר" חוזרת וקוראת לנוער של הצפון להצטרף לחגיגה. כמו בכל שנה, המסיבה תתקיים בגן האם ותארח אומנים גדולים שירימו אתכם על הרגליים כמו סקאזי, עידו בי וצוקי ועמרי סילבר. המסיבה תתקיים ב-27.2 משעה 12:00, הכניסה חופשית.

 

באר שבע

לא צריך לנסוע עד לתל אביב בשביל מסיבה טובה, כי גם בבירת הנגב דאגו לנו. השנה יתקיים בבאר שבע קרנבל ישראלי לצד מופעי מחול ופעילויות לכל המשפחה. על הבמה המרכזית יופיעו האמנים נועה קירל, אביאור מלסה, שרית חדד ואלון דה-לוקו. המסיבה תתחיל בשעה 10:00 ותסתיים בשעה 16:00 בתאריך ה-1.3 בפארק נחל באר שבע.

© צילום מסך מהפייסבוק של עיריית באר שבע

עדלאידעות לרגל 70 למדינה

השנה מדינת ישראל תחגוג 70 שנה להקמתה והעדלאידעות המושקעות שיתקיימו ב-1.3 נערכות בהתאם.

חולון הידועה בהשקעתה בעדלאידעות מבטיחה לנו השנה מיצגי ענק לכבוד גיבורי התרבות העכשווים של ישראל ביניהם הספורטאים אורי ששון, עומרי כספי ונטע ריבקין, הזמרים סטטיק ובן אל ועדן בן זקן, הסופר דוד גרוסמן והשחקנית ההוליוודית גל גדות.

העדלאידע תתן מקום גם לאורח החיים הטבעוני עם מנגל שכולו ירקות וגם לאפליקצית הניווט WAZE. בנוסף לתהלוכה המרשימה תתקיים מסיבת רחוב לנוער עם דיג'יי ברחבה שמול עיריית חולון בין השעות 16:15-14:15.

עוד עיר שידועה בעדלאידעות המרשימות הינה נתניה שבנוסף לחגיגות השבעים למדינה גם תחגוג לעצמה יום הולדת תשעים! בניגוד לחולון, נתניה מבטיחה לנו מיצגים של מתנות ועוגות יום הולדת ושל מנהיגים מהעולם ומהארץ שיגיעו לעשות שמח ברחוב שלום עליכם בעיר. האירועים שיתקיימו לאורך יומיים (1-2.3) ילוו בהופעות של הזמרות הצעירות אגם בוחבוט (1.3) ונועה קירל שתופיע בכיכר העצמאות (2.3).

מה שמחכה לכם בנתניה © נמרוד גליקמן ונורית מוזס
תגובות