רשת, קצב והמון פופ: הפסטיבל שאיחד את כל כוכבי הנוער. צילום: חיים דוד צלמים

רשת, קצב והמון פופ: הפסטיבל שאיחד את כל כוכבי הנוער

הכוכבים האהובים ירדו לעיר הדרומית לכבוד פסטיבל נוער מיוחד, מצחיק וקצבי שהתקיים בסוף השבוע האחרון. מה בדיוק היה שם?

אם תהיתם למה כוכבי נוער רבים ירדו לאילת בסוף השבוע האחרון ואיך לא מעט חברים מעלים תיעודים שלהם לרשתות, נספר שמדובר ב"פתאל Beat" - פסטיבל הנוער הגדול של רשת "פתאל" שהתקיים מחמישי עד שבת בעיר הדרומית בארץ. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפסטיבל המדובר לא הצריך סיבה מיוחדת (למשל: חג או חופשה) אלא פשוט נחת במיוחד והכליל לא מעט כוכבים אהובים במיוחד שהגיעו להעביר את ה-קטע שלהם בפני המעריצים הנלהבים במלון "U סאנרייז" של הרשת. בין הרצאות של כוכבי רשת חזקים, מצליחים ואהובים לבין הופעות פופ סוחפות - היו לא מעט חיוכים ורגעים שתועדו לסטוריז של כולם.

את הפסטיבל פתחה כוכבת הרשת והפאשניסטה קים אור אזולאי בהרצאה שגוללה את סיפור חייה ואת כל העקשנות שלה ושל אמה עד להצלחה הגדולה של עכשיו. אזולאי הצעירה הצליחה להפנט את הקהל הקשוב שהרבה בשאלות לבת גילם ואפילו משכה את תשומת לב ההורים במקום שהביעו סקרנות.

קים אור אזולאי בהרצאה
 

אזולאי הצליחה לסחוף עם כל האנרגיות שלה, ההומור שמשתלב וסגנון הדיבור שהוא אחד מהדברים שעזרו לקהל להתחבר - בהחלט סיפתח מצויין לפסטיבל נוער שכזה ועוררה לא מעט השראה.

© צילום- חיים דוד צלמים

בהמשך הופיעו קטריקס ודורון שקינחו את הערב הראשון בהרבה פאן וקצב. השניים אף העלו על הבמה את כוכבת הרשת והדוגמנית גל גברעם יחד עם אזולאי וכל אלו יחד גרמו לקהל לעמוד על הרגליים. ביום השני הכיף שוחזר בהופעה מלאה בריקודים של סטפן והצוות שלו שהעבירו חשק לכולם לנסות בעצמם תנועות ותזוזה.

© צילום- חיים דוד צלמים
דורון וקטריקס בהופעה
 

את ערב שישי פתחה כוהנת האיפור, אשלי וקסמן בקשי, בהרצאה נרגשת וחמודה במיוחד גם על הדרך שלה וגם על איך ומה זה בכלל להיות "בקשית" אמיתית. וכמו שלמדנו בערב הקודם, אחרי שיח ודיבור - חייבים הופעה קצבית במיוחד שעליה הופקדה הפעם נועה קירל.

© צילום- חיים דוד צלמים

מעבר לעובדה שההופעה הזו הייתה עמוסה במיוחד בקהל נלהב וצמא לכוכבת הפופ הצעירה, קירל נתנה הופעה מעולה ואנרגתית והוכיחה שהיא ה-כוכבת הבלתי מעוררת של הרגע. בנוסף, כשקירל הגיעה למלון היא הבינה כי גם סטפן שוהה בו וזו החליטה להזמין אותו להופיע איתה על הבמה ובספונטניות - הוחלט על באטל בימתי בין הרקדנים של שניהם ללהיט המשותף "טיקיטאס" שחתם את הערב בגדול.

נועה וסטפן בהופעה
 

בשבת התכנסו כוכבי הרשת החזקים (בן קיסר, ליגל רז, נוי קאי, שחר סויקיס, גל גברעם ועמרי מזרחי) לפאנל מיוחד אותו הנחו ליאון ויואב. אין ספק שהבחירה בהם כמנחים היא תוצאה מושלמת, מצחיקה, קלילה וכזו ששברה את הקרח בין קהל ההורים שעוד מעכל את הרשת לבין קהל הילדים והנוער שיודעים כל פרט ואף מעריצים את צמד המנחים המוכרים. השפעתם על הפאנל הייתה ניכרת כיוון שהכל זרם בצורה מצחיקה ולא היה משעמם לרגע. 

כוכבי הרשת בפאנל קורע
כוכבי הרשת בפאנל קורע

בין הנושאים שעלו בפאנל היה דיון על זוגיות ברשת ובמציאות והשפעתה (שאלות שכוונו וסיקרנו במיוחד מהכיוון של בן קיסר וליגל רז וכן שחר סויקיס ונוי קאי - שנמצאים בזוגיות ארוכה ומתועדת), המשמעות של בחירת כותרות מושכות לסרטונים ("מעצבן? מוצדק? איך עושים זאת נכון?") בחירת הנושאים לסרטוני יוטיוב והייחודיות של כל אחד מהם. בהמשך כלך אחד מהם עשה אתגרים מיוחדים על הבמה - למשל: גל גברעם ועמרי מזרחי עשו אתגרי איפור עם כיסויי עיניים ובן וליגל עם חידוני יוטיוב נושאי פרסים ועוד. כל אלו הרגישו כאילו הם יצאו מהרשת והציגו לנו סרטון חי, מוצלח ואפילו אינטרקטיבי והיו נגישים במיוחד לקהל המלון שרק רצה להיות בקרבתם והגיע בהמוניו.

כוכבי הרשת בפאנל
 

בקיצור - אלו שחיפשו את ההנאה המושלמת של נופש במלון עם חווית הכוכבים האהובים - ידעו למצוא זאת שם עם לא מעט פאן, הומור וקצב. 

 

תגובות