כוכב "כמעט מלאכים" וכוכב "המורדים" בדרך לישראל . צילומים:  PR & Adrian Diaz, Cris Morena Group

כוכב "כמעט מלאכים" וכוכב "המורדים" בדרך לישראל

אתם לא חולמים: שני הכוכבים אהובים מהטלנובלות הארגנטינאיות שגדלנו עליהן, יגיעו בהמשך השנה לארץ הקודש להופעה מצליחה ומסקרנת במיוחד כבר ב-2020

אחרי ביקוריה הרבים של לאלי אספוסיטו, ביקור של אאחוניה סוארז ואכזבה מהידיעה שכוכבי ״המורדים״ לא באמת בדרך לישראל, כעת נודע כי כוכב ״כמעט מלאכים״ וכוכב ״המורדים״ יגיעו לכאן כבר השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מדובר בניקולס ואסקז, המוכר בעיקר בזכות תפקידו כניקו ב״כמעט מלאכים״, ובבנחמין רוחאס המוכר מהצלחות ארגנטינאיות אחרות שהיו טירוף גם בישראל כמו: ״המורדים״, ״קטנטנות״ ואף תפקיד אורח במספר פרקים ב״כמעט מלאכים״. עבור ואסקז זו תהיה הפעם הראשונה בישראל לעומת רוחאס שכבר הספיק לבקר כאן מספר פעמים בזכות הסדרות בהן השתתף.

השניים יגיעו לכאן במסגרת סבב בינלאומי להצגה המצליחה בכיכובם בשם ״Una semana nada más״ (בתרגום חופשי: ״שבוע אחד וזהו״). העלילה מספרת על פבלו וסופיה, זוג מהחלומות שיחיסיהם מתחילים לעלות על שרטון ברגע שהם עוברים לגור יחד. פבלו מחליט שהוא רוצה להיפרד ונעזר בחברו מרטין לפתרון הבעיות - מה שמוליד לא מעט תקלות בדרך אותן הם צריכים לפתור בשבוע אחד בלבד.

בנחמין וניקו
בנחמין וניקו © צילום אינסטגרם nicovazquezok

בשעות הבוקר (שעון ישראל) פרסם ואסקז טריילר לקראת סיבוב ההופעות הבינלאומי של 2020 והמעריצים הופתעו לראות את ישראל בין רשימת המדינות. בדקנו את הנושא ומסתבר שיאיר דורי וגלים הפקות אכן מביאים את ההצגה המצליחה אל ארץ הקודש בהמשך השנה עם השחקנים המקוריים, עם זאת טרם נמסר תאריך רשמי בנושא.

מיאיר דורי וגלים הפקות נמסר: ״אנו שמחים להביא לישראל את Una Semana Nada Más, ובהמשך תצא הודעה מסודרת. כרגע אנו עובדים על ההצגה המצליחה טוק טוק, המופע יעלה בישראל השנה״.

תגובות