אירוע לשבוע: כך נציין את יום האישה הבינלאומי. צילום Fotolia

אירוע לשבוע: כך נציין את יום האישה הבינלאומי

שוב אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את האירועים הכי שווים של השבוע. והפעם, לרגל יום האישה הבינלאומי שנציין ביום חמישי הקרוב, הבאנו עבורכם את האירועים המעניינים והמעצימים ביותר שבראשם נשים

לפני מספר ימים עברנו לחודש מרץ הידוע גם כחודש האישה וממש בחמישי הקרוב יחול יום האישה הבינלאומי. לכבוד המאורע החשוב בחרנו לכם שלושה אירועים המתרחשים בשבוע הקרוב ובראשם נשים. החל מאירוע המוקדש לסרטי נשים גאות ועד לפתיחת סבב הופעות חדש של הזמרת המצליחה, שירי מימון - הנה האירועים הכי מעניינים ומעצימים של השבוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


שבוע קולנוע נשים גאות

שבוע קולנוע נשים גאות יוצא לדרך בפעם הרביעית ומציג סרטים העוסקים בעוצמה הנשית ובדמויות להט"ביות. 
בין אם אתם חלק מהקהילה הגאה ובין אם לא, בסרטים הבאים תוכלו להיחשף לסיפוריהן של הנשים אשר יצאו מהארון ואפילו גילו זאת בדרכים לא צפויות כלל. סרטים אלו מעבירים את מסר השיוויון ותורמים להעלאת המודעות לגבי הקהילה הלהט"בית. כמובן שבנוסף לחשיבות המסר תמיד טוב להרחיב את הידע ולשמוע סיפורים של אנשים עם יצירות מופת שכאלה. בין הסרטים שיוקרנו: "אקסולוטל אוברקיל", "אלות הודיות זועמות" ו"דייט למרי המשוגעת".

דייט למרי המשוגעת
דייט למרי המשוגעת - אחד הסרטים המציגים © צילום מסך מיוטיוב

מתי? 5-12.3, השעות משתנות בהתאם לסרט 
איפה? סינמטק תל אביב
כמה? 39 ש"ח ברכישה באתר סינמטק תל אביב



יובל דיין בהופעה

יובל דיין, הזמרת שמוכרת לכולנו מתכנית הריאליטי "דה וויס" ונמנית בין הזמרות הטובות, המוערכות והמושמעות ביותר בישראל, נמצאת בסיבוב הופעות ומגיעה לזאפה תל אביב! דיין תופיע עם להיטיה המצליחים משני אלבומיה וביניהם: "אל תאמר", "לאסוף" ,"מי אני מולם" והדואט עם אמיר דדון "צבעים". דיין נבחרה לרשימת האירועים לרגל יום האישה בגלל שהיא לא רק זמרת אלא גם יוצרת הכותבת ומלחינה לעצמה את שיריה ובכך מעבירה לנו את האמת שלה. 

יובל דיין
יובל דיין © אוהד רומנו

מתי?
13-15.3 בשעה 22:00 (פתיחת דלתות: 20:15)
איפה? זאפה תל אביב 
כמה? 129 ש"ח


שירי מימון בהופעה ראשונה מתוך סיבוב הופעות חדש

שירי מימון היא ללא ספק אחת הנשים עם הכי הרבה עוצמה במדינה שלנו ולכן הבחירה בה לכתבת האירועים הייתה קלה / מדובר בזמרת מצליחה שממלאת אולמות כבר מלמעלה לעשור, שופטת אהובה בתכנית "אקס פקטור", היא ייצגה אותנו בעבר בארוויזיון, בקרוב היא גם תככב בתפקיד ראשי בברודווי ובנוסף להכל היא אמא לשני בנים. עכשיו הזמרת משיקה סיבוב הופעות חדש עם הלהיטים המצליחים שלה מכל השנים כמו: "יותר טוב לסלוח", "אהבה קטנה", ו"השקט שנשאר" והשירים מהאלבום האחרון כמו: "זכוכיות", "אוויר", "יש לי הכל" ו"אחותי".
המופע מתקיים במסגרת פסטיבל Ladies First של קבוצת זאפה לרגל חודש האישה. 

שירי מימון ואחותה מתוך הקליפ לשיר
שירי מימון ואחותה, לבנת, מתוך הקליפ לשיר "אחותי" © צילום מסך מיוטיוב

מתי? 13 למרץ בשעה 21:00 
איפה? היכל התרבות תל אביב 
כמה? 135-170 ש"ח 
 
 
תגובות