גלובוס הזהב: הנפילה של נטפליקס והעברית של טרנטינו. צילום: gettyimages_IL/Kevin Winter

גלובוס הזהב: הנפילה של נטפליקס והעברית של טרנטינו

הלילה (ב') התקיים בלוס אנג'לס טקס פרסי גלובוס הזהב ה-77 במספרו. סרטו של קוונטין טרנטינו זכה בשלושה פרסים נחשבים והבימאי לא שכח להודות בעברית לאישתו, דניאלה פיק; "1917" של סם מנדס זכה בפרס סרט הדרמה הטוב ביותר ואילו נטפליקס יצאה מאוכזבת מהטקס. כל הפרטים על הטקס הנוצץ

בזמן שאנחנו ישנו, התרחש בעיר המלאכים, לוס אנג'לס שבקליפורניה, הטקס ה-77 של גלובוס הזהב. כל הכוכבים הגדולים של הוליווד, שמככבים על מסך הטלוויזיה ובבקולנוע, צעדו על השטיח האדום. השנה, הנושא המרכזי עליו דיברו והזכירו שנאומים השונים היה המצב האקולוגי, ההתחממות הגלובאלית ושריפות הענק שמתרחשות באוסטרליה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אפשר להכתיר את הסרט "היו זמנים בהוליווד" של קוונטין טרנטינו כמנצח הגדול של הערב הזה. סרטו של טרנטינו שמתמקד בלוס אנג'לס של שנות ה-60, זכה בשלושה פרסים - פרס הסרט הקומי/מיוזיקל הטוב ביותר, פרס התסריט הטוב ביותר ופרס שחקן המשנה הטוב ביותר שהלך לבראד פיט.

השלב הבא - אוסקר!© gettyimages_IL/Kevin Winter

בנאום התודה שלו, הבימאי האגדי, לא שכח את אשתו, דניאלה פיק והודה לה "אני רוצה להודות לאשתי שצופה בנו עכשיו בתל אביב והיא בהיריון עם הילד הראשון שלי", אחר כך אמר "תודה גברת" בעברית. הכי חמוד בעולם.  

בפרס סרט הדרמה הטוב ביותר זכה הסרט "1917" של סם מנדס ועוסק במלחמת העולם הראשונה. "אני מקווה שעכשיו אנשים ילכו ויצפו בסרט על המסך הגדול, כמו שזה אמור להיות", אמר מנדס ובעצם התכוון לעקוץ את נטפליקס ושאר החברות שנותנות שירותי צפייה בסטרימינג.

מודה בעבררית
מודה בעברית © gettyimages_IL/Handout

אבל לא רק העקיצה של הבימאי ביאסה את האנשים בנטפליקס. נרשמה גם אכזבה בתחום הפרסים עצמם. נטפליקס קיבלה 34 מועמדויות בטקס, אבל יצאה מהערב הזה עם רק שני פסלונים -  לאורה דרן לקחה הביתה את הפרס בקטגוריית שחקנית המשנה בסרט "סיפור נישואים" של נטפליקס ואוליביה קולמן ("הכתר") זכתה בפרס שחקנית הדרמה הטובה ביותר בטלוויזיה. 

חואקין פיניקס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו כ"ג'וקר" בסרט של טוד פילפס. בפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה רנה זלווגר על תפקידה בסרט "ג'ודי - מעבר לקשת". 

אבל למה הפסלון על הרצפה?
אבל למה הפסלון על הרצפה? © gettyimages_IL/Handout

בתחום הטלוויזיה בלטה הסדרה "יורשים" של רשת HBO. הסדרה המדוברת זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר וגם בפרס השחקן המצטיין שהלך לבריאן קוקס. מי שעוד זכתה היא השחקנית פיבי וולר ברידג' שלקחה הביתה שני פסלונים - אחד על הסדרה הקומית הטובה ביותר ל"פליבג" והשני על פרס השחקנית. בפרס מיני הסדרה הטובה ביותר זכתה "צ'רנוביל".

גם השנה העניקו בטקס הנוצץ שני פרסים של מפעל חיים - האחד בקולנוע והשני בטלוויזיה. בתחום הקולנוע העניקו את הפרס לשחקן המוכשר והמוערך טום הנקס. הקומיקאית ומנחת הטלוויזיה האהובה, אלן דג'נרס, זכתה בפרס מפעל החיים בתחום הטלוויזיה. 

זכתה בפרס מפעל חיים
זכתה בפרס מפעל חיים © gettyimages_IL/Handout
תגובות