שימו פליי: כל מה שצריך לדעת על "PLAY פסטיגל". צילום: באדיבות יחסי ציבור

שימו פליי: כל מה שצריך לדעת על "PLAY פסטיגל"

הפרטים הרשמיים על הפסטיגל החדש שיעסוק בעולם הגיימינג, משתחררים כעת עם מידע ראשוני על עלילת המופע, משתפים חדשים ומפתיעים וכן פתיחה מוקדמת של מכירת הכרטיסים. כל הפרטים

יומיים לאחר שחשפנו כאן את נושא פסטיגל 2019 (ה-39 במספר), שייקרא "PLAY פסטיגל - מתחברים לחיים האמיתיים" ויעסוק בעולם הגיימינג, כעת משתחררים פרטים רשמיים עם כל המידע על מופע חנוכה הקרוב - וזה מה שצריך לדעת עליו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

ברשימת הכוכבים מופיעים שמות שכבר היו ידועים לכל: איתי לוי, עדן בן זקן, נועה קירל, מרגי, אליאנה תדהר, טלי אורן, שירה לוי, גפן ברקאי, אנה זק, קווין רובין ואוראל צברי - אותנו חשפנו כאן לראשונה. אך בנוסף אליהם, נחשפים כעת שמות נוספים: השחקן אבי קורניק המוכר לנוער בעיקר בזכות "השמיניה" ו"חצויה" - קורניק אף לקח חלק בסרט הפסטיגל בשנה שעברה.

קווין ואליאנה
קווין ואליאנה © צילום מסך מיוטיוב

בנוסף, יהיה ניתן לראות במופע גם את השחקן אייל שכטר המוכר גם לנוער בזכות סדרות כמו "אובוי", "כדברא", "יומני החופש הגודל" ועוד. וגם את הזמר והסופר הצעיר, דניאל עמית, שפרץ ב"אקס פקטור" ומרשים את כולם עם פועלו, גם בשל העובדה כי הוא אוטיסט בתפקוד גבוה. מי שחותם את רשימת הכוכבים הוא לא אחר מאשר "המאסטרו" - צביקה פיק שיגלם את ממציא המשחק - זו תהיה הפעם הראשונה של פיק על הבמות מאז האירוע המוחי שעבר בשנה שעברה.

צביקה פיק
צביקה פיק © ענת מוסברג

העלילה כאמור תעסוק סביב נושא הגיימינג ומשחקי המחשב שבשנים האחרונות קיבלו פופולריות נוספות. הסיפור של המופע יעסוק במשחק בעולם וירטואלי ובו אפשר להיות מי שאתה רוצה, מקום בו המציאות והדמיון מתחברים לאחד. בעולם הזה יש משחק שבו כל אחד יכול לשיר, לרקוד, להתלבש כמו כוכב ולהופיע מול אלפי אנשים. אבל במציאות כשהגיבורים שלנו מורידים את משקפי המשחק הם צריכים להתמודד עם חיים לא פשוטים. האם יצליחו להיות גיבורים גם בחיים האמיתיים, האם יצליחו לצאת לרגע מהמסכים ולהתחבר אחד לשני? ובמיוחד להתחבר לחיים האמיתיים? בעלילה ישולבו שירים מקוריים ומוכרים וכמובן גם כמה מלהיטיו הנצחיים של צביקה פיק בעיבוד ושואו מיוחד.

פליי פסטיגל
פליי פסטיגל © לוגו המופע

בשנה שעברה שבר הפסטיגל את שיא כל הזמנים וצפו בו למעלה מ-500 אלף רוכשי כרטיסים. כמו כן, מכירת הכרטיסים המוקדמת למופעים בתל אביב החלה ממש עכשיו ולזמן מוגבל ב"קופות תל אביב".

תגובות