מנצלים את החירות: האירועים השווים של פסח. באדיבות קבוצת בלוסטון

מנצלים את החירות: האירועים השווים של פסח

חופשת הפסח כבר התחילה וכשהחופש מגיע חייבים לנצל אותו כמו שצריך. לכן, הכנו עבורכם סיכום מיוחד של כל האטרקציות השוות שמתקיימות בשבילנו ברחבי הארץ. ככה ננצל את חירותנו הכי בכיף!

אנחנו יודעים שיש לכם את הצורך המטורף לנצל את פסח לשינה עמוקה לאחר שנת לימודים מעמיסה, ובואו נודה בזה, החום בחוץ משכנע אותנו יותר שכדאי להישאר בפנים. אך אל תחשבו שניתן לכם להישאר ככה, בשביל זה יש את החופש הגדול, כי האירועים והאטרקציות בפסח הקרוב יגרמו לכם לצאת מהמיטה ולשם שינוי גם לא להתחרט על זה. קבלו את האירועים שבאמצעותם תנצלו את החירות החדשה על הצד הטוב ביותר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רואים רחוק רואים שקוף בכדור הפורח של גני יהושע

לאנשים שאוהבים לנסות דברים חדשים ומרגשים מצאנו את האטרקציה המושלמת. סביר להניח שאם אתם מאזור תל אביב, יצא לכם להכיר או אולי אפילו לנסות את הכדור הפורח בגני יהושע. עכשיו, הכדור הפורח עבר שדרוג והותקנה רצפה שקופה בחלקו, המשמעות היא שניתן לראות את כל מה שמתרחש ממש מתחת לאיפה שתעמדו.

© חן ליאופולד

את החוויה הזאת תוכלו למצוא מדי יום בשעות 9:00-21:00  ובשישי מהשעה 9:00 עד 16:00. יש להתקשר מראש ולהודיע על ההגעה בטלפון: 03-5589722.
העלות היא 55 ש"ח לילד מגיל שלוש, 80 ש"ח למבוגר או 70 ש"ח לתושבי העיר תל אביב.

חובבים גיימינג?

אם אתם מכורים למשחקי מחשב או שאתם פשוט מתלהבים מגאדג'טים וטכנולוגיה, הפסטיבל הבא הוא לגמרי בשבילכם. פסטיבל GAMERZ מגיע לגני התערוכה, תל אביב בחול המועד ומציע לנו ארץ פלאות של טכנולוגיה! בפסטיבל יהיו מספר פעילויות כמו: אליפות ישראל בספורט אלקטרוני, מתחמי משחקי קונסולות מסוגים שונים ומתחם של "פלייקון". כצפוי, תוכלו למצוא באירוע  לאירוע יוטיוברים וגיימרים מובילים שיגיעו לאירוע במסגרת פסטיבל כוכבי הרשת הגדול. הכניסה היא לכל הגילאים.

© באדיבות קבוצת בלוסטון

האירוע יתפרש על פני חמישה ימים, בתאריכים 1-5 באפריל בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב.
כל יום יתחלק לשני סבבים - בוקר וערב.
סבב הבוקר יחול מהשעה 9:30 עד השעה 13:30
סבב הערב יחול מהשעה 14:30 עד השעה 18:30
עלות כל סבב היא 99 שקלים. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הפעילות.

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים חוזר!

עכשיו כשיש קצת חופש, אפשר לפנות את הזמן לפסטיבל טוב עם המון מופעים והצגות, אחרי הכל, אין כמו קצת תרבות. כחלק מחגיגות 70 שנה למדינת ישראל, תיאטרון חיפה עורך פסטיבל בן שלושה ימים ובו יהיו כ-200 מופעים והצגות מאחת עשרה מדינות שונות. אחת הצגות הנוער שמציע התיאטרון היא ההצגה "ביוש" (שיימינג בעברית) בה מככבים שמות מוכרים כמו: שירה לוי (פלאשבק), עדי אלון (נעלמים), תותי ניניו (שכונה) וליאור כהן (גאליס). ההצגה מביאה את סיפורה של מיה,  נערה שמתמודדת עם כך שהפיצו תמונה אינטימית שלה. ההצגה תראה לנו את ההתמודדות של מיה וסביבתה עם האירוע הלא פשוט.

