חוזרים לילדות: שירי הילדים האהובים על הסלבס . צילום מסך מאינסטגרם

חוזרים לילדות: שירי הילדים האהובים על הסלבס

כוכבי הנוער האהובים מכל הזמנים בוחרים את שיר הילדות האהוב עליהם ביותר. אז מה השיר שבחר טל מוסרי ואיך הוא קשור לעומר אדם ואיזה שיר בחרה לירון רביבו?

אתמול (א') נפתח פסטיבל "לא לדאוגוסט" ביוזמת משרד התרבות והספורט,  בנושא "הצדעה לשירי הילדות האהובים מכל הזמנים". בפסטיבל שיתקיים בעשרות מוקדים שונים בארץ ישתתפו מיטב כוכבים מכל הזמנים, בניהם מיכל ינאי,עדי ביטי, טל מוסרי, לירון רביבו, שירן סנדל רגב הוד ונוספים. לכבוד כך, בדקנו עם הכוכבים האהובים מה שיר הילדות האהוב עליהם ביותר? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לירון רביבו

"שיר הילדים האהוב עליי ביותר הוא 'רציתי שתדע' או בשמו השני 'אלוהים שלי'. השיר נכתב ויצא לרדיו הרבה לפני שנולדתי, אבל המילים התמימות שכתב עוזי חיטמן ז"ל שגם הלחין וביצע מרגשות אותי כל פעם מחדש. בשיר מסופר על ילד שפגש בחלומו מלאך שהגיע כדי לשאת ברכת שלום לכל הילדים. בימים טרופים שכאלו שעוברים עלינו, אני מאחלת לכולם שלום אמיתי שיתחיל קודם כל בבית האישי שלנו עם החברים הקרובים והמשפחה והלוואי שימשיך לשלום גדול ורחב יותר עם שאר העולם".

מקווה לשלום
מקווה לשלום © אינסטגרם

טל מוסרי

"שיר הילדים האהוב עליי ביותר הוא 'ילד פלא'. כשהייתי ילד הכי אהבתי ללכת לפסטיבלי שירי ילדים ופסטיגלים ואז הייתי הופך את החדר שלי בבית לבמה גדולה ושר את כל השירים. השיר הזה נכנס לי ללב והרגשתי שהוא נכתב עליי (אולי בגלל שעוד שהייתי ממש קטן כולם קרו לי ילד פלא). עברו כמה שנים, הפכתי להיות כוכב ילדים ובמופע 'שיר נולד' ביצעתי את השיר הזה עם ילד פלא אחר בשם עומר אדם. כן, כן, אותו עומר אדם שיהפוך אחרי כמה שנים לזמר האהוב ביותר בישראל".

 

מיכל ינאי

"שיר הילדות האהוב עליי נקרא 'השיר לילדי שלי' ושר אותו יהורם גאון. שמעתי אותו בפעם הראשונה כשהופעתי איתו בפסטיבל שירי הילדים כשהייתי ילדה. הוא נכתב ליהורם גאון עבור בנו משה. את השיר כתבה ענת שרים והלחין שייקה פייקוב. מאז שנולדו הילדים שלי אני מרשימה אותם עם השיר הזה, ובמקום השם "משה", אני שרה את שמם".

עדי ביטי

אני בחרתי בשיר 'יש לי ציפור קטנה בלב', כי זהו שיר ילדים עדין וענוג עם מילים כה יפות. מילים שמדברות על האושר שבלב וגם על האושר שהמוסיקה גורמת לנו להרגיש. המוזיקה משמחת, מזכירה לנו סיטואציות, יכולה לתת נחמה, לעודד, להעציב ובהחלט צובעת את החיים בכל מגוון הרגשות. ככה בכל אופן אני רואה את זה ואת הציפור הקטנה שבלב. במובן הכי טהור, מרגש ופשוט שיש. כילדה, השיר ריגש אותי וגם היום יש לי צמרמורת וחיוך כל פעם מחדש כשאני שומעת את הזיר הזה".

מוזיקה, עושה לה שמח בלב
מוזיקה עושה לה שמח בלב © אביב חופי
תגובות