זה נחשף: כוכבי פסטיגל 2018 מנפצים את השמועות. צילום מסך מהסרטון

זה נחשף: כוכבי פסטיגל 2018 מנפצים את השמועות

אליאנה בפנים - נטע ואביב לא: כוכבי הפסטיגל החדש עושים סדר בשמועות על מופע חנוכה הגדול וגם: כל מה שצריך לדעת על הדמויות ועל עלילת המופע

אחרי חודשים שלמים של שמועות וידיעות ליהוק שונות על מופע חנוכה הגדול של השנה, היום (ד') נחשפים לראשונה הפרטים שכולם רוצים לדעת על הפסטיגל החדש, המלווים בסרטון קורע של כוכבי המופע שמנפצים את השמועות בעמוד היוטיוב של הפסטיגל. צפו

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

אז רגע, מי שם?

כפי שהיינו הראשונים לחשוף, השנה יככבו במופע עומר חזן, ריף נאמן, עדן מאירי ושירה לוי, לצידם שמות נוספים שגם עליהם כבר נודע בעבר: אליאנה תדהר שחוזרת לפסטיגל השמיני שלה ברציפות, ניב סולטן, עידן רייכל, משה פרץ, נועה קירל, יונתן מרגי, עפר שכטר, אורי לייזרוביץ' ואילו אליהם מצטרפים גם עדי חבשוש (שעבורה זה הפסטיגל השני ברציפות) ומתן מורדקוביץ' - שאומנם הוא לא נמנה בין כוכבי הביצה אלא ידוע ככוכב ספורט אקסטרים על כיסא גלגלים.

איך יקראו למופע ומהי העלילה?

הפסטיגל ייקרא השנה "FreeStyle# פסטיגל" ועלילת המופע תעסוק בשתי חבורות שונות מאוד שיש רק משהו אחד שמאחד אותן - המוסיקה. שתי הלהקות בעלילת הפסטיגל נאבקות זו בזו - מצד אחד "להקת האקדמיה", שזוכה כל שנה בתחרות הלהקות וכנראה שלא במקרה. "האקדמיה" מתאמנת תחת סטנדרטים קשוחים ובלתי מתפשרים אותם מכתיבה מנהלת הלהקה אליאנה. כוכבת הלהקה היא קירל, אחייניתה של אליאנה בעלילה, שמשתוקקת להביא אל הבמה דווקא יותר מה"אני האמיתי" שלה ומהסגנון המוסיקלי אליו היא מחוברת.

© לוגו המופע

מהצד השני עומדת להקת ה"סטריט פייטרס", להקה מחתרתית ומחוספסת, שבראשה עומד מרגי, המנהיג השקט של הלהקה, נער בעל כריזמה שרק רוצה לשיר ולרקוד. מרגי נאלץ להתמודד עם אחיו הגדול משה (פרץ), שפרש מעולם הזוהר ולא מעוניין שאחיו הקטן יכנס גם הוא לעולם הזה.

כאשר להקת הסטריט פייטרס "פולשת" ללופט נטוש, הם מגלים שהוא שייך ללא אחר מאשר עידן רייכל.
רייכל מתרשם מהחבורה הצעירה, מעודד אותם להירשם לתחרות הלהקות הגדולה ומשמש להן כמעין מנטור. לפני תחרות הלהקות, מתקיימת מסיבה בה מרגי פוגש את נועה. מה שהם לא יודעים הוא שכבר קיים ביניהם קשר "מורכב", מן העבר. קשר הקשור באליאנה ובמשה. השניים מתאהבים ולא יתנו לשום דבר לעצור אותם.

© צילום מסך מהסרטון

יש מסר?

המסר שינסו להעביר השנה הוא בעיקר שכל אחד יכול להיות מה שיבחר וכן המסר: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו", או בגרסתו המודרנית יותר – "אל תתייג אותי", כל אחד מאתנו יכול לבחור להיות כל מה שהוא רוצה, למרות שמבחוץ אולי נראה שהוא דבר אחר לגמרי.

© צילום מסך מהסרטון
תגובות