ההצגה תרוץ במשך שלושה ימים, א'-ג', בתאריכים  1-3.4. ההצגה תוצג פעמיים ביום, בשעה 17:30 ובשעה 19:30. מחירי הכרטיסים נעים בין 55 שקלים ל- 110 שקלים.

פסטיבל וינטג' ויד שנייה בחיפה

אם אתם חובבי עתיקות, וינטג' ויד שנייה הבילוי הבא הוא בשבילכם. בשוק הטורקי שבחיפה עומד להתקיים יריד וינטג' ובו יוצבו דוכנים רבים שיציעו עתיקות, חפצים ובגדים כשלצידם בכל יום תהיה גם הופעה חיה.

© דוברות עיריית חיפה

היריד יתקיים בשוק הטורקי שנמצא בעיר התחתית שבחיפה בין השעות 11:00-23:00  בתאריכים: 1-3.4.
הכניסה לאירוע חופשית.

ידע לא עולה כסף

הפסח הזה מביא עמו הזדמנות להעשרת הידע האישי כשמוזיאונים ברחבי הארץ נפתחים בחינם. בנק הפועלים פותח בפסח הקרוב במסגרת פרויקט "תרבות, טבע ויופי" החוזר בפעם הארבע עשרה, מוזיאונים בתחומים רבים, ביניהם אומנות, היסטוריה וטבע. זו הזדמנות נהדרת למצוא השראה, תשובות או סתם להעביר את הזמן ביחד עם חברים, משפחה ואפילו לבד.

רשימת המוזיאונים מכילה בין השאר את מוזיאון תל אביב לאומנות, המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס, מוזיאון העיצוב בחולון, מויזאון ינקו דאדא, מוזיאון טיקוטין, המוזיאון הימי הלאומי, יד לשריון לטרון והגן הבוטני בירושלים. את הרשימה המלאה ומידע נוסף ניתן למצוא באתר הפעילות.

מוזיאון תל אביב לאומנות
מוזיאון תל אביב לאומנות © עמית גדרון

 המוזיאונים יהיו פתוחים בחינם בתאריכים 1-5.4 בשעות המשתנות ממוזיאון למוזיאון.

פסטיבל הרוק שימלא לכם את האביב

פסטיבל "רוק אביב" חוזר השנה ומציע הופעות של ארבעה עשר אומנים מובילים בישראל וביניהם טונה, בלקן ביט בוקס, התקווה 6, עילי בוטנר וילדי החוץ ומוש בן ארי. הפסטיבל כשמו, יחול בעונות האביב, החל מה-29.3 ועד ל-17.5 באמפי שוני הפתוח בבנימינה.

הופעות שיתקיימו בפסח הן של אמיר דדון ב-31.3 בשעה 21:00 (19:30 פתיחת דלתות), משינה ב-1.4 בשעה 21:00 (19:30 פתיחת דלתות) אביתר בנאי ב-3.4 בשעה 19:00 (17:30 פתיחת דלתות) טונה, שכבר הספיק למכור את כל הכרטיסים להופעתו ב-5.4 ובלקן ביט בוקס ב-6.4 בשעה 21:00 (19:30 פתיחת דלתות). את מחירי ההופעות ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר זאפה.

למקומות, היכון, אוטומוטור!

חובבי מכוניות ורק מחכים לראות את המכונית שתמיד חלמתם עליה מול עיניכם? תערוכת "אוטומוטור" תציג סוגי מכוניות שונות וביניהן מכוניות הפאר למבורגיני ופרארי בנוסף התערוכה תציג אופנועים יקרים, טרקטורונים וחידושים צבאיים. 

 

התערוכה תתקיים במהלך חול המועד פסח, 1-4.4, בין השעות 9:30-20:00 בגני התערוכה בתל אביב.  

וויפאאוט בקטנה - וויפארק ישראל

מתחם הוויפארק מגיע בפסח הקרוב למתחם ארנה בירושלים! המתחם שמכיל בתוכו מתקני טרמפולינות ומתנפחים שונים מדמה לנו את הכיף שבאטרקציות הוויפאאוט וגורם לכולנו להוציא אנרגיה בכיף. המתחם יפתח בימים 27-29.3 וב-1-4.4 בארנה ירושלים החל מהשעה 10:00.

© צילום מסך מפייסבוק

 

תגובות