מגל גדות ועד נטע ברזילי: העדכונים החמים על האירוויזיון. צילום: gettyimges.IL

מגל גדות ועד נטע ברזילי: העדכונים החמים על האירוויזיון

הבוקר (ב') התקיימה מסיבת העיתונאים של האירוויזיון בתל אביב ונחשפו כמה עדכונים חדשים ומפתיעים במיוחד

האירוויזיון ה-64 שיתקיים השנה בתל אביב, מתקרב ובגדול לגמרי מעז לחלום ("Dare To Dream"). במסיבת העיתונאים נחשף היום (ב') כי הגל השני של מכירת הכרטיסים יחל מחר, יום שלישי, 16 באפריל בשעה 18:00 (שעון ישראל) באתר לאן וכן עדכונים נוספים לקראת שלושת המשדרים הגדולים שישודרו ב"כאן 11".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במסיבת העיתונאים הרשמית הוצגו אירועי האירוויזיון שיפתחו באופן רשמי באירוע השטיח הכתום בכיכר התרבות בסמוך לתיאטרון הבימה בתל אביב ב-12 במאי. בנוסף, הוצגה חלק מהתוכנית האמנותית אשר תעמוד במרכז שלושת המופעים המושקעים של אירועי האירוויזיון. 

אירוע חצי הגמר הראשון יתקיים ב-14 במאי, חצי הגמר השני יתקיים ב-16 במאי ואירוע הגמר ב-18 במאי, בהנחיית ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. לראשונה, שידור הגמר בישראל יחל בשעה 21:40 עם משדר מיוחד שתפתח ירדנה ארזי, 40 שנה אחרי שהנחתה את האירוויזיון הראשון שהתקיים ירושלים ב-31 במרץ 1979. טייכר וזרחוביץ' יפרשנו בקולם את שלושת משדרי האירוויזיון בזווית קומית.

 

בתוכנית האמנותית: עבור צילומי הגלויות נציגי המדינות השונות נעתרו לבקשה של מפיקי האירוויזיון להעז ולרקוד בכל הארץ, הפרויקט של עידן ריייכל יבצע את השיר "בואי" Come To Me עם 24 משתתפים, הצצה לאמני וידיאו שלנו כדוגמת ״קותי מן״ שעיצב מחדש את פסקול האירוויזיון, כמובטח, להקת "שלווה" תופיע בחצי הגמר

גולת הכותרת של מסיבת העיתונאים הייתה החשיפה כי גל גדות הולכת לקחת חלק במשדר. כזכור, הוצע לה בעבר להנחות את האירוויזיון אך זו סירבה עקב ענייני לו"ז. עם זאת, גדות התנדבה לקחת חלק ללא תשלום ותצלם סרטון המראה את תל אביב וישראל כמו שלא נראתה מעולם.

© צילום: Gettyimages.IL/Jeff Spicer

בנוסף יתקיימו לא מעט מחוות לאירוויזיונים קודמים: הפיינליסטים הגדולים של האירוויזיון מהשנים האחרונות - מונס, קונטציה, אלני וורקה יבצעו בנאמבר חד פעמי יחד עם גלי עטרי לשיר הללויה, השיר שהביא לירושלים את ניצחון הדאבל ב- 1979. כמו כן, המנצחת הגדולה מאירוויזיון 1998 דנה אינטרנשיונל תחזור לבמת האירוויזיון גם בחצי הגמר וגם בגמר. אם זה לא מספיק - הישראלי הראשון שהביא לישראל את האירוויזיון יזהר כהן ייתן את הניקוד של צוות השיפוט הישראלי (שיסגור את כל הצבעות השופטים).

 

ומה באשר לנטע ברזילי שהביאה את האירוויזיון לישראל בחזרה לאחר 20 שנה?
זוכת האירוויזיון בליסבון תעלה עם שיר בבכורה עולמית שייצא בסוף החודש וכמובן בביצוע בלתי נשכח לשיר הזוכה משנה שעברה - "TOY".

© gettyimges.ILPedro Gomes

יובל כהן, במאי ועורך ראשי של האירוויזיון: "אחרי עשרים שנה אנחנו נרגשים לארח את תחרות המוזיקה הגדולה בעולם בה יקחו חלק 41 שירים ממדינות שונות בעולם. בבניית הליין אפ של המופעים הושקעה מחשבה רבה במטרה 'לדבר' אל 200 מיליון צופים ובאותה נשימה להביא להם את ישראל למסך".

אירוויזיון 2019 ישודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי. תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’.

תגובות