KCA2019: נואה סנטינאו ואריאנה גרנדה הם הזוכים הגדולים. gettyimages.IL/Mike Coppola, gettyimages.IL/Kevin Winter

KCA2019: נואה סנטינאו ואריאנה גרנדה הם הזוכים הגדולים

הילדים והנוער אמרו את שלהם: הטקס השנתי של ערוץ ניקלודיאון התקיים אמש וחשף את הזוכים הגדולים של השנה. לפרטים

טקס ה-kca לשנת 2019 התקיים אמש (שבת) בלוס אנג׳לס שבארצות הברית יחד עם כל הכוכבים האהובים ועם כמה זכיות מפתיעות במיוחד.

עוד בערוץ הבידור: 

על השטיח הכתום צעדו שלל סלבס בינלאומיים וגם כמה כוכבים משלנו כמו הדוגמנית יעל שלביה שהוזמנה לצעוד וכמובן קים אור אזולאי - הנציגה של טין-ניק ישראל בטקס.

כוכבת
כוכבת © צילום: gettyimages.IL/Andrew Toth
יפה מתמיד
יפה מתמיד © gettyimaged.IL/Jesse Grant

בטקס, שהנחה השנה Dj קאלד, הוכרזו הזוכים הגדולים של הילדים והנוער בקטגוריות השונות. סדרת הטלוויזיה המצחיקה של השנה היא ״צער גידול בנות״, בעוד הדרמה האהובה על הקהל הצעיר היא ״רייברדיל״ המוצלחת.

רייברדיל
רייברדיל © צילום: באדיבות Netflix
מנחה הערב
מנחה הערב © gettyimages.IL/Kevin Winter

תוכנית הריאליטי של השנה היא ״אמריקן גוט טאלנט״ שגם זכתה בפרס שופטי הריאליטי האהובים ביותר. כוכבת הטלוויזיה האהובה ביותר היא זנדאיה ומנחת השנה היא אלן דג׳נרס.

כוכבת הטלויזיה האהובה
כוכבת הטלויזיה האהובה © gettyimages

תוכנית האנימציה של השנה היא כמובן ״בובספוג מכנס מרובע״ שחוגג השנה את יום הולדתו ה-20 וקיבל מתנה נפלאה ליום ההולדת. בנוסף, לראשונה הוצג על הבמה קטע מהמחזמר של ״בובספוג״ בברודווי בכיכובם של שחקנים בשר ודם.

בובספוג המחזמר
בובספוג המחזמר © gettyimages.IL/Kevin Winter

בגזרת הקולנוע זכו: ״משפחת סופר על 2״ בתואר סרט האנימציה של השנה, ו״הנוקמים: קרב האינסוף״ כסרט המועדף של השנה. בהתאמה זכה ״איירון מן״ (רוברט דאוני ג׳וניור) כגיבור העל האהוב ביותר. בנוסף, כריס פראט (״הנוקמים״, ״שומרי הגלקסיה״) הוא ״המכסח האהוב ביותר״.

המכסח הטוב ביותר
המכסח הטוב ביותר © gettyimages.IL/Kevin Winter

נואה סנטינאו חתם את שנת הפריצה שלו בענק כשקיבל מהקהל את פרס כוכב הקולנוע האהוב ביותר על תפקידו ב״לכל הנערים שאהבתי״.

קול הדיבוב האהוב ביותר הלך לאדם סנדלר על תפקידו כדרקולה ב״מפלצת של מלון 3״, כך גם מדבבת נוספת מהסרט, סלינה גומז, שניצחה את גל גדות באותה הקטגוריה.

אדם סנדלר והסליים המפורסם
אדם סנדלר והסליים המפורסם © gettyimages.IL/Kevin Winter

בקטגוריות המוזיקליות הפרסים היו די צפויים. הרכב השנה הם ״מארון 5״, כוכב המוזיקה האהוב ביותר הוא שון מנדס - שנעדר מהטקס בעקבות סיבוב הופעות באירופה, וכוכבת המוזיקה האהובה ביותר היא אריאנה גרנדה שקטפה גם את פרס ״שיר השנה״ (thank u, next). גרנדה החליטה ברגע האחרון שלא להגיע לטקס על אף שאישרה את הגעתה.

 

בילי אייליש היא פריצת השנה במוזיקה, כוכבת המוזיקה האהובה בעולם היא טיילור סוויפט, ג׳וג׳ו סיווה היא כוכבת המוזיקה של השנה ברשתות ושיתוף הפעולה של השנה הוא השיר ״No Brainer״ (די.ג׳יי קאלד, ג׳סטין ביבר ונוספים).

כוכבת המוזיקה ברשתות
כוכבת המוזיקה ברשתות © gettyimages.IL/Kevin Winter

בשבוע הבא יעלה הוולוג המיוחד של המסע של הנציג שלנו לטקס יחד עם קים אור אזולאי ועד אז - טקס ה-KCA ישודר ערוך ומתורגם בערוץ טין ניק כבר הערב (א׳) בשעה 18:30 (יס 94/הוט 81).

 
תגובות