תפתחו ת'סטורי: חיים בחארטא ובן וטיי חוברים למופע ענק. צילום: רן יחזקאל

תפתחו ת'סטורי: חיים בחארטא ובן וטיי חוברים למופע ענק

חיים בחארטא, בן זיני, טיילור מלכוב, מיכאל ספיר, ליאון ויואב וכוכבים נוספים יחברו למופע ענק בחנוכה שכולו כוכבי רשת ויש גם הפתעה מיוחדת לקהל. כל הפרטים

אחרי שכבשו את הרשת וחלקם אפילו הופיעו על מסך הטלוויזיה שלנו, כוכבי הרשת הגדולים עוברים לככב על הבמה. חיים בחארטא, טיילור מלכוב ובן זיני, מיכאל ספיר, שירלי לוי, מיכל מצוב, ליגל רז, בן קיסר, "מנחוס", עופר ומאור, ליאון ויואב, ירון ברלד ועוד כוכבים נוספים יכבשו את הבמות בחג המופעים במופע מיוחד שייקרא "NEXT-FEST המהפכה".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

באים לעשות מהפכה
באים לעשות מהפכה © רן יחזקאל

כיאה לכוכבי רשת, המופע לא יהיה עוד סתם מופע עלילתי או מוזיקלי אלא הוא יהיה אינטרקטיבי. מעבר לקטעי המוזיקה ולמערכונים שיוצגו על הבמה, המופע יכלול גם אתגרים בלייב ויספק חוויה בשיתוף עם הקהל. אז אם תמיד רציתם להשתתף  למשל באתגר של "חיים בחרטא" - זה בדיוק המופע בשבילכם!

זו אינה הפעם הראשונה בה כוכבי רשת מגיעים לבמה. כזכור, בעבר עלה המופע "שוברים את הרשת" בכיכובם של אשלי וקסמן בקשי, קים אור אזולאי, שגיא ברייטנר, מעיין רובין (נועה פילטר) ונוספים.

ספיר, יככב על הבמות בחנוכה
ספיר, יככב על הבמות בחנוכה © רן יחזקאל

המופע, שנוצר על ידי טאלנטין וסברס, יכלול 10 מופעים בלבד ברחבי הארץ. כרטיסים תוכלו לרכוש דרך אתר  המופע. עלות כרטיס: 135₪ 



תגובות